Придбали робот-пилосос Rowenta у цьому магазині. Через рік він вийшов з ладу, але гарантійний термін експлуатації ще не закінчився, тому за підтримкою по ремонту звернулась до магазину. Пилосос забрали, але через 3 дні повернули з припискою "надмірне забруднення" без ремонту. Не розумію, як може надмірно забруднитись пилосос? І на що тоді розповсюджується гарантія? У послугах магазину розчарована і нікому не раджу здійснювати там покупки, особливо дороговартісні!!!
Магазин не займається ремонтом. Якщо техніка вийшла з ладу, а гарантійний термін ще діє, техніку передаємо до авторизованого сервісного центру на діагностику. Після чого, товар ремонтують, а що як це буде неможливо - нададуть висновок про заміну на інший або повернення коштів. Щодо вашої ситуації - дійсно може бути надмірне забруднення, тоді варто виконати чищення, як і періодично після прибирання (деталі мають бути в інструкції з експлуатації). Ви не повідомили, чи працює пилосос наразі? Якщо ж ні, - напишіть нам листа на електронну пошту [email protected], з темою зробіть «Відгук otzyv_ua №1986779» та описом ситуації. Також вкажіть наступні дані: ваш номер телефону, номер прийому-передачі та фото висновку, який ви отримали. Ми надішлемо додатковий запит до сервісного центру, аби дізнатись деталі та зорієнтуємо вас щодо подальших дій. Чекатимемо на інформацію.
Відгук про Comfi 5-Зарічний Кривий Ріг - Відгуки про Comfy
У послугах магазину розчарована і нікому не раджу здійснювати там покупки, особливо дороговартісні!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Магазин не займається ремонтом. Якщо техніка вийшла з ладу, а гарантійний термін ще діє, техніку передаємо до авторизованого сервісного центру на діагностику. Після чого, товар ремонтують, а що як це буде неможливо - нададуть висновок про заміну на інший або повернення коштів. Щодо вашої ситуації - дійсно може бути надмірне забруднення, тоді варто виконати чищення, як і періодично після прибирання (деталі мають бути в інструкції з експлуатації). Ви не повідомили, чи працює пилосос наразі? Якщо ж ні, - напишіть нам листа на електронну пошту [email protected], з темою зробіть «Відгук otzyv_ua №1986779» та описом ситуації. Також вкажіть наступні дані: ваш номер телефону, номер прийому-передачі та фото висновку, який ви отримали. Ми надішлемо додатковий запит до сервісного центру, аби дізнатись деталі та зорієнтуємо вас щодо подальших дій. Чекатимемо на інформацію.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна