Мала я праску, да вже не скоро побачу. 29.08 здала в гарантійний ремонт, ніяких доп. Угод не підписувала, не була попереджена про подовжені терміни. Вже більше пів року війна і якщо потрібно було і магазин поважав своїх клієнтів можна було попередити. Десь в середині вересня мені повідомила співробітник кол центру Катерина, що потрібно зачекати 14 днів. Після того, як прошло 14 днів, я сьогодні набрала і повідомляють, що ще чекати потрібно неділю. На моє питання скільки по регламенту днів може зберігатися техніка у Вас, Катерина відповіла «військовий час, нема терміну». На моє прохання надати інфо, що за документ це регламентує Катерина відповіла, що не знає і їй повідомляли в усній формі. Я обурена. Це не компетентність кадрів. Я захотіла розірвати договір, відповіли "заповніть претензію". А потім виявилось що відповідати на неї будуть 30 днів. шарашкіна контора! ні один працівник не спромігся домовитись! #комфі#лохотрон#
Анно, ознайомлені з вашою ситуацією. На отримання деталей авторизованим сервісним центром виробника знадобилось трохи більше часу. Причини, і вони були озвучені вам, затримки постачання в країну. Очікуємо до кінця цього тижня. Ніхто навмисно не затримує виконання ремонту, навпаки, як тільки є деталі, буквально за 1-2 дні техніка повертається до магазину. Одразу ж повідомимо вам про це і запросимо для отримання.
Ваше письмове звернення зареєстроване та відповідь буде надана в терміни означені законодавством України.
Не рекомендую - Відгуки про Comfy
29.08 здала в гарантійний ремонт, ніяких доп. Угод не підписувала, не була попереджена про подовжені терміни. Вже більше пів року війна і якщо потрібно було і магазин поважав своїх клієнтів можна було попередити. Десь в середині вересня мені повідомила співробітник кол центру Катерина, що потрібно зачекати 14 днів. Після того, як прошло 14 днів, я сьогодні набрала і повідомляють, що ще чекати потрібно неділю. На моє питання скільки по регламенту днів може зберігатися техніка у Вас, Катерина відповіла «військовий час, нема терміну». На моє прохання надати інфо, що за документ це регламентує Катерина відповіла, що не знає і їй повідомляли в усній формі.
Я обурена. Це не компетентність кадрів.
Я захотіла розірвати договір, відповіли "заповніть претензію". А потім виявилось що відповідати на неї будуть 30 днів.
шарашкіна контора!
ні один працівник не спромігся домовитись!
#комфі#лохотрон#
відгук
Коментарі до відгуку
Анно, ознайомлені з вашою ситуацією. На отримання деталей авторизованим сервісним центром виробника знадобилось трохи більше часу. Причини, і вони були озвучені вам, затримки постачання в країну. Очікуємо до кінця цього тижня. Ніхто навмисно не затримує виконання ремонту, навпаки, як тільки є деталі, буквально за 1-2 дні техніка повертається до магазину. Одразу ж повідомимо вам про це і запросимо для отримання.
Ваше письмове звернення зареєстроване та відповідь буде надана в терміни означені законодавством України.
З повагою, служба підтримки COMFY