Дуже не задоволена обслуговуванням - Відгуки про Comfy

Comfy
Відгук додано 18 серпня, 2024 год 33 перегляда
Я спочатку думала не залишати відгук , але пройшовши цей «квест , що створили для мене Comfy” - вирішила написати . Це просто жах !!!!.
Я розчарована , і вимушена знову повернутися до теми , бо виявилося, що це ще не закінчена історія.
Спочатку, мене кілька разів дезорієнтували щодо замовлення і його доставки , хоч я перепитувала і вказувала , що мені важлива точна доставка на певну дату, бо їду за кордон . Мене запевнили , що все добре і він прибуде , але як я вже в передкінцеву дату не отримала накладну , я ще раз написала оператору, щоб дізнатись чи точно в цей день відправлять товар , бо на наступний день я тільки можу забрати і все.
Мені знову написали , що: « так , вже він зібраний і сьогодні відправлять , щоб завтра він прибув».І що виявляється: - в день отримання я теж почала питати де моя накладна самостійно і мені вже тільки тоді сказали , що виникла якась помилка і моє замовлення прибуде в іншу дату .
(Хоча, це дуже дивно , адже до цього з 19:30 вечора мені казали зовсім інше , і що точно вже відправлять.)
Абсолютно для мене дивно , що я сама мала три дні все уточнювати і контролювати ( питати чи точно прибуде і де накладна ), замість того щоб просто спокійно чекати своє замовлення , розуміючи що ви нормально виконуєте свою роботу .

В мене претензія не до роботи операторів з якими я спілкувалась , а до того , як не належним чином надається інформування стосовно статусу замовлення , безвідповідальності і абсолютній пофігістичності до клієнта .

При цьому замовлені склалось враження , що слово «клієнтоорінтованісь» - не відоме. Навіть , просто попередити , щоб я мала змогу передзамовити товари потрібні в іншому місті - це було б вже лояльно і з розумінням .
Саме з ваших причин воно не було відправлене вчасно і в мене був коментар про потрібну конкретну дату -але, ніхто , ніхто не попередив і не повідомив про затримку , а я сама мала проводити пошукові дії .

Далі , я сама теж запропонувала вихід - спробувати забрати з магазину , де зараз є в наявності . Добре , що оператор хоч в цьому допоміг і передзамовив товари . Але і тут був наступний шок .
Мені потрібно було платити другий раз за той же товар . Як ще розуміти ? Я , навіть , не отримала його - через вашу «чудову» доставку ( розумію, що бувають різні ситуації, але те, що ви тупо забили на попередження клієнта - це капець ) , а я вже маю платити другий раз за нього і також потім витрачати свій час на те, що б ще оформлюватись з поверненням .
Я в цей час мала відпустку і просто три дні в мене з приємного проведення ваш сервіс перетворив на суцільний шок і жах від сервісу , обслуговування, відношення !!
Доречі, чому не можна було з моєї першої оплати перевести її в оплату бонусами чи якось допомогти з тим , щоб я ще не займалася ще поверненнями додатково .

Далі , я попрохала людину забрати товар , бо потрібно було їхати в не дуже зручний мені магазин , але вже де було в наявності- прийшлося їхати.
Перед цим я знову у оператора уточнила чи точно все там підготовлено і чи можеа його забирати - отримала ствердження, що товар готовий до видачі - думала , що вже справилась з вашим квестом . Але - знову - НІ .
І тут - сюрприз: товар не зібраний і з вітрини . Хоча, мене ніхто не попереджав про цей момент . А якщо б я купувала на подарунок , то що в такому випадку було робити ????
Знову і тут проблема .
Я також , доречі, залишала скаргу , але - звісно, зі мною ніхто так в не зв’язався через месенджер( бо зараз не в Україні) - просто , благо повернули хоч кошти і прислали якесь опитування . Дуже , прикро , що таке у вас відношення і бачення обслуговування та сервісу - який має бути .
А сьогодні ще бонус + ми розпакувати товар і що я бачу - ще й чохол поклали інший- не тей, що я обирала і замовляла .
З цієї ситцації з вами, з тим, що я витратила дуже багато сил на це все - я просто не маю більше слів , одні емоції. Спочатку я думала не залишати відгук, але таке відношення і сервіс - якесь дно .





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Comfy 7 вересня, 2024 год
Добрий день!



Юліє, дякуємо за ваш відгук і за те, що вирішили поділитися своєю історією. Нам надзвичайно прикро чути, що ваш досвід був таким стресовим. Затримки, відсутність інформування та необхідність самостійно контролювати процес доставки — це дійсно не те, що ви мали б відчувати як наш клієнт.



Ми обіцяємо розібратися в кожному з етапів, де були недоліки в комунікації. Будь ласка, надішліть на пошту [email protected] деталі вашого замовлення, включно зі скриншотами діалогу, якщо це можливо, темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua від 18.08.2024». Це дозволить ретельно перевірити внутрішню комунікацію.



Ще раз просимо вибачення за ваш негативний досвід. Ми прагнемо зробити все можливе, щоб виправити ситуацію та подарувати вам кращий досвід у майбутньому.



З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна


Comfy
Всі відгуки

1.6 5
6993 відгука / 1245952 перегляда
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.5
5125 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків