Обратилась за консультацией, поинтересовалась могу ли через интерне оформить заказ т.к. сейчас нет возможности его забрать прям с магазина. На что консультант сказал, конечно, только тогда мне не заплатят процент от продажи, развернулся и ушёл. После этой ситуации даже через интернет нет желания заказывать в данном магазине. Примите меры, в противном случае клиентов будет все меньше и меньше.
Ситуація, що склалась прикро дивує та для нас подібне обслуговування просто неприйнятне.
Нам дуже шкода отримувати такий відгук, адже ми завжди намагаємось робити наголос саме на якість обслуговування, сервісі, компетентності наших консультантів. Але у даному випадку дякуємо вам за зворотній зв'язок, що вказали нам на наші недопрацювання, - ми будемо вдосконалюватись!
Просимо написати нам на електронну пошту info@comfy дані вашого звернення до магазину (день, час, можливо, з ким спілкувались), аби ми зафіксували скаргу та опрацювали!
Замечание к консультанту - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Ситуація, що склалась прикро дивує та для нас подібне обслуговування просто неприйнятне.
Нам дуже шкода отримувати такий відгук, адже ми завжди намагаємось робити наголос саме на якість обслуговування, сервісі, компетентності наших консультантів. Але у даному випадку дякуємо вам за зворотній зв'язок, що вказали нам на наші недопрацювання, - ми будемо вдосконалюватись!
Просимо написати нам на електронну пошту info@comfy дані вашого звернення до магазину (день, час, можливо, з ким спілкувались), аби ми зафіксували скаргу та опрацювали!
З повагою, Comfy!