Анна Бойко Відгук додано 13 серпня, 2024 год9 переглядів
Відгук про Comfy за адресою Бориспіль, вул. Київський шлях, 2/6 Замовили в інтернет магазині комфі плівку та її поклейку. Прийшли забирати замовлення та відповідно клеїти плівку. Оплатили замовлення, почали чекати, щоб прийшов хлопець та поклеїв плівку. Ми його чекали 10 хв. Після того він з'явився(прийшов із торговельного центру) без форми та бейджика. І ще почав розповідати, що плівка якась не така, що вона йде мокрої поклейки(за допомогою води) хоча в інтернеті зазначено, що плівка така йде на клейкій основі. Потім, з горем пополам, він почав дивитися ту плівку та намагатися її поклеїти. Я чекала на поклейку стоячи навпроти нього. І коли він клеїв плівку (там є захисний шар, який захищає зону з клеєм від бруду, та він розділений на 2 рівні частини), нібито ненароком у нього одна із частин цього шару полетіла в мою сторону та не зачепивши мене впала на підлогу. А наступного разу, коли він вже знімав 2 частину захисного шару, вона вже полетіла прямо в мене, та потрапила в тулуб. І замість того, щоб вибачитися, працівник комфі тупо почав з мене насміхатися. У кінці цієї історії плівку в нього нормально наклеїти так і не вдалося. Але хоча б повернули кошти за поклейку та за плівку, й на цьому дякую. Цей інцидент стався 17 липня 2024 року в ТЦ "Аеромол" Враження залишилися про магазин не приємні, хоча до того досить часто, щось у родину купували собі тут. Більше не будемо!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і детально описали ситуацію. Ми дуже цінуємо вашу відвертість.
Ваші зауваження щодо поведінки нашого працівника та якості виконання послуг є надзвичайно важливими для нас. Ми отримали ваше звернення, яке було зафіксовано під номером №1228841, і вже працюємо над тим, щоб з'ясувати всі деталі та усунути виявлені проблеми.
Очікуйте на дзвінок від нашого Турботливого відділу для отримання зворотного зв'язку. Ще раз дякуємо за ваші коментарі і за можливість вдосконалити наш сервіс. Сподіваємося, що ми зможемо відновити вашу довіру.
Не рекомендую цей магазин! - Відгуки про Comfy
Після того він з'явився(прийшов із торговельного центру) без форми та бейджика.
І ще почав розповідати, що плівка якась не така, що вона йде мокрої поклейки(за допомогою води) хоча в інтернеті зазначено, що плівка така йде на клейкій основі.
Потім, з горем пополам, він почав дивитися ту плівку та намагатися її поклеїти.
Я чекала на поклейку стоячи навпроти нього.
І коли він клеїв плівку (там є захисний шар, який захищає зону з клеєм від бруду, та він розділений на 2 рівні частини), нібито ненароком у нього одна із частин цього шару полетіла в мою сторону та не зачепивши мене впала на підлогу. А наступного разу, коли він вже знімав 2 частину захисного шару, вона вже полетіла прямо в мене, та потрапила в тулуб. І замість того, щоб вибачитися, працівник комфі тупо почав з мене насміхатися.
У кінці цієї історії плівку в нього нормально наклеїти так і не вдалося.
Але хоча б повернули кошти за поклейку та за плівку, й на цьому дякую.
Цей інцидент стався 17 липня 2024 року в ТЦ "Аеромол"
Враження залишилися про магазин не приємні, хоча до того досить часто, щось у родину купували собі тут.
Більше не будемо!
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом і детально описали ситуацію. Ми дуже цінуємо вашу відвертість.
Ваші зауваження щодо поведінки нашого працівника та якості виконання послуг є надзвичайно важливими для нас. Ми отримали ваше звернення, яке було зафіксовано під номером №1228841, і вже працюємо над тим, щоб з'ясувати всі деталі та усунути виявлені проблеми.
Очікуйте на дзвінок від нашого Турботливого відділу для отримання зворотного зв'язку. Ще раз дякуємо за ваші коментарі і за можливість вдосконалити наш сервіс. Сподіваємося, що ми зможемо відновити вашу довіру.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна