Розповім потенційним покупцям про свій досвід використання через три місяця. Все було добре, поверхня зручна в застосуванні та прибиранні. Зручно та легко встановлювати та підключати. Через деякий час вийшла маленька поломка, зламалась п'єза автоматичного запалу комфорки. Маленький брак який можна дуже легко усунути, тим паче коли є окрема гарантія від магазину Комфі "ХеппіСервіс". І тут з'являється "але". Зателефонувавши на гарячу лінію компанії мене почали футболити на офіційного представника і розповідати що я повинен телефонувати напряму в Вентолюкс (гаряча лінія не відповідає). Задавши питання на рахунок страхування від компанії Комфі мені відповіли що треба звертатись не в Комфі, а також напряму в якусь невідому компанію, яка є представником страхування. Все б нічого, але коли впарювали це страхування то так круто розповідали все, що нічого взагалі робити не треба, з компанії приїдуть все зроблять і назад повернуть, від мене тільки треба було звернутись до Комфі. А по факту футболять невідомо куди, в самі представники компанії піднімають руки і кажуть що це не їх проблеми і вирішувати я повинен сам ( телефонувати, доставляти, ремонтувати) це така політика компанії. П'єза не страшно взагалі, можно і без неї обходитись, але таке відношення з страхуванням просто не в які рамки не лізе. Аплодую представникам Комфі стоячи і знаю що не то що більше ніколи не буду брати страхування від компанії, а навіть купувати товари в комфі. Моя оцінка тільки за сам магазин і обслуговування. Дуже прикро що не можна ставити оцінку нижче 1.
Максиме, дуже прикро, що ви стикнулись з подібними складнощами та шлях для вирішення ситуації був тернистим. Ми отримали даний запит й у інших каналах комунікації, відповідальні колеги вже надали зворотний звʼязок та сорі-бонуси для вас.
Згідно з умовами щодо гарантійного ремонту бренду Ventolux, для фіксації звернення та виклику майстра, дійсно необхідно звернутись на ГЛ виробника самостійно. Якщо мова йде про Хеппі Сервіс - цю послугу надає компанія-партнер «Екта-Сервіс», тому так само потрібно їм зателефонувати або звернутись до чату: https://ektaservice.ua/ та зареєструвати ваш випадок для подальшого ремонту ⚙🔧
ХеппіСервіс - Відгуки про Comfy
Зателефонувавши на гарячу лінію компанії мене почали футболити на офіційного представника і розповідати що я повинен телефонувати напряму в Вентолюкс (гаряча лінія не відповідає). Задавши питання на рахунок страхування від компанії Комфі мені відповіли що треба звертатись не в Комфі, а також напряму в якусь невідому компанію, яка є представником страхування. Все б нічого, але коли впарювали це страхування то так круто розповідали все, що нічого взагалі робити не треба, з компанії приїдуть все зроблять і назад повернуть, від мене тільки треба було звернутись до Комфі. А по факту футболять невідомо куди, в самі представники компанії піднімають руки і кажуть що це не їх проблеми і вирішувати я повинен сам ( телефонувати, доставляти, ремонтувати) це така політика компанії. П'єза не страшно взагалі, можно і без неї обходитись, але таке відношення з страхуванням просто не в які рамки не лізе. Аплодую представникам Комфі стоячи і знаю що не то що більше ніколи не буду брати страхування від компанії, а навіть купувати товари в комфі. Моя оцінка тільки за сам магазин і обслуговування. Дуже прикро що не можна ставити оцінку нижче 1.
відгук
Коментарі до відгуку
Максиме, дуже прикро, що ви стикнулись з подібними складнощами та шлях для вирішення ситуації був тернистим. Ми отримали даний запит й у інших каналах комунікації, відповідальні колеги вже надали зворотний звʼязок та сорі-бонуси для вас.
Згідно з умовами щодо гарантійного ремонту бренду Ventolux, для фіксації звернення та виклику майстра, дійсно необхідно звернутись на ГЛ виробника самостійно. Якщо мова йде про Хеппі Сервіс - цю послугу надає компанія-партнер «Екта-Сервіс», тому так само потрібно їм зателефонувати або звернутись до чату: https://ektaservice.ua/ та зареєструвати ваш випадок для подальшого ремонту ⚙🔧
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.