Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Макарова, 23 Я ще такого не бачила, от чесно , магазин- дно( повторюйте, директори, в голос кожного дня, коли приходите на роботу , слів немає, як підібрати синонім до слова безвідповідальний !!! Купили машинку Samsung , правильніше оформили розстрочку, купили 11 грудня , нам привезли 12 грудня , все ніби добре , підключили , прали в холосту ! Тут вже на 1,5 прані вирубилась на початку віджимання ( ми спочатку незрозуміли алгоритм) як далі прати , то полощить , коли діло доходило до віджиму , машинка вимикалась , екран виключався і потім додавало хвилини і так вічно цикл незакінчувався , чоловік 18 звернувся до самсунг боту, щоб вирішити питання , пробували все , відключали електроенергію і тд , міняли розетки , поїхали купили стабілізатор і всерівно не працює ( обідно що 2 дні відпустки , а разом 4 ( з них день на прибирання і встановлення) потрачено на цю « проблему» жінки, в яких чоловік на війні зрозуміють , які дні цінні , але менш з тим , написали 19 грудня звернулись повторно в самсунг , самсунг відправив заяву і сервісний центр самсунг в Рівному , ми подзвонили в комфі і також сказали про цю ситуацію , нас запевнили шо ви користувались машинкою ніхто вам не зробить обмін , ну добре , сталось таке , що робити !! Нам потрібна машинка !!! Я скинула 20 грудня все в сервісний центр , мені довго відписувати , я повторно написала 3 січня , мені сказали що чекаємо деталь вона буде 11 січня ( це вже порушено закон , так як 14 днів пройшло , самсунг запевняв , що буде 14 днів вирішуватись питання ) Дзвінок від сервісного центру в 19:40 9 січня з питанням а ви будете вдома через 20-30 хв , кажу дайте мені хоча б годину , на це вони відповідають , що це буде пізно і ми до кінця тижня тобто до 14 січня не приїдемо , а те що попередити за 1 не могли, то спирались шо в країні війна , то вибачте пробачте в мене чоловік також воює , я шось цим не маніпулюю !!! Написав після цього випадку чоловік в головний офі самаунг заяву , Дзвінок від сервісного центру , типу ми хочемо вибачитись , чи можна приїхати в 18:00, 20:00 сьогодні , а я вже прямувала в комфі , кажу « ви порушили всі норми , прогоріли всі сроки , як ви можете замовляти деталь дистанційно навіть небачачи машинки *до речі ми це питали, як так шо це за супер такий ремонт по словам знати і замовляти деталь
То нас відповіли шо війна і ж закон в період війни терміни більші , я кажу це маніпуляція чистої води , скиньте посилання на цей закон , і ще додали, що я не на законодавчом рівні звернулась, тобто вони порушують вже закон , бо не дотримуються їх ! Йдемо далі , приїжджаю я на комфі ( 11 січня ) спілкуюсь з директором , все записують , і обіцяють , що до мене пере телефонують 12 січня включно , є всі скріни , що ви думаєте ? Нуль , мовчок ! Я дзвоню 13 числа, а до мене Аліна , дуже зверхньо сказала вам машинку не повернуть , і наголосила що мусить все заповнити ( хоча я вже все продиктувала і описала ситуацію раніше і комфі і самсунг ) потім подзвонив інший оператор і божився шо передасть все в понеділок до генерального директора в офіс і попросять вони акт на списання в самсунг. Я питаю чому ви не перетелефонували 12 січня , мовчок … далі дзвоню в понеділок 15 січня і кажу дайте мені номер рівненського комфі , мені дають , я дзвоню , а ніхто не бере трубку ! От так да 😬 Так длилось до 17 січня , до мене знову вони дзвонять я розказую ситуацію , що я хочу нову машинку так як сроки всі погоріли , чому я маю виплачувати зламану машинку , все дівчина записала , кажу чоловік їде зі сходу на три дні щоб вирішити цю ситуацію , безсовісні ( можливо це виглядало з моєї сторони , як маніпуляція , але вже руки опускаються ) * це ще йшлось паралельно розмова з самсунгом це окрема історія Але все ж ця жінка каже 18 січня вечері до вас 100% подзвонять і скажуть остаточне рішення , На годиннику 23:20 18 січня , вгадайте , ніхто не подзвонив !!! Безсовісні !! Я сказала цій дівчині я вам не вірю , того що мене постійно кормлять ЗАВТРАКами , а мені каже вона « от цей раз точно , повірте» Комфі це дно !!!!!! Буду звертатись до суду , бо вже сил і енергії нема !
Анастасіє, дякуємо за детальний відгук. Ми знаємо про дану ситуацію та маємо раніше зафіксоване звернення 1192406.
Сервісний центр виробника намагався допомогти вам згідно з гарантійними зобов'язаннями, але, на жаль, це зайняло більше часу, аніж очікувалось. Тому, з нашого боку, було прийняте рішення провести для вас повернення коштів й на сьогодні, питання повністю вирішене.
Дуже прикро, що процес потребував чимало вашої енергії та сил. Ми цінуємо вас та зробимо все можливе, аби наступного разу ви отримали тільки найКРАЩі враження від покупки та сервісу загалом!
