Замовив холодильник у магазині COMFY з доставкою на вказану дату взяв відпустку за свій рахунок в очікувані товару. Витративши свій час та кошти доставки так і не відбулося. Це НАЙГІРШИЙ МАГАЗИН З НЕЗРОЗУМІЛОЮ ДОСТАВКОЮ. В колцентрі за 5 дзвінків впродовж робочого дня незмогли ні відповісти до кого звернутись та хто винен у цій ситуації.
Перш за все, дуже перепрошуємо у вас за завдані незручності. Ми завжди в процесі вдосконалення та покращення наших сервісів та усіх процесів, що регулюють точність здійснення ваших покупок. На жаль, інколи це відбувається через ваш прикрий досвід. Ми завжди раді проконсультувати вас щодо умов доставки, уточнити інформацію про інтервали та передати ваші звернення для обробки у відділ, що займається питаннями доставки. Також, ви можете ознайомитись з умовами здійснення доставки на нашому сайті при оформленні замовлення. Вам не обов'язково знаходитись весь час вдома, вас інформують щодо інтервалу заздалегідь та ви можете планувати день.
Будь ласка, якщо у вас є запитання, пишіть нам на електронну пошту [email protected], ми на зв'язку кожного дня!
Відсутній сервіс доставки - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Перш за все, дуже перепрошуємо у вас за завдані незручності. Ми завжди в процесі вдосконалення та покращення наших сервісів та усіх процесів, що регулюють точність здійснення ваших покупок. На жаль, інколи це відбувається через ваш прикрий досвід. Ми завжди раді проконсультувати вас щодо умов доставки, уточнити інформацію про інтервали та передати ваші звернення для обробки у відділ, що займається питаннями доставки. Також, ви можете ознайомитись з умовами здійснення доставки на нашому сайті при оформленні замовлення. Вам не обов'язково знаходитись весь час вдома, вас інформують щодо інтервалу заздалегідь та ви можете планувати день.
Будь ласка, якщо у вас є запитання, пишіть нам на електронну пошту [email protected], ми на зв'язку кожного дня!
З повагою, COMFY