Заказали через интернет магазин морозильную камеру Liebher.как обычно доставку нужно было ожидать с 9-22. Упустим даже этот момент ,что можно было изначально логистику настроить так ,чтоб клиент хоть приблизительно знал в какой половине ожидать,а не сидеть весь день в ожидании звонка от курьера..далее ещё интересней приблизительно в 19.00 звонит оператор и говорит о том ,что сильная загруженность и курьер может привезти и в 23.00 ,с намеком на то,что может лучше перенести на другой день доставку ,мы естественно отказались ,так как итак потеряли весь день на ожидание нашего заказа .когда речь зашла о переносе ,предложили даже не на след день ,а через день,и не важно что клиент останется не доволен и нужно хоть как то войти в положение клиента.И напоследок когда в 21.00 нас не один курьер не удосужился набрать (а они говорят что за час вас наберут ) мы прождали до 22 .00 и наш заказ так никто и не привёз .ЗАНАВЕС.
И да ,подобного рода ситуация уже не в первый раз .Больше желания у них брать товар нету !да и рекомендовать естественно не буду !
Поліна, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук.Звісно шкода, що саме такий. З приводу умов доставки - при оформленні замовлення на сайті ви можете ознайомитись з інформацією, де зазначається загальний діапазон часу доставки протягом дня. Щодо інтервалу доставки - він стає відомим саме у день здійснення, та залежить від маршруту та розташування адрес, які необхідно в цей день доставити. Завчасно спрогнозувати це не має можливим. Однак, в день доставки, диспетчери кур'єрської служби вас інформують про час, вам не обов'язково знаходитись вдома та є можливість спланувати день. Дійсно, ситуації бувають різні, екіпаж кур'єрської служби може затриматись на іншому замовленні або, наприклад, потрапити у затор. Проте ми завжди намагаємось проінформувати вас про можливі затримки. Дуже перепрошуємо у вас за завдані незручності та неприємне враження. Ми завжди в процесі вдосконалення й сподіваємось, що в майбутньому такі ситуації виникати не будуть.
Ніякого вдосконалення!!! Доставка живе своїм життям. Мені запропонували чекати протягом 3 годин. Коли я сказала що на роботі, відповідь - запросіть сусіда нехай прийме товар. Чому я маю запрошувати в дім чужу людину, якщо мене немає вдома? Чому я маю перекладати на чиїсь плечі, якщо можна домовитись про час. Результат - привезуть через півтори неділі. Буду витрачати день своєї відпустки. Більше замовляти не буду і не рекомендую нікому. Згаяний час
Проблему с доставкой абсолютно не решают !!! - Відгуки про Comfy
Упустим даже этот момент ,что можно было изначально логистику настроить так ,чтоб клиент хоть приблизительно знал в какой половине ожидать,а не сидеть весь день в ожидании звонка от курьера..далее ещё интересней приблизительно в 19.00 звонит оператор и говорит о том ,что сильная загруженность и курьер может привезти и в 23.00 ,с намеком на то,что может лучше перенести на другой день доставку ,мы естественно отказались ,так как итак потеряли весь день на ожидание нашего заказа .когда речь зашла о переносе ,предложили даже не на след день ,а через день,и не важно что клиент останется не доволен и нужно хоть как то войти в положение клиента.И напоследок когда в 21.00 нас не один курьер не удосужился набрать (а они говорят что за час вас наберут ) мы прождали до 22 .00 и наш заказ так никто и не привёз .ЗАНАВЕС.
И да ,подобного рода ситуация уже не в первый раз .Больше желания у них брать товар нету !да и рекомендовать естественно не буду !
відгук
Коментарі до відгуку
Поліна, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук.Звісно шкода, що саме такий. З приводу умов доставки - при оформленні замовлення на сайті ви можете ознайомитись з інформацією, де зазначається загальний діапазон часу доставки протягом дня. Щодо інтервалу доставки - він стає відомим саме у день здійснення, та залежить від маршруту та розташування адрес, які необхідно в цей день доставити. Завчасно спрогнозувати це не має можливим. Однак, в день доставки, диспетчери кур'єрської служби вас інформують про час, вам не обов'язково знаходитись вдома та є можливість спланувати день. Дійсно, ситуації бувають різні, екіпаж кур'єрської служби може затриматись на іншому замовленні або, наприклад, потрапити у затор. Проте ми завжди намагаємось проінформувати вас про можливі затримки. Дуже перепрошуємо у вас за завдані незручності та неприємне враження. Ми завжди в процесі вдосконалення й сподіваємось, що в майбутньому такі ситуації виникати не будуть.
З повагою, Comfy!