Придбала блендер заглибний Gorenje HBX1000XE по акції 14.04.21. одразу не користувалась, не було потреби. вперше включила в травні місяці й одразу прозвучав тріск, запахло паленою пластмасою. блендер одразу виключили і в той же день віднесли блендер у магазин Comfy, де він був куплений. Оформили акт прийому-передачі товару для відправлення в сервісний центр "Крок-ТТЦ". Через 14 днів прийшло СМС, що замовлення виконано і я можу забрати товар у магазині. Чудово, чи не так, але...замовлення було виконано своєрідно: у гарантійному ремонті відмовлено по причині "механічне пошкодження пластику в наслідок перегріву". Справді?!!! шановні діагностики сервісного центру "Крок-ТТЦ", той висновок по гарантійному ремонті, чи не ремонті, що ви надали, жодної зрозумілої інформації не надає, це просто відписка: "у гарантійному обслуговуванні відмовлено в зв"язку з порушенням правил виробника, що стосуються умов гарантійної експлуатації та зберігання товару". Які саме правила, чи пункти цих правил було порушено, не вказано. Додзвонитись у той сервісний центр (0-800-504-504) нереально, дзвінок одразу скидає. Дзвінок на гарячу лінію Gorenje (0-800-211-501) теж нічого не прояснив, пані у відповідь просто морозилась, їй було байдуже до всього. Єдиний, хто приємно спілкувався, вислухав суть мого питання та зміг щось прояснити, це гаряча лінія Comfy. Результат - висновок сервісного центру "Крок-ТТЦ" є остаточний і оскарженню чи обговорення не підлягає...
доповнення-ремарка до даного відгуку: особисто до магазину Comfy претензій не має, навпаки вдячна працівникам магазину, та гарячій ліній Comfy за допомогу у вирішенні питання. На жаль сказати те саме про сервісний центр Крок-ТТЦ не можу, тут ситуація була складніша. усім добра.
Враження про покупку - Відгуки про Comfy
Результат - висновок сервісного центру "Крок-ТТЦ" є остаточний і оскарженню чи обговорення не підлягає...
відгук
Коментарі до відгуку