Купив на біду кондиціонер з послугою встановлення на визначену дату, оплатив одразу. По факту ніхто не дзвонить, щоб не те щоб повідомити про час встановлення, але й банально попередити про затримку та перенесення дати встановлення. Дзвонив на контактні номери Комфі та відділу встановлення. Відповідь "ми передамо інформацію, Вам передзвонять обов'язково до кінця дня". Але, зрозуміло, ніхто не дзвонить. Почитав відгуки, виявляється Комфі ось уже 2 місяці має труднощі з підрядниками через значний обсяг замовлень, представники компанії знають про цю проблему, та свідомо продовжують продавати цю послугу, прекрасно розуміючи, що нездатні виконати її вчасно. Це уже не просто прикре непорозуміння, це обман, по суті шахрайство. Ремонтні роботи у квартирі, що заплановані після встановлення кондиціонера, відкладаються на невизначений термін, мушу переплачувати бригаді ремонтників, аби лишались на об'єкті і все це через недобросовісних продавців та таких же підрядників. Як Вам спиться, совість не їсть? Чи Вам поняття відповідальності незнайоме? Сором!
Недоліки:
Порушення умов договору та строків виконання робіт. Свідомий обман клієнта при наданні інформації. Відсутність зворотнього зв'язку від служби підтримки та відділу встановлення (монтажу). Суцільний негатив!
Дуже прикро отримати такий відгук про роботу нашої компанії. На жаль, через велике навантаження у сервісних центрах не встигаємо виконувати послуги зі встановлення у короткий термін. З цієї ситуацією вже працюємо - шукаємо нових партнерів з сервісних центрів в кожному місті. Вибачте за очікування!
Насправді ми в жодному випадку не відмовляємось від відповідальності перед вами та шукаємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій.
Якщо ваше питання ще не вирішене, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого телефону, який вказували при активації послуги зі встановлення, або дані вашої покупки.
Безвідповідальність і обман у Комфі - Відгуки про Comfy
Дзвонив на контактні номери Комфі та відділу встановлення. Відповідь "ми передамо інформацію, Вам передзвонять обов'язково до кінця дня". Але, зрозуміло, ніхто не дзвонить. Почитав відгуки, виявляється Комфі ось уже 2 місяці має труднощі з підрядниками через значний обсяг замовлень, представники компанії знають про цю проблему, та свідомо продовжують продавати цю послугу, прекрасно розуміючи, що нездатні виконати її вчасно. Це уже не просто прикре непорозуміння, це обман, по суті шахрайство. Ремонтні роботи у квартирі, що заплановані після встановлення кондиціонера, відкладаються на невизначений термін, мушу переплачувати бригаді ремонтників, аби лишались на об'єкті і все це через недобросовісних продавців та таких же підрядників. Як Вам спиться, совість не їсть? Чи Вам поняття відповідальності незнайоме? Сором!
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже прикро отримати такий відгук про роботу нашої компанії. На жаль, через велике навантаження у сервісних центрах не встигаємо виконувати послуги зі встановлення у короткий термін. З цієї ситуацією вже працюємо - шукаємо нових партнерів з сервісних центрів в кожному місті. Вибачте за очікування!
Насправді ми в жодному випадку не відмовляємось від відповідальності перед вами та шукаємо різноманітні шляхи вирішення ситуацій.
Якщо ваше питання ще не вирішене, будь ласка, напишіть нам на електронну пошту [email protected] номер вашого телефону, який вказували при активації послуги зі встановлення, або дані вашої покупки.
З повагою, Comfy