24.11.23 оформили холодильник. Обіцяли привезти 02.12.23. Сьогодні 17.12.23, а його досі нема. Але саме прикро те, що, крли оформлювали , то була доставка 1грн. Сьогодні мені на гарячій лінії кажуть, що їм потрібно ще пару днів , щоб вия нити, коли ж він буде! Ви серйозно???? Плюс ще мені сказали, що ваш холодильник замовлений в магазин, а доставка вже платна... Я просто в шоці, тому що тиждень назад казали, що , звісно, доставка буде безкоштовна ( за 1грн), тому що оформлювалось же тоді!!! В мене були бонуси, які я планувала витратити на цю покупку, але вони згоріли... сьогодні, правда, ввічлива дівчина мені пообіцяла, що їх повернуть) Іде НР, мені вже здається, що ми будемо без холодильника, якщо залишимося з цим магазином... Коли оформлювали цей холодильник в Comfy, то основним фактором, чому вибрали цей магазин, була безкоштовна ( 1грн) доставка в квартиру, на відміну від конкурентів... На сьогодні я вже жалію, що сижу без холодильника майже місяць, при чому щей доставку заплачу дорожче! Це кошмар просто! Як можно так відноситися до клієнтів...??? Доречі, за моральну компенсацію нарахували 300 бонусів ( за затримку в 1 тиждень), потім ще нарахували 300 бонусів, коли пройшло 3 тижні і я вже матперемат звонила на гарячу лінію... Але дивлюсь, що і вони вже скоро згорять... Головні причини, чому досі нема товару, це погодні умови, часті тривоги і забастовка на польському кордоні. На сьогодні вже ніяких причин не кажуть, тому що видно ще не придумали) Через пару днів скажуть, коли вияснять, чи придумають... Дуже прикро, коли майже завжди купувалось все в Comfy, а зараз таке відношення
Перепрошуємо, що відповідаємо лише сьогодні і за те що така ситуація мала місце бути. Зробимо все можливе, щоб в майбутньому цього не повторилось, цінуємо вас ♥ Сподіваємось, питання щодо доставлення товару вирішене і ви вже користуєтесь холодильником. Також, судячи з опису, сорі-бонуси були нараховані й врешті-решт вам вдалось ними скористатись. Раптом залишились зауваження або відкриті питання, напишіть нам на пошту [email protected] з темою листа "Відгук otzyv_ua №1951023", зазначивши номер телефону або номер замовлення.
Майже місяць нема товару - Відгуки про Comfy
Головні причини, чому досі нема товару, це погодні умови, часті тривоги і забастовка на польському кордоні. На сьогодні вже ніяких причин не кажуть, тому що видно ще не придумали) Через пару днів скажуть, коли вияснять, чи придумають... Дуже прикро, коли майже завжди купувалось все в Comfy, а зараз таке відношення
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за відгук.
Перепрошуємо, що відповідаємо лише сьогодні і за те що така ситуація мала місце бути. Зробимо все можливе, щоб в майбутньому цього не повторилось, цінуємо вас ♥ Сподіваємось, питання щодо доставлення товару вирішене і ви вже користуєтесь холодильником. Також, судячи з опису, сорі-бонуси були нараховані й врешті-решт вам вдалось ними скористатись. Раптом залишились зауваження або відкриті питання, напишіть нам на пошту [email protected] з темою листа "Відгук otzyv_ua №1951023", зазначивши номер телефону або номер замовлення.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.