Відгук про Comfy за адресою Запоріжжя, вул. Перемоги, 64 Добрий день. 30.08.2023 купив ноутбук LENOVO в магазині COMFY (Запоріжжя, вул.Перемоги 64), але продавець відмовив у видачі гарант.талону. Згідно гарантійної політики виробника "необхідно вимагати та зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек". Але продавець відмовився видати гарантіний талон, мотивуючи, що чека достатньо. При цьому: - в чеку немає серійного номера ноутбука - термін гарантії не вказано ні в комплектних паперцях, ні в чеку - із документів в комплекті були тільки 2 паперця: 1) коротка інструкція 2) юридична інформація. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача немає. - чек приблизно через рік знебарвиться та втратить всю інформацію. А гарантійний термін, вказаний на офіц. сайті - 2 роки! Що робити далі? Як отримати гарант.талон? Чи то проблема покупця тепер жити, сподіваючись, що все буде гаразд?
Також викликає обурення знову використана схема, коли ціна продукту розбивається на 2 частини, перша - вартість ноутбуку, друга - 1700грн за якійсь нікому не потрібні електроні книги... Якщо повертати товар, мені компенсують тільки вартість по чеку, без цих 1700грн? Продавець відповіла, нібито повну суму, але щось не віриться...
Відмова у заповненні гарнтійного талону - Відгуки про Comfy
Згідно гарантійної політики виробника "необхідно вимагати та
зберігати на майбутнє гарантійний талон продавця продукції та чек". Але продавець відмовився видати гарантіний талон, мотивуючи, що чека достатньо.
При цьому:
- в чеку немає серійного номера ноутбука
- термін гарантії не вказано ні в комплектних паперцях, ні в чеку
- із документів в комплекті були тільки 2 паперця: 1) коротка інструкція 2) юридична інформація. Ні гарантійного талону, ні посібника користувача немає.
- чек приблизно через рік знебарвиться та втратить всю інформацію. А
гарантійний термін, вказаний на офіц. сайті - 2 роки! Що робити далі? Як отримати гарант.талон?
Чи то проблема покупця тепер жити, сподіваючись, що все буде гаразд?
Також викликає обурення знову використана схема, коли ціна продукту розбивається на 2 частини, перша - вартість ноутбуку, друга - 1700грн за якійсь нікому не потрібні електроні книги... Якщо повертати товар, мені компенсують тільки вартість по чеку, без цих 1700грн? Продавець відповіла, нібито повну суму, але щось не віриться...
відгук
Коментарі до відгуку