НЕ РЕКОМЕНДУЮ купувати техніку в магазині COMFY! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КУПУВАТИ ЧОХЛИ, ЗАХИСНЕ СКЛО, ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ чи будь-які інші додаткові товари та послуги в магазині COMFY!!! 19.09.20 в магазині COMFY за адресою м. Вінниця вул. 600-річчя 17Е ТЦ Мегамол, ми здійснили покупку на суму 17 312 грн. Ми придбали: 1) Смартфон Xiaomi Redmi Not 9 Pro (в якого мала б бути турбо зарядка, але замість неї просто повільна зарядка) 2) Смартфон Huawei (який довелось обміняти) 3) Захисне скло 2 шт (довелось купити ще й третє на телефон який обміняли) 4) Послуга поклейка захисного скла 2 шт (довелось купити ще й третю на телефон який обміняли, скло відклеялось через декілька днів) 5) Послуга "Налаштування смартфона" 2 шт (один смартфон не налаштували, а той що налаштували довелось обміняти) 6) Гарантійне обслуговування «Смарт захист 12м» 2 шт (не перенести на телефон який обміняли, а просто провели інший вид гарантійного обслуговування) 7) Чохли 2 шт (довелось купити ще й третій на телефон який обміняли,а той що купили зпочатку - дуже не якісний) Почну з того, чому ми вибрали саме COMFY : ми вже купували техніку в магазині COMFY і все було добре, тому наша довіра була настільки великою, що ми навіть не перечитали чеки - ДВІЧІ! Ми з чоловіком прийшли в магазин COMFY з чітким розумінням, які саме гаджети нам потрібні, ми вирішили придбати 2 смартфони Xiaomi Redmi Not 9 Pro , нас зустрів продавець-консультант в футболці з логотипом Huawei, він дуже старався продати нам саме Huawei і як би ми не впирались аргумент «ВІН ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ ЯК Xiaomi Redmi Not 9 Pro тільки КАМЕРА КРАЩА і реклами менше» нас все-таки переконав. Таким чином ми придбали 2 гаджети: Xiaomi Redmi Not 9 Pro та дорожчий на 500 грн смартфон Huawei + додаткові товари та послуги. На ділі «ВІН ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ ЯК Xiaomi Redmi Not 9 Pro тільки КАМЕРА КРАЩА і реклами менше» виявилось НЕ ПРАВДОЮ, так як компанію Huawei відрізали від Google, то додатки, які обслуговує Google service не встановлюються на останні «нові» смартфони Huawei, про що, здавалося б, консультант в футболці Huawei мав би знати. Ми звернулись в магазин COMFY з проханням обміняти смартфон Huawei на Xiaomi Redmi Not 9, по причині вказаній вище, на що магазин погодився і пізніше провів обмін. Смартфон обміняли, а от чохол і захисне скло, яке ми до нього придбали НЕ ОБМІНЯЛИ. Тому нам додатково довелось придбати захисне скло на Xiaomi Redmi Not 9 – 249 грн, чохол 249 грн та послугу поклейки захисного скла 49 грн. Одразу спойлер, скло відклеїлось буквально по закінчені гарантійного періоду 10-14 днів. Також ми купували чохли і якщо для Huawei вибір був, то на Xiaomi Redmi Not 9 Pro, був тільки один варіант. Так от безварінтний чохол через рік експлуатації перетворився на МОТЛОХ, він обліз, затерся, розшарувався, місцями змінив колір… Послуга «Налаштування смартфона» в чекові виглядає як абракадабра з чотирьох пунктів в яких можна розібрати: bitdefender… ключ… активація. Це чудо нам обійшлось сумарно 569 грн, по-ідеї нам мали налаштувати смартфони, а також перенести дані зі старих гаджетів, а на ділі на один телефон нічого не перенесли, бо в хлопців не вийшло… Ми з чоловіком потім ще тиждень вечорами переносили вручну всі його дані зі старого гаджета на новий. А от з Huawei в хлопців все вийшло, правда, ми його обміняли і історія з переносом даних повторилась ще раз трохи пізніше… А тепер ВИШЕНЬКА НА ТОРТІ «Смарт захист 12 м» 950 грн за 1шт - це така гарантія від магазину COMFY на всі випадки життя, а якщо ти її не використовуєш, то через рік тобі повертають гроші, ми купили дві. Але при обміні смартфону цю гарантію не перенесли, і ще б нічого якби нам просто відали за неї гроші, так ні, нам провели гарантію під назвою «Заміна екрана», думаю не важко здогадатись, що на гарантії «Заміна екрана» через рік ніхто нічого не повертає… І вже через рік, а точніше, цієї осені, ми зіткнулись зі ще одним наслідком надмірної довіри до COMFY… Ми знову втратили гроші і ця втрата стала останньою краплею в безмежному морі мого терпіння… Ми старались достукатись до магазину COMFY, приходили в магазин, телефонували на гарячу лінію, фіксували скарги, робили запит в юр. відділ, але все БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!!
