сергій Відгук додано 8 травня, 2024 год33 перегляда
Відгук про Comfy за адресою Полта́ва, вул. Зіньківська, 6/1А викреслюємо))) зв'язався з цим магазином. купили блендер тефаль. не дивлячись на ціну (найвища з наявних) - згорів. як годиться - перед паскою))) гарантія - квест (більше місяця). здали. відразу уточнив, чи можливо отримати відремонтований товар поштою (живу за 140 км. до найближчої їх "точки"). повідомили - можна. як відчував. передзвонив на гарячу лінію - можна. але після ремонту, на гарячій лінії повідомили, що про пересилку необхідно... домовлятись. і то в магазині. зателефонував в магазин - сказали що можна. але потрібно домовлятись на гарячій лінії. посміявся, проінформував, що телефоную вже після гарячої лінії. замислились. і відмовили. необхідно їхати особисто.
дякую за досвід, витрачений час, і нагадування про правило не ходити туди.
Сергію, оскільки магазин не займається ремонтом, блендер надіслали до сервісного центру виробника задля діагностики та ремонту, у рамках гарантії. Після чого, товар прибув до магазину і так, ви мали змогу отримати його у відділенні Нової пошти, достатньо звернутись на гарячу лінію та зафіксувати запит. Вибачте за плутанину з інформуванням по процесах від операторів.
Як це відбувається:
1) надсилаємо шаблон заяви, а ви у зворотному напрямку – заповнений екземпляр;
2) відправляємо товар на зазначене вами відділення Нової пошти, а ви при отриманні можете його оглянути, переконатися у цілісності та отримати.
Якщо у вас залишились відкриті питання – напишіть нам на пошту [email protected], з темою листа «Відгук otzyv_ua2 №015112». Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все можливе, аби наступного разу ви відчули найКРАЩий сервіс!
не ходи туди) - Відгуки про Comfy
зв'язався з цим магазином.
купили блендер тефаль. не дивлячись на ціну (найвища з наявних) - згорів. як годиться - перед паскою)))
гарантія - квест (більше місяця).
здали. відразу уточнив, чи можливо отримати відремонтований товар поштою (живу за 140 км. до найближчої їх "точки").
повідомили - можна.
як відчував. передзвонив на гарячу лінію - можна.
але після ремонту, на гарячій лінії повідомили, що про пересилку необхідно... домовлятись.
і то в магазині.
зателефонував в магазин - сказали що можна. але потрібно домовлятись на гарячій лінії.
посміявся, проінформував, що телефоную вже після гарячої лінії.
замислились. і відмовили.
необхідно їхати особисто.
дякую за досвід, витрачений час, і нагадування про правило не ходити туди.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Сергію, оскільки магазин не займається ремонтом, блендер надіслали до сервісного центру виробника задля діагностики та ремонту, у рамках гарантії. Після чого, товар прибув до магазину і так, ви мали змогу отримати його у відділенні Нової пошти, достатньо звернутись на гарячу лінію та зафіксувати запит. Вибачте за плутанину з інформуванням по процесах від операторів.
Як це відбувається:
1) надсилаємо шаблон заяви, а ви у зворотному напрямку – заповнений екземпляр;
2) відправляємо товар на зазначене вами відділення Нової пошти, а ви при отриманні можете його оглянути, переконатися у цілісності та отримати.
Якщо у вас залишились відкриті питання – напишіть нам на пошту [email protected], з темою листа «Відгук otzyv_ua2 №015112». Для нас дуже цінна ваша довіра та вибір COMFY й зробимо все можливе, аби наступного разу ви відчули найКРАЩий сервіс!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна