заказала в интернет-магазине Комфи мультиварку, с оплатой онлайн в полную стоимость, не прошло и 5 мин, как очень любезный и вежливый молодой человек перезвонил, четко все уточнил по заказу, заверил, что приедет вся комплектация и в упаковке. Ну после такого сервиса и сладкого голоса я сразу же произвела оплату.. еще бы, он перезвонил в 10 вечера и пожелал мне сладких снов, кто ж не расстает)).. на этом весь позитив закончен!!! товар пришел на Джастин отделение.. осмотреть дали, опробовать работает ли- не дали.. нет такой функции ( хотя по телефону меня заверили, что смогу все пощелкать и попробовать..) но самое наверное изряда вон выходящее, что округлило мои и так не узкие глаза, это то, что мультиварка вообще никак не упакована и не закрыта.. тоесть по идее можно было все запчасти и комплектующие оттуда спереть.. мой звонок на горячую линию не заставил ждать Комфи... дозвониться в этот раз было тяжеловато, не то что при заказе, за 5 сек все сделала.. безразличным и раздраженным голосом парниша сказал- возращайте. а деньги вам вернут. правда не уточнил когда(( не советую магазин КОМФИ! ах, да.. я все зафоткала)) доказательства имею)
Олеся, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс та поділились досвідом отримання замовлення. Ситуація, що ви описали просто дивує нас, адже ми дуже ретельно та уважно ставимось до процесу відвантаження товарів, що ви отримуєте поштовими операторами. Ми завжди радимо нашим клієнтам оглядати товар у відділенні під час отримання задля виключення пошкодження під час транспортування. Якщо вам щось не подобається - можна відмовитись та ми надішлемо новий товар. Перепрошуємо, що змусили вас очікувати на інформаційній лінії - на жаль, інколи там буває черга та ми залюбки готові відповісти на всі ваші запитання у будь-яких інших каналах комунікації - чат на сайті, Вайбер, Телеграм.
Просимо вас написати нам номер вашого замовлення на електронну пошту [email protected], текст цього відгуку та уточнити, чи вдалося вам обміняти товар?
КАпец , а не магазин! - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Олеся, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс та поділились досвідом отримання замовлення. Ситуація, що ви описали просто дивує нас, адже ми дуже ретельно та уважно ставимось до процесу відвантаження товарів, що ви отримуєте поштовими операторами. Ми завжди радимо нашим клієнтам оглядати товар у відділенні під час отримання задля виключення пошкодження під час транспортування. Якщо вам щось не подобається - можна відмовитись та ми надішлемо новий товар. Перепрошуємо, що змусили вас очікувати на інформаційній лінії - на жаль, інколи там буває черга та ми залюбки готові відповісти на всі ваші запитання у будь-яких інших каналах комунікації - чат на сайті, Вайбер, Телеграм.
Просимо вас написати нам номер вашого замовлення на електронну пошту [email protected], текст цього відгуку та уточнити, чи вдалося вам обміняти товар?
Заздалегідь дякуємо!