Відгук про Comfy за адресою Кировоград, вул. Юрія Коваленка, 2А В цьому місяці купили новий макбук, у використанні був 1 день, після чого перестав заряджатися. Здали в ремонт, на тех підтримці сказали, що будуть замовляти материнську плату, яку теж потрібно чекати 2-3 тижні (+ враховувати затримку на кордоні). Механічних і водних пошкоджень виявлено не було. Нова техніка, але після ремонту мені не потрібна. Макбук був придбаний для роботи, пройшло 8 днів і я написала заяву на повернення моїх коштів, але ж знову відповідь чекати від юридичного відділу 14-30 днів. Ціна Макбуку- 43500 грн. Доречі, мишу не прийняли і коштує вона 4200 грн. Вважаю вас шахраями, які використали мої власні кошти. Питання: 1. Хто відшкодовує збитки за те, що мене звільнили? 2. Яке буде відшкодування від цієї «недокомпанії» за мій втрачений час та нерви ( а я їх потратила немало)? 3. «Comfy», можливо, тепер ви будете мене забезпечувати? 4. І коли питання буде вирішеним??
Недоліки:
Дуже довго вирішується питання, не повертають кошти, або ж не міняють на нову техніку, некомпетентні представники в магазині і на гарячій лінії.
Дійсно, бувають ситуації коли техніка виходить з ладу.
Тому ви маєте гарантійний захист від виробника коли трапляються такі випадки. Повернути чи замінити товар який має механічні/немеханічні пошкодження чи поломки відсутня можливість, оскільки товар має сліди використання. Дуже шкода що ноутбук вийшов з ладу. Залюбки перевіримо деталі та надамо відповідь на ваші запитання, але бракує деталей.
Надішліть, будь ласка, на нашу електронну пошту [email protected] повне фото чека про покупку або вкажіть номер телефону за яким можемо знайти інформацію.
Не рекомендую! - Відгуки про Comfy
Питання:
1. Хто відшкодовує збитки за те, що мене звільнили?
2. Яке буде відшкодування від цієї «недокомпанії» за мій втрачений час та нерви ( а я їх потратила немало)?
3. «Comfy», можливо, тепер ви будете мене забезпечувати?
4. І коли питання буде вирішеним??
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, бувають ситуації коли техніка виходить з ладу.
Тому ви маєте гарантійний захист від виробника коли трапляються такі випадки. Повернути чи замінити товар який має механічні/немеханічні пошкодження чи поломки відсутня можливість, оскільки товар має сліди використання. Дуже шкода що ноутбук вийшов з ладу. Залюбки перевіримо деталі та надамо відповідь на ваші запитання, але бракує деталей.
Надішліть, будь ласка, на нашу електронну пошту [email protected] повне фото чека про покупку або вкажіть номер телефону за яким можемо знайти інформацію.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Богдан.