Богдан Відгук додано 24 грудня, 2022 год30 переглядів
Купували ноутбук в магазині комфі за адресою Київ, ТЦ "Аркадія", вул. Дніпровська наб., 33 , ноутбук не дешевий , 35 тисяч гривень , нам його ваші працівники гарно зарекомендували , коли ми приїхали до дому я його включив по клацав ним , а виключити не можу , а він не вимикається , думаю оце так ноутбук . Одразу на наступний день завезли його назад в магазин нам майстер його перевірив сказав у вас все чудово з ноутбуком ну Ок , після того як почалась війна якось було не до ноутбука , могли ним користуватися раз в місяць , а то і меньше , після того як почалась сесія в листопаді місяці , ноутбуком почали користуватися щодня ( заходити в Zoom) я побачив що батарея просто на очах падає , за хв 15-20 з 100 % вона падала на 0.Ми одразу його відвезла в магазин комфі, щоб нам його перевірили , в ітогі нам продавець сказав «врядлі вам щось зроблять», але вони добре бачили що з ноутбуком щось не то , так як працівник комфі перевірив ноутбук і сказав Да дійсно з ним щось не так бо батарея на ноутбуці не тримає та дійсно сідає бистро прям на очах. Нам сказали що потрібно зробити ,аби його поремонтували ми заповнили певні бланки описали ноутбук все зробили залишили оутбук і нам сказали таку фразу працівники комфі , коли ноутбук відвезуть в страхову вам прийде есм , ніякого есм не було🤷🏻♂️ ми вже через днів 6,7 почали самі звонити та дізнаватися де наш ноутбук , але нам сказали що він вже на ремонті , але при цьому нам ніхто не написав есм та не зателефонував , що він вже на ремонті ,хоть і казали що повідомлять. От прийшов той час коли ноутбук тіпа як зробили можна заберати , перевіряємо його включили а батарея так як бистро сідала такі сідає ми читаємо висновок , а у висновку написано «дефектів у роботі пристрою не виявлено» , працівники комфі все це бачили та не могли нам толком пояснити що відбувається . Комфі це як зрозуміти ??? І таких випадків багато трапляється Я покупець і я плачу кошти за цей товар свої власні кошти і хочу цею технікою користуватися , а виходить що я купив у вас техніку , а вона через певний час перестає працювати.
Богдан, ми щиро просимо вибачення, що тільки сьогодні відповідаємо на ваш відгук. Питання можливо ще досі в роботі та ми таки хочемо вам допомогти. Тому, нам потрібен акт прийому-передачі або ваш контактний номер телефону.
Будемо робити все можливе, щоб уточнити, перевірити та вирішити вашу проблему.
Магазин жахливий , ноутбуки в несправності продають - Відгуки про Comfy
Комфі це як зрозуміти ???
І таких випадків багато трапляється
Я покупець і я плачу кошти за цей товар свої власні кошти і хочу цею технікою користуватися , а виходить що я купив у вас техніку , а вона через певний час перестає працювати.
відгук
Коментарі до відгуку
Будемо робити все можливе, щоб уточнити, перевірити та вирішити вашу проблему.
Відгук: 1767265, пошта [email protected]
З повагою, менеджер служби підтримки Ірина