Купували ряд техніки 24.10.2023 привезла служба доставки, все було гарно герметично запаковано, ніяких сумнівів щодо пошкоджень не виникало, так як пакування було абсолютно цілим Розпаковувати цю техніку ми почали тільки 20.12, так як будинок був в стадії ремонту і йшла підготовка відповідних кімнат для установки цієї техніки При розпаковці помітили дефект бокової стінки в сушильній машині Телефонували на гарячу лінію, на що нам відповіли, що всі терміни повернень уже пройшли і ми самі винні, що не перевірили все одразу Ми згодні з тим, що мали провірити все одразу, але підстав для перевірки не виникло, через те, що все було нормально з упаковкою, сумнівів щодо техніки ми не мали, так як брали в перевіреному магазині Наразі маємо такий прикрий випадок у якому нам не захотіли піти назустріч, вклали купу грошей в нову техніку, а отримали неякісний товар
Прикро, що ваш досвід купівлі не виправдав очікування. Дійсно, на момент доставки важливо перевіряти техніку на цілісність та комплектацію, не залежно від кількості товарів та їх габаритів. Кур'єри у цьому допоможуть і якщо раптом щось буде не так - одразу транспортують техніку назад та ми виконаємо доставку нової одиниці.
Якщо ж огляд стається пізніше (але впродовж 14 днів), ніж отримання та було помічено пошкодження - ви завжди можете звернутись до нас для вирішення питання. На жаль, звернення від вас відбулося через тривалий термін, тому ми не мали змоги надати допомогу у цьому конкретному випадку. Якщо у вас залишились додаткові питання або зауваження, напишіть нам на електронну пошту [email protected], темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №1953937».
Неякісний зворотній звʼязок від служби підтримки - Відгуки про Comfy
Розпаковувати цю техніку ми почали тільки 20.12, так як будинок був в стадії ремонту і йшла підготовка відповідних кімнат для установки цієї техніки
При розпаковці помітили дефект бокової стінки в сушильній машині
Телефонували на гарячу лінію, на що нам відповіли, що всі терміни повернень уже пройшли і ми самі винні, що не перевірили все одразу
Ми згодні з тим, що мали провірити все одразу, але підстав для перевірки не виникло, через те, що все було нормально з упаковкою, сумнівів щодо техніки ми не мали, так як брали в перевіреному магазині
Наразі маємо такий прикрий випадок у якому нам не захотіли піти назустріч, вклали купу грошей в нову техніку, а отримали неякісний товар
відгук
Коментарі до відгуку
Діано, дякуємо вам за відгук.
Прикро, що ваш досвід купівлі не виправдав очікування. Дійсно, на момент доставки важливо перевіряти техніку на цілісність та комплектацію, не залежно від кількості товарів та їх габаритів. Кур'єри у цьому допоможуть і якщо раптом щось буде не так - одразу транспортують техніку назад та ми виконаємо доставку нової одиниці.
Якщо ж огляд стається пізніше (але впродовж 14 днів), ніж отримання та було помічено пошкодження - ви завжди можете звернутись до нас для вирішення питання. На жаль, звернення від вас відбулося через тривалий термін, тому ми не мали змоги надати допомогу у цьому конкретному випадку. Якщо у вас залишились додаткові питання або зауваження, напишіть нам на електронну пошту [email protected], темою листа зробіть «Відгук otzyv_ua №1953937».
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.