Доброго дня ! Я купила холодильник майже рік назад в магазині комфі и.Житомир. Це просто жах ,а не холодильник. морозильна камера живе своїм життям. Не морозить .На 5 день покупки я звернулася до магазину ,наді мною посміялися сказали що я не правильно виставила температуру.Приїхали з сервісного центру виставили по уровню і виставили температуру . Нічого не змінилося . Тепер уже другий раз майстер щось ремонтує ( беруть за це гроші з сервісного центру) но толку нуль . Підкажіть що робити .він ще на гарантії
Для того, щоб ми допомогли вам розібратись та надали розгорнуту консультацію щодо можливих подальших дій, нам потрібно більше даних. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою в темі листа "відгук на otzyvua № 1653526".
Вкажіть, будь ласка, дані про вашу покупку, це може бути номер замовлення, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна карта та дата покупки, або фото чеку повністю та чітке. Опишіть, коли та куди ви звертались щодо ремонту техніки, через нас подавали заявку на виклик майстра чи напряму до виробника?
Ви зазначили, що у вас вже був майстер, додайте також фото акту виконаних робіт та опишіть дефект, що виник обидва рази.
Будемо чекати на ваш лист, з повагою, служба підтримки COMFY
Холодильник LG - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Для того, щоб ми допомогли вам розібратись та надали розгорнуту консультацію щодо можливих подальших дій, нам потрібно більше даних. Напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою в темі листа "відгук на otzyvua № 1653526".
Вкажіть, будь ласка, дані про вашу покупку, це може бути номер замовлення, або номер телефону до якого прив'язана ваша бонусна карта та дата покупки, або фото чеку повністю та чітке. Опишіть, коли та куди ви звертались щодо ремонту техніки, через нас подавали заявку на виклик майстра чи напряму до виробника?
Ви зазначили, що у вас вже був майстер, додайте також фото акту виконаних робіт та опишіть дефект, що виник обидва рази.
Будемо чекати на ваш лист, з повагою, служба підтримки COMFY