Купила ноутбук для сына, при установке программ появился нехарактерный звук, спустя 2 дня после покупки обратилась с просьбой обменять товар! Полностью осмотрела его, даже протерла перед тем как везти в магазин. Продавец при проверке поставил царапину из-за которой мне отказали в обмене и предложили обратиться в сервисный центр обслуживание в котором происходит до 31 дня! Никогда больше не куплю ничего, не рекомендую этот магазин! Подобные поступки недопустимы! Будьте предельно внимательны, если обращаетесь по гарантии иначе и с вами произойдет подобное! Магазин в ТЦ Пирамида, что в Киеве на ул Мишуги! Тебе всё вернётся рыжий пи**р!
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з цією ситуацією. Ми завжди прагнемо забезпечити належний сервіс, але, на жаль, не можемо здійснити обмін, якщо товар має механічні пошкодження, такі як подряпини або сліди використання. У вашому випадку, саме через наявність таких пошкоджень, обмін виявився неможливим.
Однак, для вирішення питання з функціональністю пристрою, радимо звернутися до сервісного центру. Сподіваємось, що найближчим часом всі неполадки з пристроєм будуть усунені, і ви зможете користуватися ноутбуком без проблем. Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас: faq.comfy.ua/contact-us. Ми завжди поруч, щоб допомогти! 🙏
Гарантія та обмін --це різні поняття і регламентуються різними статтями закону прав споживачів (8 та 9). Вживане не обмінюють, а відправляють в СЦ виробника. Не хочете чекати 31 день--звертайтесь напряму до виробника.
За це потрібно дякувати 100% "компетентним" та "професійним" депутатам верховної зРади.
Ось яке формулювання міститься в 5-й статті закону "Про захист прав споживачів": ...Обмін (повернення) товару належної якості здійснюється за умови, що товар НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики...
Тобто товарний вигляд може бути збереженим, споживчі властивості не погіршились, всі пломби цілі, всі ярлики на робочому столі на місці, все ОК, одним словом, АЛЕ товар використовувався, тому поверненню НЕ підлягає!
А що означає використовувався?
Детально в законі це не розписано, тому будь-який бидло-магазин може собі дозволити довільне тлумачення суті використання. Наприклад:
- Ви відкрили кришку ноутбука?
- Так.
- Ви натиснули кнопку увімкнення?
- Так.
- Ви входили з нього в Інтернет?
- Так.
- Ви завантажували сторонні файли на ноутбук?
- Так, програми завантажували.
- Ви встановлювали завантажені програми?
- Так.
- НУ ВСЕ, товар використовувався! Поверненню не підлягає.
- Стоп, так від такого використання ноутбук не став гірше! А програми видалити можна. Або просто відновити ОС до попереднього стану.
І, взагалі, як можна зрозуміти, чи підходить товар не використовуючи його?
- Ваші проблеми, як хочете так і розумійте, а товар на обмін/повернення не візьму.
Коротше кажучи, істоти, які працюють в комфі і без подряпини на корпусі мали можливість відмовити у обміні/поверненні. І все в рамках закону.
Що ж, якщо так, то людям потрібно просто припинити купувати товари в таких бидло-магазинах.
++
А от щодо обслуговування в сервісних центрах, тривалістю 31 день, то тут для істот-співробітників комфі у мене погані новини:
Стаття 7. Права споживача у разі придбання товару з недоліком
1. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліку придбаного товару споживач має право вимагати від суб’єкта господарювання:
1) проведення гарантійного ремонту товару;
2) здійснення гарантійної заміни товару на такий самий або аналогічний товар.
2. Гарантійний ремонт або гарантійна заміна товару здійснюється:
1) безоплатно для споживача;
2) у строк, що не перевищує 14 днів з дня звернення споживача... <--- всім бидло-магазинам та їх бидло-співробітникам дивитись сюди!
Скотский поступок - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з цією ситуацією. Ми завжди прагнемо забезпечити належний сервіс, але, на жаль, не можемо здійснити обмін, якщо товар має механічні пошкодження, такі як подряпини або сліди використання. У вашому випадку, саме через наявність таких пошкоджень, обмін виявився неможливим.
Однак, для вирішення питання з функціональністю пристрою, радимо звернутися до сервісного центру. Сподіваємось, що найближчим часом всі неполадки з пристроєм будуть усунені, і ви зможете користуватися ноутбуком без проблем. Якщо у вас залишилися додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нас: faq.comfy.ua/contact-us. Ми завжди поруч, щоб допомогти! 🙏
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна
Ось яке формулювання міститься в 5-й статті закону "Про захист прав споживачів": ...Обмін (повернення) товару належної якості здійснюється за умови, що товар НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики...
Тобто товарний вигляд може бути збереженим, споживчі властивості не погіршились, всі пломби цілі, всі ярлики на робочому столі на місці, все ОК, одним словом, АЛЕ товар використовувався, тому поверненню НЕ підлягає!
А що означає використовувався?
Детально в законі це не розписано, тому будь-який бидло-магазин може собі дозволити довільне тлумачення суті використання. Наприклад:
- Ви відкрили кришку ноутбука?
- Так.
- Ви натиснули кнопку увімкнення?
- Так.
- Ви входили з нього в Інтернет?
- Так.
- Ви завантажували сторонні файли на ноутбук?
- Так, програми завантажували.
- Ви встановлювали завантажені програми?
- Так.
- НУ ВСЕ, товар використовувався! Поверненню не підлягає.
- Стоп, так від такого використання ноутбук не став гірше! А програми видалити можна. Або просто відновити ОС до попереднього стану.
І, взагалі, як можна зрозуміти, чи підходить товар не використовуючи його?
- Ваші проблеми, як хочете так і розумійте, а товар на обмін/повернення не візьму.
Коротше кажучи, істоти, які працюють в комфі і без подряпини на корпусі мали можливість відмовити у обміні/поверненні. І все в рамках закону.
Що ж, якщо так, то людям потрібно просто припинити купувати товари в таких бидло-магазинах.
++
А от щодо обслуговування в сервісних центрах, тривалістю 31 день, то тут для істот-співробітників комфі у мене погані новини:
Стаття 7. Права споживача у разі придбання товару з недоліком
1. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліку придбаного товару споживач має право вимагати від суб’єкта господарювання:
1) проведення гарантійного ремонту товару;
2) здійснення гарантійної заміни товару на такий самий або аналогічний товар.
2. Гарантійний ремонт або гарантійна заміна товару здійснюється:
1) безоплатно для споживача;
2) у строк, що не перевищує 14 днів з дня звернення споживача... <--- всім бидло-магазинам та їх бидло-співробітникам дивитись сюди!