Сергей Відгук додано 27 вересня, 2021 год15 переглядів
Відгук про Comfy за адресою Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 118 Д На днях в обед, заказал по интернету телефон NOMI I220 ( бабушкафон ). Прислали смс - можно подъехать и получить. Все , вроде бы, ок ! Приехал около 20:00 , подошел к пункту выдачи , менеджер протягивает чек, чтобы я оплатил в кассе. Я его попросил показать товар, осмотреть его , проверить на работоспособность, заряжается он или нет ( всякое бывает с новыми телефонами) , так этот мальчик в истеричной форме и на повышенных тонах сказал мне, чтобы я не морочил ему голову и не тратил его время, а шел оплачивать!!!???? В результате я его послал подальше ( хотя хотелось такому хаму дать в морду ) и позвал другого менеджера, который в спокойной обстановке проверил телефон , что заняло , буквально, пару минут и пошел его оплатил.
Сергій, дуже дякуємо вам, що написали про цей випадок в магазині - це обов'язково буде передано керівництву на пропрацювання з персоналом.
Хочемо попросити вибачення за поведінку продавця, вона дійсно не прийнята для нас. Адже завжди позиціонуємо себе, як магазин із якісним сервісом.
Сподіваємось, враження від самої покупки будуть лише позитивні. Хочеться побачити вас в магазині знову, аби довести, що з першого кроку можна отримати належний сервіс в обслуговуванні.
Неадекватный менеджер - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Хочемо попросити вибачення за поведінку продавця, вона дійсно не прийнята для нас. Адже завжди позиціонуємо себе, як магазин із якісним сервісом.
Сподіваємось, враження від самої покупки будуть лише позитивні. Хочеться побачити вас в магазині знову, аби довести, що з першого кроку можна отримати належний сервіс в обслуговуванні.
Бажаємо приємного користування телефоном!
З повагою, команда COMFY