Переваги:
Провели обмін смартфону Huawei на смартфон Xiaomi Redmi Not 9 Pro
Недоліки:
1) Смартфон Xiaomi Redmi Not 9 Pro - мала б бути турбо зарядка, але замість неї просто повільна зарядка
2) Смартфон Huawei (довелось обміняти, так як на нього неможливо встановити додатки які обслуговує Google service)
3) додаткові витрати на чохол, скло та його поклейку, по причині обміну смартфонів
4) Захисне скло відклеялось через 10-14 днів
5) Послуга "Налаштування смартфона" 2 шт - один смартфон не налаштували
6) Гарантійне обслуговування «Смарт захист 12м» 2 шт - не перенести на телефон який обміняли, а просто провели інший вид гарантійного обслуговування
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією в цілому! Якщо у вас ще залишились якісь питання по складу вашого чеку - завжди готові проконсультувати. Наша електронна адреса - [email protected], телефон гарячої лінії - 0 800 303 505
Доброго дня! Для нас дуже цінно, що ви ділитесь своїм досвідом у співпраці з нашим магазином!
Всі додаткові сервіси та аксесуари пропонуємо для вашої ж зручності, підбираючи найвигідніші варіанти. Абсолютно з вами погоджуємось - консультація в магазині повинна бути повна, а рекомендації щодо товару обгрунтованими вашими вподобаннями. Ми завжди працюємо над цим - та кожного разу стаємо все кращими дякуючи зворотному зв'язку наших відвідувачів.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ купувати техніку в магазині COMFY! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КУПУВАТИ ЧОХЛИ, ЗАХИСНЕ С - Відгуки про Comfy
Ми придбали:
1) Смартфон Xiaomi Redmi Not 9 Pro (в якого мала б бути турбо зарядка, але замість неї просто повільна зарядка)
2) Смартфон Huawei (який довелось обміняти)
3) Захисне скло 2 шт (довелось купити ще й третє на телефон який обміняли)
4) Послуга поклейка захисного скла 2 шт (довелось купити ще й третю на телефон який обміняли, скло відклеялось через декілька днів)
5) Послуга "Налаштування смартфона" 2 шт (один смартфон не налаштували, а той що налаштували довелось обміняти)
6) Гарантійне обслуговування «Смарт захист 12м» 2 шт (не перенести на телефон який обміняли, а просто провели інший вид гарантійного обслуговування)
7) Чохли 2 шт (довелось купити ще й третій на телефон який обміняли,а той що купили зпочатку - дуже не якісний)
Почну з того, чому ми вибрали саме COMFY : ми вже купували техніку в магазині COMFY і все було добре, тому наша довіра була настільки великою, що ми навіть не перечитали чеки - ДВІЧІ!
Ми з чоловіком прийшли в магазин COMFY з чітким розумінням, які саме гаджети нам потрібні, ми вирішили придбати 2 смартфони Xiaomi Redmi Not 9 Pro , нас зустрів продавець-консультант в футболці з логотипом Huawei, він дуже старався продати нам саме Huawei і як би ми не впирались аргумент «ВІН ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ ЯК Xiaomi Redmi Not 9 Pro тільки КАМЕРА КРАЩА і реклами менше» нас все-таки переконав. Таким чином ми придбали 2 гаджети: Xiaomi Redmi Not 9 Pro та дорожчий на 500 грн смартфон Huawei + додаткові товари та послуги. На ділі «ВІН ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ ЯК Xiaomi Redmi Not 9 Pro тільки КАМЕРА КРАЩА і реклами менше» виявилось НЕ ПРАВДОЮ, так як компанію Huawei відрізали від Google, то додатки, які обслуговує Google service не встановлюються на останні «нові» смартфони Huawei, про що, здавалося б, консультант в футболці Huawei мав би знати. Ми звернулись в магазин COMFY з проханням обміняти смартфон Huawei на Xiaomi Redmi Not 9, по причині вказаній вище, на що магазин погодився і пізніше провів обмін. Смартфон обміняли, а от чохол і захисне скло, яке ми до нього придбали НЕ ОБМІНЯЛИ. Тому нам додатково довелось придбати захисне скло на Xiaomi Redmi Not 9 – 249 грн, чохол 249 грн та послугу поклейки захисного скла 49 грн. Одразу спойлер, скло відклеїлось буквально по закінчені гарантійного періоду 10-14 днів. Також ми купували чохли і якщо для Huawei вибір був, то на Xiaomi Redmi Not 9 Pro, був тільки один варіант. Так от безварінтний чохол через рік експлуатації перетворився на МОТЛОХ, він обліз, затерся, розшарувався, місцями змінив колір… Послуга «Налаштування смартфона» в чекові виглядає як абракадабра з чотирьох пунктів в яких можна розібрати: bitdefender… ключ… активація. Це чудо нам обійшлось сумарно 569 грн, по-ідеї нам мали налаштувати смартфони, а також перенести дані зі старих гаджетів, а на ділі на один телефон нічого не перенесли, бо в хлопців не вийшло… Ми з чоловіком потім ще тиждень вечорами переносили вручну всі його дані зі старого гаджета на новий. А от з Huawei в хлопців все вийшло, правда, ми його обміняли і історія з переносом даних повторилась ще раз трохи пізніше… А тепер ВИШЕНЬКА НА ТОРТІ «Смарт захист 12 м» 950 грн за 1шт - це така гарантія від магазину COMFY на всі випадки життя, а якщо ти її не використовуєш, то через рік тобі повертають гроші, ми купили дві. Але при обміні смартфону цю гарантію не перенесли, і ще б нічого якби нам просто відали за неї гроші, так ні, нам провели гарантію під назвою «Заміна екрана», думаю не важко здогадатись, що на гарантії «Заміна екрана» через рік ніхто нічого не повертає… І вже через рік, а точніше, цієї осені, ми зіткнулись зі ще одним наслідком надмірної довіри до COMFY… Ми знову втратили гроші і ця втрата стала останньою краплею в безмежному морі мого терпіння… Ми старались достукатись до магазину COMFY, приходили в магазин, телефонували на гарячу лінію, фіксували скарги, робили запит в юр. відділ, але все БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!!
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, COMFY
Всі додаткові сервіси та аксесуари пропонуємо для вашої ж зручності, підбираючи найвигідніші варіанти. Абсолютно з вами погоджуємось - консультація в магазині повинна бути повна, а рекомендації щодо товару обгрунтованими вашими вподобаннями. Ми завжди працюємо над цим - та кожного разу стаємо все кращими дякуючи зворотному зв'язку наших відвідувачів.