Купувала 29.01.2022 року ноутбук в магазині , ноутбук не дешевий , 35 тисяч гривень , продавець його так гарно рекомендував , ноутбук ігровий , після того як почалась війна якось було не до ноутбука , могли ним користуватися раз в місяць , а то і меньше , після того як почалась сесія в листопаді місяці , ноутбуком почали користуватися щодня ( заходити в Zoom) я побачила що батарея просто на очах падає , за хв 15-20 з 100 % вона подала на 0. Я відвезла в магазин комфі, щоб здати по гарантії , в ітогі мені продавець сказав «врядлі вам щось зроблять», але вони добре бачили що з ноутбуком щось не то . Забрали ноутбук щоб вітдати в страхову , обіцяли що має прийти смс не прийшло ніякого смс ні коли прийняли в страхову , ні коли й повернули ноутбуку в магазин ! Страхова дала заключення про те що « неполадок не має»… доречі відгуки в страховій жахливі , вони всім пишуть «що подарок не має», що за жах ? Я що на базарі цей ноутбук купувала ? Я ніколи і нікому не буду ваш магазин радити , це просто розвод людей на гроші ! Ви продаєте браковану техніку !! Я буду добиватися того , щоб розірвати договір-купівлі і повернути свої гроші і вітдати вам цей ноутбук який ви впарили ! На магазині бачуть цю проблему , бачуть що батарея згорає за хвилини , по гарантії сказали що все Ок , що у Вас за кантора, яка не може вирішити проблему і дати конкретну відповідять!? Ви є продавцем , я купувала у вас цей товар . Я хочу щоб зі мною зв’язалася толкова людина , я відповідає за це !!!
Важливо зрозуміти, ви передавали техніку в сервісний центр по гарантії від виробника чи в страхову компанію. Дійсно, деякі поломки можуть бути спричинені через заводський брак, а інші через неправильну експлуатацію. Але ми на вашій стороні і прагнемо вирішити цю ситуацію. Відправте, будь ласка, номер акту на ремонт чи іншу контактну інформацію (номер телефону чи бонусної картки) на електронну адресу: [email protected]. Номер вашого відгуку вкажіть в темі листа, будь ласка: 1766178.
Передамо ситуацію відповідальним фахівцям на перевірку.
Сподіваємось залишити позитивні емоції на фіналі цього запитання.
Жахливий магазин ! - Відгуки про Comfy
Я відвезла в магазин комфі, щоб здати по гарантії , в ітогі мені продавець сказав «врядлі вам щось зроблять», але вони добре бачили що з ноутбуком щось не то . Забрали ноутбук щоб вітдати в страхову , обіцяли що має прийти смс не прийшло ніякого смс ні коли прийняли в страхову , ні коли й повернули ноутбуку в магазин !
Страхова дала заключення про те що « неполадок не має»… доречі відгуки в страховій жахливі , вони всім пишуть «що подарок не має», що за жах ?
Я що на базарі цей ноутбук купувала ?
Я ніколи і нікому не буду ваш магазин радити , це просто розвод людей на гроші ! Ви продаєте браковану техніку !! Я буду добиватися того , щоб розірвати договір-купівлі і повернути свої гроші і вітдати вам цей ноутбук який ви впарили !
На магазині бачуть цю проблему , бачуть що батарея згорає за хвилини , по гарантії сказали що все Ок , що у Вас за кантора, яка не може вирішити проблему і дати конкретну відповідять!? Ви є продавцем , я купувала у вас цей товар .
Я хочу щоб зі мною зв’язалася толкова людина , я відповідає за це !!!
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже збентежені що ви опинились в такій ситуації.
Важливо зрозуміти, ви передавали техніку в сервісний центр по гарантії від виробника чи в страхову компанію. Дійсно, деякі поломки можуть бути спричинені через заводський брак, а інші через неправильну експлуатацію. Але ми на вашій стороні і прагнемо вирішити цю ситуацію. Відправте, будь ласка, номер акту на ремонт чи іншу контактну інформацію (номер телефону чи бонусної картки) на електронну адресу: [email protected]. Номер вашого відгуку вкажіть в темі листа, будь ласка: 1766178.
Передамо ситуацію відповідальним фахівцям на перевірку.
Сподіваємось залишити позитивні емоції на фіналі цього запитання.
З повагою, менеджер служби підтримки Богдан.