Плотгикова Елена Відгук додано 22 грудня, 2024 год15 переглядів
Заказывала через приложение смартфон Самсунг и чехол к нему. Приезжаю за заказом, прошу сбросить иныо мо старого Самсунга на новый. Это отдельная услуга, я и не спорю, лплачивается отдельно. Всегда этт делала сама, но тут я еду в оости, а мой старый смарифончик глючит и все время выключается, поэтому решила заплатить. И тут сюрприз -"У нас эта услуга стОит 1500 грн.!!!! Ушам не поверила! На что продавец мне гоаорит: Вы телефон тоже не за 3 копейки покупаете! Мы можем перенести только контакты и вайбер, тогда 800 грн!!! Дома открыла приложение, за 20-30 минут, нажав одну кнопку, перенесла все со старого на новый Самсунг! Это 1500 грн??? Вы там обалдели, ребята????
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ситуація викликала у вас неприємні емоції 😔💔
Схоже, вам у магазині запропонували комплексну послугу «Підтримка смартфона All Inclusive», яка дійсно коштує 1 499 ₴. Ця послуга включає:
- смарт захист на 12 місяців (дозволяє відремонтувати смартфон у разі пошкодження екрана);
- блокувальник реклами;
- антивірус;
- перенесення контактів та інформації;
- адаптацію SIM-карти;
- безстрокову техпідтримку від нашого IT-спеціаліста.
Розуміємо, що вам потрібен був лише окремий сервіс перенесення даних. Прикро, що вам не пояснили детально всі варіанти. Бажаємо, щоб ваш новий смартфон приносив лише задоволення! А якщо виникнуть запитання, ми завжди поруч 💚
Сервис в магазине за 1500 грн!!! - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що ситуація викликала у вас неприємні емоції 😔💔
Схоже, вам у магазині запропонували комплексну послугу «Підтримка смартфона All Inclusive», яка дійсно коштує 1 499 ₴. Ця послуга включає:
- смарт захист на 12 місяців (дозволяє відремонтувати смартфон у разі пошкодження екрана);
- блокувальник реклами;
- антивірус;
- перенесення контактів та інформації;
- адаптацію SIM-карти;
- безстрокову техпідтримку від нашого IT-спеціаліста.
Розуміємо, що вам потрібен був лише окремий сервіс перенесення даних. Прикро, що вам не пояснили детально всі варіанти. Бажаємо, щоб ваш новий смартфон приносив лише задоволення! А якщо виникнуть запитання, ми завжди поруч 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна