Яків Відгук додано 28 листопада, 2022 год8 переглядів
Замовив через інтернет повербанк 25.11.22 (Зам.№ 93901531), надіслали смс, що вже виконано 2 кроки з 3-х. Термін доставлення 26.11.22. Але ні 26.11, ні 27.11 ніякого сповіщення не прийшло. Звернувся до магазину, вони перенаправили на горячу лінію. А вже там сказали, що товару нема в наявності. Одразу видалили замовлення з особистого кабінету, але залишився скріншот.
Яків, дякуємо вам за відгук. Павербанки користуються шаленим попитом, враховуючи події з відключенням світла по всій країні. Наші роздрібні магазини працюють на даний час навіть в умовах відключення світла, тому, на жаль, виникають ситуації, коли виявляємо нестачу, через невчасне оновлення інформації на сайті. Працюємо над тим, щоб уникнути таких випадків, або зменшити їх до мінімуму і сприймаємо цю задачу як виклик знайти оптимальне найліпше рішення. Приносимо вибачення за хвилювання та незручності, найближчим часом очікуємо нове постачання павербанків. Сподіваємось, що ви ще завітаєте до наших магазинів і будете відмічати тільки швидке якісне обслуговування та зможете придбати чудову техніку.
Не надійний - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Яків, дякуємо вам за відгук. Павербанки користуються шаленим попитом, враховуючи події з відключенням світла по всій країні. Наші роздрібні магазини працюють на даний час навіть в умовах відключення світла, тому, на жаль, виникають ситуації, коли виявляємо нестачу, через невчасне оновлення інформації на сайті. Працюємо над тим, щоб уникнути таких випадків, або зменшити їх до мінімуму і сприймаємо цю задачу як виклик знайти оптимальне найліпше рішення. Приносимо вибачення за хвилювання та незручності, найближчим часом очікуємо нове постачання павербанків. Сподіваємось, що ви ще завітаєте до наших магазинів і будете відмічати тільки швидке якісне обслуговування та зможете придбати чудову техніку.
З повагою, менеджер підтримки Діна COMFY