Відгук про Comfy за адресою Дніпро, вул. Набережна Заводська, 97Д Замовила через інтернет телефон, зателефонував консультант підтвердив замовлення,та запропонував страховку телефону на що відповіла що подумаю, дуже ввічливий консультант. По приїзду в магазин стоїть натовп консультантів один із них підійшов спитав номер замовлення, я йому його озвучила, підійшли до стійки видачі, дає мені моє замовлення все звичайно запаковане, дає накладну і говорить що входить до замовлення, а саме телефон, блок для зарядки, стартовий пакет якийсь за одну гривню, та налаштування ( про страховку мова не йшла ). При оплаті дівчина касир озвучюює суму разом із страховкою, на яку я згоду не давала, коли я відмовилася підійшов консультант і із невдоволенням сказав ( як це без ви ж сказали що налаштування потрібно) налаштування і страховка в моєму розумінні це трохи різні речі, а платити 3000 грн за налаштування ну вже вибачте. Далі замовлення мені видавали м’яко кажучи з незадоволеним обличчям. Стартовий пакет до речі мені не надали, можливо консультанту він більш необхідний. Висновок якщо ж цей натовп консультантів набраний як обслуговуючий персонал, то навчіть їх ввічливого ставлення до клієнтів, тому як саме за рахунок клієнтів цей натовп отримує свою заробітню платню. Враження про магазин м’яко кажучі жахливе, бажання щось придбати в ньому зникло на довго.
Працюємо та прагнемо, щоб консультація в магазині для клієнта була простою та зрозумілою. Ми засмучені, що у вас залишилося неприємне враження і маємо відстежити та зрозуміти, на якому етапі виникло непорозуміння і помилка з нашого боку при видачі замовлення. Звісно й поведінка менеджерів не має бути такою, за це просимо вибачення. Поділіться, будь ласка, зауваженнями і більш детальною інформацією (номер замовлення), що саме сталося на електронну пошту [email protected] з темою листа відгук otzyvua №1779592. Будемо вам дуже вдячні за це.
Магазин дуже не ввічливих консультантів - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Світлана, дякуємо вам за відгук.
Працюємо та прагнемо, щоб консультація в магазині для клієнта була простою та зрозумілою. Ми засмучені, що у вас залишилося неприємне враження і маємо відстежити та зрозуміти, на якому етапі виникло непорозуміння і помилка з нашого боку при видачі замовлення. Звісно й поведінка менеджерів не має бути такою, за це просимо вибачення. Поділіться, будь ласка, зауваженнями і більш детальною інформацією (номер замовлення), що саме сталося на електронну пошту [email protected] з темою листа відгук otzyvua №1779592. Будемо вам дуже вдячні за це.
З повагою, менеджер підтримки Діна