Ярослав Відгук додано 15 грудня, 2021 год5 переглядів
Максимально розчарований сервісом comfy. Сьогодні знайшов на сайті соковитискач Tefal ZE550D38, швидко оформив замовлення та оплатив. Ще в процесі переходу від оформлення замовлення до оплати зі мною зв'язався консультант для уточнення деталей замовлення, та допродажу додаткових товарів та послуг. Я оформив самовивіз із точки продажу. В результаті виявилося, що є тільки вітринний екземпляр товару і у всіх решта містах теж з вітрини. На екземплярі в магазині видно плями та подряпини. Перед оплатою на сайті я додатково передивився інформацію про наявність продукту в конкретній точні продажу. Однак ніякої інформації, про те що продукція може закінчуватися чи наявність її є під питанням, не було. Працівник магазину почувши, що такий товар не влаштовує - не запропонував ніяких вирішень цієї ситуації, проявив максимальну байдужість - сказав дзвонити на гарячу лінію і там вирішувати проблеми. Цікавий момент - під час розмови в магазині на сайті уже помінялась інформація про наявність товару на точці та з'явилась шкала пошкоджень - 1 з 3х. Працівник кол центру, почувши розповідь ситуації, також не надав варіантів вирішення ситуації до тих пір поки я сам не почав запитувати його про них. Усе можна зрозуміти, але як так вийшло, що така велика компанія не може забезпечити комунікацію між обліковою системою магазину та інформацією на сайті? Ми ж в 2021 році, правильно? Ресурсів для цього багато не треба, потрібно мати тільки бажання, але як виходить із ситуації - його немає.
Переваги:
Незважаючи на ситуацію - розумно продуманий алгоритм оформлення та оплати товару. Усі кроки повідомляються через смс - від початку до можливості отримати товар.
Ярослав, ми вдячні вам за розгорнутий відгук та небайдужість!
Погоджуємось з вами, що внутрішні процеси компанії не мають впливати на вас та реалізацію домовленостей із вами. Перепрошуємо, що завдали вам незручностей та залишили саме такі враження.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та номер замовлення, ми підготували для вас приємний бонус!
Свідома байдужість - Відгуки про Comfy
Сьогодні знайшов на сайті соковитискач Tefal ZE550D38, швидко оформив замовлення та оплатив. Ще в процесі переходу від оформлення замовлення до оплати зі мною зв'язався консультант для уточнення деталей замовлення, та допродажу додаткових товарів та послуг.
Я оформив самовивіз із точки продажу.
В результаті виявилося, що є тільки вітринний екземпляр товару і у всіх решта містах теж з вітрини. На екземплярі в магазині видно плями та подряпини. Перед оплатою на сайті я додатково передивився інформацію про наявність продукту в конкретній точні продажу. Однак ніякої інформації, про те що продукція може закінчуватися чи наявність її є під питанням, не було. Працівник магазину почувши, що такий товар не влаштовує - не запропонував ніяких вирішень цієї ситуації, проявив максимальну байдужість - сказав дзвонити на гарячу лінію і там вирішувати проблеми. Цікавий момент - під час розмови в магазині на сайті уже помінялась інформація про наявність товару на точці та з'явилась шкала пошкоджень - 1 з 3х.
Працівник кол центру, почувши розповідь ситуації, також не надав варіантів вирішення ситуації до тих пір поки я сам не почав запитувати його про них.
Усе можна зрозуміти, але як так вийшло, що така велика компанія не може забезпечити комунікацію між обліковою системою магазину та інформацією на сайті? Ми ж в 2021 році, правильно? Ресурсів для цього багато не треба, потрібно мати тільки бажання, але як виходить із ситуації - його немає.
відгук
Коментарі до відгуку
Ярослав, ми вдячні вам за розгорнутий відгук та небайдужість!
Погоджуємось з вами, що внутрішні процеси компанії не мають впливати на вас та реалізацію домовленостей із вами. Перепрошуємо, що завдали вам незручностей та залишили саме такі враження.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та номер замовлення, ми підготували для вас приємний бонус!
З повагою, COMFY