До речі, про КОМФІ, я теж залишав відгук на їх сайті, двічі, один раз згадаючи імʼя директора фірми і вказувавши його гандоном, інший раз ні, але ці відгуки не виставили. Коли я звернувся на гарячу лінію і описав всю ситуацію, я попросив якнайшвидшого встановлення, якусь компенсацію, і щоб директор поніс відповідальність, так от вони вже дзвонили кілька разів просто запитати, чи звʼязувались зі мною майстри. це все. А коли я нагадав про компенсацію і відповідальність директора - то сказали, що такої заяви не приймали. (Звісно, дуже зручно). Я витрачаю 2 тисячі доларів (разом з доплатами по встановленню),і отримую такий сервіс. Більше не купуватиму в comfy нічого, просто з принципу, пішли вони нahui.
Ми цінуємо відкритість і готові визнати наші помилки. Сподіваємось, що на сьогодні дана ситуація вже вирішена, а відповідальність працівників за неналежне виконання своїх обов’язків забезпечена.
Якщо у вас залишились додаткові питання чи зауваження – будь ласка, зв'яжіться нами електронною поштою [email protected]. Темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2055315» та поділіться даними покупки (дата та номер чека) або номером телефону. Щодо відгуків, також матимемо змогу перевірити, чому не відбулась публікація. Чекатимемо на інформацію 📩
доповнення про встановлення кондиціонера - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Ми цінуємо відкритість і готові визнати наші помилки. Сподіваємось, що на сьогодні дана ситуація вже вирішена, а відповідальність працівників за неналежне виконання своїх обов’язків забезпечена.
Якщо у вас залишились додаткові питання чи зауваження – будь ласка, зв'яжіться нами електронною поштою [email protected]. Темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №2055315» та поділіться даними покупки (дата та номер чека) або номером телефону. Щодо відгуків, також матимемо змогу перевірити, чому не відбулась публікація. Чекатимемо на інформацію 📩
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна