Ольга Відгук додано 2 серпня, 2024 год9 переглядів
Відгук про Comfy за адресою Чернігів, вул. 77-й Гвардійської дивізії, 1А В магазині продавець надав не повну та недостовірну інформацію.Сказав,зр хеппі сервіс покриває всі поломки, що дуже актуально В наш час,так як перепади напруги і тд. Мало того,що нам привезли в комфі зламаний холодильник, так на гарячій ліній сказали везти його в офіційний сервіс,де нам повідомили,що поломка не гарантійні. І тут починається саме цікаве.Звоню на хеппі сервіс,а вони мені кажуть що безкоштовний сервіс тільки гарантійних поломок,не гарантійні поломка ремонтується тільки 1 раз і все, потім послуга зерпі сервіс згорає. Питаю,як покривається ремонт? Ітут найцікавіше, треба відмовитись від заявки на ремонт в сервісі,везти холодильник додому і потім прийде їх майстер,прадавніх невідомо коли. ВСЯ СУТЬ ХЕППІ СЕОВІСУ-ВЗЯТИ У ВАС ГРОШІ ЗА СЕРВІС,ТЯГНУТИ РЕЗИКУ З ТИМ РЕМОНТОМ,ПСУВПТИ НЕРВИ І ПОБИТИ МАКСИМУМ ДЛЯ ТОГО ЩОБ ВИ САМІ ПОРЕМОНТУВАЛИ СВЛЮ ТЕХНІКУ НЕ ВИКОРИСТРВУЮЧИ ХЕППІ СЕРВІС. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!!! П.С. КОМФІ НА СВОЄМУ САЙТІ НЕ ПУБЛІКУЄ НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ
Щиро перепрошуємо за неприємний досвід, який ви мали з нашим сервісом. Ми цінуємо ваш відгук, оскільки він допомагає покращувати нашу роботу.
"Хеппі сервіс" дійсно включає безкоштовний виїзд сертифікованого майстра та ремонт техніки. Якщо поломка є гарантійною, кількість ремонтів необмежена. У випадку негарантійної поломки – безкоштовний ремонт проводиться один раз, після чого дія "Хеппі сервісу" припиняється.
Ми шкодуємо, що інформація, надана нашим співробітником у магазині, виявилася неповною. Ми передамо ваш відгук відповідним підрозділам для поліпшення якості обслуговування та навчання персоналу.
Будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою [email protected] для детального розгляду ситуації та пошуку найкращого рішення. Темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2055561», зазначте деталі та дані покупки або ваш номер телефону. Ми готові допомогти вам і зробити все можливе, щоб виправити цю ситуацію.
Хеппі сервіс - Відгуки про Comfy
П.С. КОМФІ НА СВОЄМУ САЙТІ НЕ ПУБЛІКУЄ НЕГАТИВНІ ВІДГУКИ
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро перепрошуємо за неприємний досвід, який ви мали з нашим сервісом. Ми цінуємо ваш відгук, оскільки він допомагає покращувати нашу роботу.
"Хеппі сервіс" дійсно включає безкоштовний виїзд сертифікованого майстра та ремонт техніки. Якщо поломка є гарантійною, кількість ремонтів необмежена. У випадку негарантійної поломки – безкоштовний ремонт проводиться один раз, після чого дія "Хеппі сервісу" припиняється.
Ми шкодуємо, що інформація, надана нашим співробітником у магазині, виявилася неповною. Ми передамо ваш відгук відповідним підрозділам для поліпшення якості обслуговування та навчання персоналу.
Будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою [email protected] для детального розгляду ситуації та пошуку найкращого рішення. Темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2055561», зазначте деталі та дані покупки або ваш номер телефону. Ми готові допомогти вам і зробити все можливе, щоб виправити цю ситуацію.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна