Претензія до сервісу, їх компетенції і відношення сервіс менеджерів до клієнтів.
Купив 2 кондиціонери з установкою. Почалось все з того, що 15.07.2021 приїхавши встановлювати майстри заявили, що у них заявка на встановлення тільки 1 кондиціонера, хоча я проплачував за 2. Після доволі тривалих розмов майстра зі своїм керівництвом - почали встановлювати обидва. Встановили, перевірили - все норм, працює, холодить. Зважаючи на те що ми одразу поїхали з дому, не користувались пристроєм 2 дні. В суботу 17.07.2021 повернулись - ввімкнули і через декілька годин побачили, що на підлозі величезна калюжа і з одного з кондиціонерів тече вода. Одразу вимкнув та подзвонив на гарячу лінію і повідомив про ситуацію. Оператор прийнявши заявку повідомила, що зі мною зв'яжуться в понеділок 19.07 бо по суботах вони не працюють. Ніхто не зв'язався, у вівторок сам набрав, сказали передзвонять, та ж сама ситуація і в середу. Все те ж (періодично дзвонив в колцентр і мені розповідали одну і ту саму історію) повторювалось до 29.07 - коли оператор колцентру повідомила дослівно: "Я бачу, що менеджер бачив вашу заявку і чомусь її проігнорував. Я створю нову заявку" - це ж як, кУрча, розуміти - проігнорував? що це таке? Наступного дня 30.07 мені передзвонив установщик і почав розповідати, що то моя проблема, бо ті хто встановлював мені трасу якось неправильно встановили сіфон і його потрібно почистити - але у мене немає ніякого сіфона і траса для відводу води виходить на вулицю. Коли він зрозумів, що така відмазка не проканає - сказав, що зможе приїхати в понеділок 02.08. Зранку сам його набрав уточнив чи все в силі, він підтвердив що буде у 2й половині дня. Після 18-00 знову його набрав - сказав, що їде вже до мене і після цього ігнор дзвінків, наступного дня знову ігнор і скидання дзвінків. Дзвоню в колцентр, оператор каже, що створює нову заявку і протягом дня мені обов'язково передзвонить менеджер комфі. Як ви розумієте, знову ніхто не дзвонить. Наступного дня все повторюється і ніхто до сих пір не передзвонив. Сьогодні викликав іншого майстра, заплатив 600 грн, тепер все працює добре.
Загалом 3 тижні нервів та 600 грн витрат і величезне розчарування в продавці. Це була моя остання покупка в цій мережі.
Перевагою цієї мережі раніше вважав сервіс, можливість купити все в одному місці та не витрачати час. Купити будьякий товар представлений у них можна і просто в інтернеті, навіть дешевше, а за послугами сервісу звернутись до КОМПЕТЕНТНИХ компаній, теж скоріш за все дешевших - тільки потрібно витратити трохи власного часу на пошук, але, як виявляється, в кругову, це зекономить і час, і нерви, і гроші. Не раджу зв'язуватись з цим магазином, бо вони зацікавлені тільки в тому щоб впарити товар. Якщо хочете отримати сервіс - то це не до цієї компанії, краще організуйте його собі самі.
Дякуємо вам, що знайшли час та залишили відгук про нашу роботу та поділились залишеним враженням.
Нам прикро, що ми не змогли виконати домовленості перед вами, проте для нас ваш прикрий досвід є досить показовим і ми вже передали керівництву зауваження щодо незручностей, які ми вам завдали - для опрацювання та оптимізації.
Сподіваємось, що ваші кондиціонери вже встановлено та ви насолоджуєтесь прохолодою.
Дуже просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та надіслати дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону, який вказували при оформленні.
Обслуговування - Відгуки про Comfy
Купив 2 кондиціонери з установкою.
Почалось все з того, що 15.07.2021 приїхавши встановлювати майстри заявили, що у них заявка на встановлення тільки 1 кондиціонера, хоча я проплачував за 2. Після доволі тривалих розмов майстра зі своїм керівництвом - почали встановлювати обидва. Встановили, перевірили - все норм, працює, холодить. Зважаючи на те що ми одразу поїхали з дому, не користувались пристроєм 2 дні. В суботу 17.07.2021 повернулись - ввімкнули і через декілька годин побачили, що на підлозі величезна калюжа і з одного з кондиціонерів тече вода. Одразу вимкнув та подзвонив на гарячу лінію і повідомив про ситуацію. Оператор прийнявши заявку повідомила, що зі мною зв'яжуться в понеділок 19.07 бо по суботах вони не працюють. Ніхто не зв'язався, у вівторок сам набрав, сказали передзвонять, та ж сама ситуація і в середу. Все те ж (періодично дзвонив в колцентр і мені розповідали одну і ту саму історію) повторювалось до 29.07 - коли оператор колцентру повідомила дослівно: "Я бачу, що менеджер бачив вашу заявку і чомусь її проігнорував. Я створю нову заявку" - це ж як, кУрча, розуміти - проігнорував? що це таке?
Наступного дня 30.07 мені передзвонив установщик і почав розповідати, що то моя проблема, бо ті хто встановлював мені трасу якось неправильно встановили сіфон і його потрібно почистити - але у мене немає ніякого сіфона і траса для відводу води виходить на вулицю. Коли він зрозумів, що така відмазка не проканає - сказав, що зможе приїхати в понеділок 02.08. Зранку сам його набрав уточнив чи все в силі, він підтвердив що буде у 2й половині дня. Після 18-00 знову його набрав - сказав, що їде вже до мене і після цього ігнор дзвінків, наступного дня знову ігнор і скидання дзвінків. Дзвоню в колцентр, оператор каже, що створює нову заявку і протягом дня мені обов'язково передзвонить менеджер комфі. Як ви розумієте, знову ніхто не дзвонить. Наступного дня все повторюється і ніхто до сих пір не передзвонив.
Сьогодні викликав іншого майстра, заплатив 600 грн, тепер все працює добре.
Загалом 3 тижні нервів та 600 грн витрат і величезне розчарування в продавці. Це була моя остання покупка в цій мережі.
Перевагою цієї мережі раніше вважав сервіс, можливість купити все в одному місці та не витрачати час. Купити будьякий товар представлений у них можна і просто в інтернеті, навіть дешевше, а за послугами сервісу звернутись до КОМПЕТЕНТНИХ компаній, теж скоріш за все дешевших - тільки потрібно витратити трохи власного часу на пошук, але, як виявляється, в кругову, це зекономить і час, і нерви, і гроші.
Не раджу зв'язуватись з цим магазином, бо вони зацікавлені тільки в тому щоб впарити товар.
Якщо хочете отримати сервіс - то це не до цієї компанії, краще організуйте його собі самі.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам, що знайшли час та залишили відгук про нашу роботу та поділились залишеним враженням.
Нам прикро, що ми не змогли виконати домовленості перед вами, проте для нас ваш прикрий досвід є досить показовим і ми вже передали керівництву зауваження щодо незручностей, які ми вам завдали - для опрацювання та оптимізації.
Сподіваємось, що ваші кондиціонери вже встановлено та ви насолоджуєтесь прохолодою.
Дуже просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та надіслати дані вашої покупки - фото чеку або номер телефону, який вказували при оформленні.
Заздалегідь дякуємо!