Це не магазин - це дно !!! - Відгуки про Comfy
Купили машинку Samsung , правильніше оформили розстрочку, купили 11 грудня , нам привезли 12 грудня , все ніби добре , підключили , прали в холосту ! Тут вже на 1,5 прані вирубилась на початку віджимання ( ми спочатку незрозуміли алгоритм) як далі прати , то полощить , коли діло доходило до віджиму , машинка вимикалась , екран виключався і потім додавало хвилини і так вічно цикл незакінчувався , чоловік 18 звернувся до самсунг боту, щоб вирішити питання , пробували все , відключали електроенергію і тд , міняли розетки , поїхали купили стабілізатор і всерівно не працює ( обідно що 2 дні відпустки , а разом 4 ( з них день на прибирання і встановлення) потрачено на цю « проблему» жінки, в яких чоловік на війні зрозуміють , які дні цінні , але менш з тим , написали 19 грудня звернулись повторно в самсунг , самсунг відправив заяву і сервісний центр самсунг в Рівному , ми подзвонили в комфі і також сказали про цю ситуацію , нас запевнили шо ви користувались машинкою ніхто вам не зробить обмін , ну добре , сталось таке , що робити !! Нам потрібна машинка !!! Я скинула 20 грудня все в сервісний центр , мені довго відписувати , я повторно написала 3 січня , мені сказали що чекаємо деталь вона буде 11 січня ( це вже порушено закон , так як 14 днів пройшло , самсунг запевняв , що буде 14 днів вирішуватись питання )
Дзвінок від сервісного центру в 19:40 9 січня з питанням а ви будете вдома через 20-30 хв , кажу дайте мені хоча б годину , на це вони відповідають , що це буде пізно і ми до кінця тижня тобто до 14 січня не приїдемо , а те що попередити за 1 не могли, то спирались шо в країні війна , то вибачте пробачте в мене чоловік також воює , я шось цим не маніпулюю !!!
Написав після цього випадку чоловік в головний офі самаунг заяву ,
Дзвінок від сервісного центру , типу ми хочемо вибачитись , чи можна приїхати в 18:00, 20:00 сьогодні , а я вже прямувала в комфі , кажу « ви порушили всі норми , прогоріли всі сроки , як ви можете замовляти деталь дистанційно навіть небачачи машинки
*до речі ми це питали, як так шо це за супер такий ремонт по словам знати і замовляти деталь
То нас відповіли шо війна і ж закон в період війни терміни більші , я кажу це маніпуляція чистої води , скиньте посилання на цей закон , і ще додали, що я не на законодавчом рівні звернулась, тобто вони порушують вже закон , бо не дотримуються їх !
Йдемо далі , приїжджаю я на комфі ( 11 січня ) спілкуюсь з директором , все записують , і обіцяють , що до мене пере телефонують 12 січня включно , є всі скріни , що ви думаєте ? Нуль , мовчок ! Я дзвоню 13 числа, а до мене Аліна , дуже зверхньо сказала вам машинку не повернуть , і наголосила що мусить все заповнити ( хоча я вже все продиктувала і описала ситуацію раніше і комфі і самсунг ) потім подзвонив інший оператор і божився шо передасть все в понеділок до генерального директора в офіс і попросять вони акт на списання в самсунг. Я питаю чому ви не перетелефонували 12 січня , мовчок … далі дзвоню в понеділок 15 січня і кажу дайте мені номер рівненського комфі , мені дають , я дзвоню , а ніхто не бере трубку ! От так да 😬
Так длилось до 17 січня , до мене знову вони дзвонять я розказую ситуацію , що я хочу нову машинку так як сроки всі погоріли , чому я маю виплачувати зламану машинку , все дівчина записала , кажу чоловік їде зі сходу на три дні щоб вирішити цю ситуацію , безсовісні ( можливо це виглядало з моєї сторони , як маніпуляція , але вже руки опускаються )
* це ще йшлось паралельно розмова з самсунгом це окрема історія
Але все ж ця жінка каже 18 січня вечері до вас 100% подзвонять і скажуть остаточне рішення ,
На годиннику 23:20 18 січня , вгадайте , ніхто не подзвонив !!!
Безсовісні !! Я сказала цій дівчині я вам не вірю , того що мене постійно кормлять ЗАВТРАКами , а мені каже вона « от цей раз точно , повірте»
Комфі це дно !!!!!!
Буду звертатись до суду , бо вже сил і енергії нема !
відгук
Коментарі до відгуку
Анастасіє, дякуємо за детальний відгук. Ми знаємо про дану ситуацію та маємо раніше зафіксоване звернення 1192406.
Сервісний центр виробника намагався допомогти вам згідно з гарантійними зобов'язаннями, але, на жаль, це зайняло більше часу, аніж очікувалось. Тому, з нашого боку, було прийняте рішення провести для вас повернення коштів й на сьогодні, питання повністю вирішене.
Дуже прикро, що процес потребував чимало вашої енергії та сил. Ми цінуємо вас та зробимо все можливе, аби наступного разу ви отримали тільки найКРАЩі враження від покупки та сервісу загалом!
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.