В магазині Комфі 28.08.24 купували мультиварку на подарунок. При першому використанні (це було у жовтні) виявилося, що зазначений час приготування в книзі рецептів не відповідає фактичному часу приготування. Для прикладу, страва на режимі Тушкування має готуватися 1 годину, по факту за 3,5 години страва не готова, тільки почала з'являтися пінка. Принесли товар в магазин, на що нам сказали, що це так і має бути. Ми з цим не погодились і настояли на тому, щоб мультиварку відправили в сервісний центр, оскільки повернути кошти магазин може тільки після висновку сервісного центру. Консультант запропонувала перевірити режим Тушкування на воді, сказавши, що вода (приблизно 200 мл) закипить через 15 хвилин, чого не сталося, вода була ледве тепла. Мультиварку віддали 22.10.24. 17.12.24 прийшло повідомлення від комфі, що мультиварка в магазані. В листі Сервісного облсуговування вказали, що замінили нагрівач та термодатчик (значить це був бракований товар). Приїхали, повторно на місці протестили на воді - ситуація не змінилася. І знову консультанти магазина наполягають на тому, що мультиварка робоча. Повторно настояли, щоб мультиварку віддали до сервісного центру, щоб нам дали відповідне заключення і повернули кошти. Виходить, що ми купили новий товар за повну вартість, користуватися ним не можемо, бо він "живе" в сервісному центрі, і магазин відмовляється повертати кошти, ба вважає, що мультиварка працює коректно. Модель мультиварки Tefal Fuzzy logic RK321A34 ТОВ Комфі Трейд Чернігів, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 1а ТРЦ "HOLLYWOOD" 2-й поверх.
Сподіваємося, що гроші все-таки повернуть. Не рекомендуємо магазин, так як продають бракований товар під видом нового. В інших магазинах за таку ж ціну можна купити новий товар.
Марино, розуміємо ваше розчарування – новий товар має працювати належним чином з першого дня, і, на жаль, ми не застраховані від виробничих дефектів. Подібні неполадки, про які ви зазначаєте, дійсно можуть проявитися лише під час експлуатації.
Що стосується повернення коштів або ж заміни товару, це може відбутись за умови надання такого висновку від сервісного центру, якщо ремонт буде неможливим. Оскільки проблема з мультиваркою повторюється, ми обов'язково перевіримо якість виконаного ремонту. Будь ласка, надішліть номер замовлення або ваш номер телефону, акт прийому-передачі та висновок з сервісного центру на нашу пошту [email protected] для подальшого розгляду.
Обман покупців - Відгуки про Comfy
17.12.24 прийшло повідомлення від комфі, що мультиварка в магазані. В листі Сервісного облсуговування вказали, що замінили нагрівач та термодатчик (значить це був бракований товар). Приїхали, повторно на місці протестили на воді - ситуація не змінилася. І знову консультанти магазина наполягають на тому, що мультиварка робоча.
Повторно настояли, щоб мультиварку віддали до сервісного центру, щоб нам дали відповідне заключення і повернули кошти.
Виходить, що ми купили новий товар за повну вартість, користуватися ним не можемо, бо він "живе" в сервісному центрі, і магазин відмовляється повертати кошти, ба вважає, що мультиварка працює коректно.
Модель мультиварки Tefal Fuzzy logic RK321A34
ТОВ Комфі Трейд
Чернігів, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 1а ТРЦ "HOLLYWOOD" 2-й поверх.
Сподіваємося, що гроші все-таки повернуть.
Не рекомендуємо магазин, так як продають бракований товар під видом нового.
В інших магазинах за таку ж ціну можна купити новий товар.
відгук
Коментарі до відгуку
Марино, розуміємо ваше розчарування – новий товар має працювати належним чином з першого дня, і, на жаль, ми не застраховані від виробничих дефектів. Подібні неполадки, про які ви зазначаєте, дійсно можуть проявитися лише під час експлуатації.
Що стосується повернення коштів або ж заміни товару, це може відбутись за умови надання такого висновку від сервісного центру, якщо ремонт буде неможливим. Оскільки проблема з мультиваркою повторюється, ми обов'язково перевіримо якість виконаного ремонту. Будь ласка, надішліть номер замовлення або ваш номер телефону, акт прийому-передачі та висновок з сервісного центру на нашу пошту [email protected] для подальшого розгляду.
Дякуємо за ваші зауваження і готові допомогти!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна