Віктор Відгук додано 11 грудня, 2023 год13 переглядів
Не торгівельна мережа, а банда шахраїв - більше нашої ноги в цих мразів не буде. Придбали бойлер за 14 тис. грн. він бється струмом - заземлення по квартирі є і все ж бється. Сьогодні підключили завтра телефоную на обмін - магазин відмовляється бо за їх думкою є сліди експлуатації. І як же таким чином мене захищає Закон України про захист прав споживачів? Підключити бойлер не підєднаний до води неможливо - а підключивши замінити неможливо. Обходьте шановні громадани цю мережу десятою дорогою.
Дійсно, однією з умов для обміну/повернення товару протягом 14 днів, є відсутність слідів експлуатації. Враховуючи, що бойлер вже встановили, пропонуємо попередньо звернутись до сервісного центру задля консультації у ситуації "він бʼється струмом" (контакти мають бути в гарантійному талоні).
Важливо вирішувати проблеми з електроенергією з великою обережністю, оскільки це може бути небезпечно. Тому ви можете звернутись до електрика задля виявлення можливої причини (неналежне заземлення, дефекти в проводці тощо).
КОМФІ Кривий Ріг - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, однією з умов для обміну/повернення товару протягом 14 днів, є відсутність слідів експлуатації. Враховуючи, що бойлер вже встановили, пропонуємо попередньо звернутись до сервісного центру задля консультації у ситуації "він бʼється струмом" (контакти мають бути в гарантійному талоні).
Важливо вирішувати проблеми з електроенергією з великою обережністю, оскільки це може бути небезпечно. Тому ви можете звернутись до електрика задля виявлення можливої причини (неналежне заземлення, дефекти в проводці тощо).
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.