Покупали мобильный телефон ,г.Киев.Продавец помимо гарантии предлагал КУПИТЬ еще одну на год за 1500 грн отказались.Когда случилась поломка с телефоном,принесли в магазин.В итоге пришел телефон в том же виде,но с актом работ другого товара!!!Телефон не сделали,просили сделать ремонт на коммерческой основе,отказали,ссылаясь на отсутствие модульного дисплея.Акта так и не получила на свой телефон.Обратились в сеть магазинов МОЙО,там нам помогли-и модуль есть,и за ремонт взялись.Неуважаемые работники Комфи,как можно продавать товар,когда вы его не ремонтируете????И почему у вас такое скотское отношение к покупателям?????Это МЫ делаем вам продажи!!!Никогда больше не куплю у вас товар!!!
Гарантію надає виробник та ремонтує товар у разі якщо поломка входить до списку гарантійних та підлягає ремонту.
Якщо фахівці після діагностики переконаються що техніка не підлягає ремонту - вам повинні були надати акт на списання телефону.
Ознайомитись з інформацією, які поломки відносяться до гарантійних ви можете додатково у виробника.
Щодо ситуації з актом, хотіли б більш детально перевірити інформацію та оперативніше надати відповідь. Скоріш за все виник людський фактор та вам прислав виробник помилковий акт.
Будь ласка, напишіть нам з поміткою в темі листа "відгук №1843052" на електронну пошту [email protected]. Вкажіть номер вашого замовлення, фото чека про покупку та фото акту про передачу на ремонт який ви маєте.
Додатково вкажіть, будь ласка, контактний номер який ви залишали в момент передачі техніки до ремонту через наш магазин.
Никогда не куплю товар . - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Дійсно, ви маєте гарантійний захист від поломок.
Гарантію надає виробник та ремонтує товар у разі якщо поломка входить до списку гарантійних та підлягає ремонту.
Якщо фахівці після діагностики переконаються що техніка не підлягає ремонту - вам повинні були надати акт на списання телефону.
Ознайомитись з інформацією, які поломки відносяться до гарантійних ви можете додатково у виробника.
Щодо ситуації з актом, хотіли б більш детально перевірити інформацію та оперативніше надати відповідь. Скоріш за все виник людський фактор та вам прислав виробник помилковий акт.
Будь ласка, напишіть нам з поміткою в темі листа "відгук №1843052" на електронну пошту [email protected]. Вкажіть номер вашого замовлення, фото чека про покупку та фото акту про передачу на ремонт який ви маєте.
Додатково вкажіть, будь ласка, контактний номер який ви залишали в момент передачі техніки до ремонту через наш магазин.
Служба підтримки Богдан COMFY