Хочу поделиться своим опытом покупки в ланом магазине! Все купила что хотела, сказали доставят. Позвонят за 2 часа до приезда. Позвонили за 20 минут до приезда. Попросила подождать, не захотели. Попросила перенести на завтра, до обеда, отпросилась с работы на пол дня. Не привезли, перезвонила, никто ничего не знает! С матом и истерикой добилась того, что мне сказали что доставка будет после 18! Ужас. В итоге привезли в 20:00. Товар не подошел по размеру. Должны были другой товар привезти на следующий день с 20-22 часов. Уже 23:00. До сих пор никого нету и никто не позвонил даже! И по телефону единственному на сайте как всегда никто ничего незнает! Ужасный магазин и конченная доставка? Больше не буду там покупать, а уж тем более с доставкой!
Насправді дуже шкода отримати такий відгук та розуміти, яке у вас залишилось враження від співпраці з нами. Перепрошуємо у вас дуже за хвилювання та очікування.
Дійсно, у нас виникають складнощі в організації роботи з доставкою. За останні декілька років ми зробили (та робимо) власну доставку в усіх містах України поступово, щоб була змога обрати зручний час: спочатку в найбільших, а потім на всю країну. Тож ми плануємо закрити всі питання якісним сервісом не від компанії-партнера, а нашими співробітниками, які розуміють, наскільки важливий кожний дзвінок, повідомлення в чаті або в соц. мережах.
Докладаємо максимум зусиль, аби з кожним разом подібних випадків ставало все менше!
Ужасная доставка - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Насправді дуже шкода отримати такий відгук та розуміти, яке у вас залишилось враження від співпраці з нами. Перепрошуємо у вас дуже за хвилювання та очікування.
Дійсно, у нас виникають складнощі в організації роботи з доставкою. За останні декілька років ми зробили (та робимо) власну доставку в усіх містах України поступово, щоб була змога обрати зручний час: спочатку в найбільших, а потім на всю країну. Тож ми плануємо закрити всі питання якісним сервісом не від компанії-партнера, а нашими співробітниками, які розуміють, наскільки важливий кожний дзвінок, повідомлення в чаті або в соц. мережах.
Докладаємо максимум зусиль, аби з кожним разом подібних випадків ставало все менше!
Дякуємо за інформування про ситуацію.