РУБАНОВИЧ ОЛЬГА ДМИТРІВНА Відгук додано 16 червня, 2023 год11 переглядів
Відгук про Comfy за адресою Ивано-Франковск, вул. Гетьмана Мазепи, 168В Все що Ви пишете вам написати у вас є!!! Не грайте кіно! Директору Івано Франківського магазину Комфі вул Гетьмана Мазепи 168В Заява Рубанович Ольги Дмитрівни
18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... товар має заводський брак. Прошу розірвання договору і повернення коштів які були витрачені на покупку , згідно 8 Закону України «Про захист прав споживачів» . При підписанні Акту на передачу товару я по своїй необачності (з вини Вашого працівника підписала Акт не знаючи що строки гарантійного ремонту змінені до 31 робочого дня) підписала Акт. Прошу виплатити мені за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару. 8 Закон України «Про захист прав споживачів» . «При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару».
Дійсно, після передачі техніки в ремонт ви маєте можливість отримати акт про списання товару у разі якщо виробник не може усунути поломку.
Якщо виробник може виконати ремонт - ви його отримаєте обов'язково.
Частіше за все терміни виконання ремонту можуть бути довшими якщо у сервісному центрі відсутня потрібна деталь та її замовили з заводу.
В момент виконання ремонту сервісні центри використовують лише оригінальні деталі.
Якщо вас не влаштовує відповідь від виробника чи ви маєте додаткові запитання, пропонуємо ось такий варіант на цей час:
Ви можете сформувати офіційне письмове звернення до юридичного відділку COMFY на електронну пошту [email protected], обов'язково допоможемо вам його оформити та надамо офіційну відповідь.
Пане БОГДАНЕ!!!! - Відгуки про Comfy
Директору Івано Франківського магазину Комфі
вул Гетьмана Мазепи 168В
Заява
Рубанович Ольги Дмитрівни
18. 04. придбала праску з парогенератором Tefal SV8020E1в магазині Комфі в місті Івано Франківська а 28. 04. повернула в магазин і здала на гарантійний ремонт... товар має заводський брак. Прошу розірвання договору і повернення коштів які були витрачені на покупку , згідно 8 Закону України «Про захист прав споживачів» .
При підписанні Акту на передачу товару я по своїй необачності (з вини Вашого працівника підписала Акт не знаючи що строки гарантійного ремонту змінені до 31 робочого дня) підписала Акт.
Прошу виплатити мені за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
8 Закон України «Про захист прав споживачів» .
«При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару».
09. 06. 2023р Рубанович О.Д.
а сьогодні вже 17. 06.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, після передачі техніки в ремонт ви маєте можливість отримати акт про списання товару у разі якщо виробник не може усунути поломку.
Якщо виробник може виконати ремонт - ви його отримаєте обов'язково.
Частіше за все терміни виконання ремонту можуть бути довшими якщо у сервісному центрі відсутня потрібна деталь та її замовили з заводу.
В момент виконання ремонту сервісні центри використовують лише оригінальні деталі.
Якщо вас не влаштовує відповідь від виробника чи ви маєте додаткові запитання, пропонуємо ось такий варіант на цей час:
Ви можете сформувати офіційне письмове звернення до юридичного відділку COMFY на електронну пошту [email protected], обов'язково допоможемо вам його оформити та надамо офіційну відповідь.
Ми поруч!