Номер нашого замовлення 29075453. Купували Духову шафу Beko BBIE13100XC. За декілька днів помітили, що таймер дивно прайює: зупиняється на 5-10 хвилинах, хоча духовка продовжує працювати. Пройшло меньше 14ти днів, ми зателефонували до Комфі, і нам почали розказувати, що вони могли б повернути товар тільки якщоб він нам просто не сподобався. А так як Духова шафа не справна, то зробити вони нічого не можуть. Хоча по закону повинні. Тобто цей магазин не несе взагалі ніякої відповідальності. Якщо вам попадеться заводський брак-ну щож, ваша проблема. Це просто жах. Ніколи не думала, що серед таких відомих магазинів є настільки жахливий сервіс. Наче з-під прилавку на базарі купували. Нікому не раджу
Прикро, що ви зіткнулися зі складністю під час використання техніки. Ми ознайомились з деталями даної ситуації: Вікторіє, у телефонній розмові з оператором, ви повідомили про те, що вже готували у духовці, відповідно є сліди експлуатації. Враховуючи цей факт, обмін або повернення товару протягом 14 днів неможливі. Натомість, було надано номер телефону гарячої лінії бренду, аби ви могли проконсультуватись щодо некоректної роботи таймера та, у разі необхідності, викликати майстра до вас додому. Виробник забезпечує безкоштовним гарантійним обслуговуванням протягом 3-х років, тому будь-які несправності розглядаються саме по гарантії.
Дурик, 14 дней есть для того что бы проверить товар и если есть дефект - выставить претензию. Например на 10 день вылезла проблема запаха потому что краска отошла и начала вонять (как вариант ) и это уже товар не надлежащего качества и это повод вернуть его по 14 дневному сроку. Ещё и сертификат качества можно спросить на товар
Духова шафа працювала рівно один раз. Нові духовки мають специфічний запах перший час, тому її рекомендують прогрівати 2-4години без продуктів, чисто щоб позбавитись сторонніх запахів.
Тобто в ній навіть страв не було. Як її можна вважати б/у?)
Якщо магазин не бере на себе відповідальність за браковану техніку-то який сенс у такому магазині?
"Якщо магазин не бере на себе відповідальність за браковану техніку-то який сенс у такому магазині?"
В этом и суть вопроса и ответа. Если магазин с телефона за 6000 грн, наваривает 1500 грн, и у него нет сервиса и она начинает посылкать вас по АСЦ , то вообще нет смысла с таким магазинов, им дорого к закрытию!
Тот оратор просто гонит с вас, и вводит в заблуждение, что бы вы думали что закон против вас или за вас. Короче мотив того человека сбить вас с верного пути, и что бы вы никогда не пользовались законом. А закон на вашей стороне, любой товар можно вернуть если он не качественный
Відмовляються повертати товар по закону 14ти днів - Відгуки про Comfy
Купували Духову шафу Beko BBIE13100XC. За декілька днів помітили, що таймер дивно прайює: зупиняється на 5-10 хвилинах, хоча духовка продовжує працювати.
Пройшло меньше 14ти днів, ми зателефонували до Комфі, і нам почали розказувати, що вони могли б повернути товар тільки якщоб він нам просто не сподобався. А так як Духова шафа не справна, то зробити вони нічого не можуть. Хоча по закону повинні.
Тобто цей магазин не несе взагалі ніякої відповідальності. Якщо вам попадеться заводський брак-ну щож, ваша проблема.
Це просто жах. Ніколи не думала, що серед таких відомих магазинів є настільки жахливий сервіс. Наче з-під прилавку на базарі купували.
Нікому не раджу
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Прикро, що ви зіткнулися зі складністю під час використання техніки. Ми ознайомились з деталями даної ситуації: Вікторіє, у телефонній розмові з оператором, ви повідомили про те, що вже готували у духовці, відповідно є сліди експлуатації. Враховуючи цей факт, обмін або повернення товару протягом 14 днів неможливі. Натомість, було надано номер телефону гарячої лінії бренду, аби ви могли проконсультуватись щодо некоректної роботи таймера та, у разі необхідності, викликати майстра до вас додому. Виробник забезпечує безкоштовним гарантійним обслуговуванням протягом 3-х років, тому будь-які несправності розглядаються саме по гарантії.
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Тобто в ній навіть страв не було. Як її можна вважати б/у?)
Якщо магазин не бере на себе відповідальність за браковану техніку-то який сенс у такому магазині?
В этом и суть вопроса и ответа. Если магазин с телефона за 6000 грн, наваривает 1500 грн, и у него нет сервиса и она начинает посылкать вас по АСЦ , то вообще нет смысла с таким магазинов, им дорого к закрытию!