Доброго дня. За минулий рік в даній точці продажу зробили сім'єю покупок на суму близько 60 тис. грн. , але після чергового, сьогоднішнього, візиту зробив висновок - це буде останній магазин в списку, де будемо витрачати кошти. За ті 10 хв., що пробули з дружиною в магазині обурило дві речі: 1. Не компетентність продавця. З цим ще можна миритися і прийняти. Головне базові речі робить вірно. Дівчина-продавець, на жаль не запам'ятав ім'я, привітна, посміхається, але на мою думку не зовсім розуміє що потрібно робити. Їй озвучили продукт (прилад) за яким прийшли, вона задала лише одне уточнююче питання і почала "пропонувати" продукт за майже 20 тис. грн. При цьому я не почув від неї ні якої характеристики виробу. Аргумент, що вона "хороша" і що "по скидці"... думаю це ні про що. Ніякого виявлення потреби, техніки продажі.... хоча б мінімальне - ТТХ виробу. І бюджет з яким прийшли. ((( Хоча, можливо вона це все і знає, але під кінець робочого дня просто втомилася. 2. Хамська поведінка працівника. Ніколи з цим не мирюся. Коли приємній дівчині-продавцю задали питання, чи це крайня знижка на ціннику і вона в свою чергу пішла уточнити питання у директора до нас підійшов інший працівник. Представився, здається Віталій. Запитав чим може допомогти, на мою відповідь: "дякую, не потрібно, чекаємо "свого" продавця" почав в нав'язливо озвучувати, що він теж продавець і може допомогти. На другу мою відмову поцікавився: "...що ви тут робите ?" На моє запитання чи я зобов'язаний перед ним відчитатися, відповів, що ні, але м'яко кажучи ПОПРОСИВ залишити це місце і повернутися в район каси. Зіславшись, що магазин працює в "специфічному" режимі, в зв'язку з карантином. І взагалі я не бачу, що у них все обмотане червоними стрічками, і знаходитися покупцям тут заборонено. Шановне керівництво, поясніть будь ласка, як так, один продавець до стенду підводить, а інший в цей же момент говорить, що знаходитися тут категорично забороненоми і ми порушуємо правила ? Персонал працює в різних системах координат ? Буду вдячний за зворотній зв'язок.
Доброго дня! В'ячеслав, вдячні вам за те, що повідомили про те, що сталося в магазині та хотіли б сказати, що така поведінка зі сторони продавців нашої мережі недопустима, адже ми завжди працюємо та робимо все для того, щоб наші клієнти отримували тільки професійну консультацію, ввічливе спілкування та відповіді на всі питання щодо товарів, які їх цікавлять. Безумовно, ми відреагуємо на цей випадок та зробимо перевірку, але просимо вас надати більше інформації. Напишіть нам на електронну адресу: [email protected], з номером вашого відгуку: 1385734 номер телефону, щоб ми могли вам зателефонувати, адресу магазину, в який ви приходили та приблизний час візиту. Будемо дуже вдячні отримати від вас зворотний зв'язок.
Хамство працівника - Відгуки про Comfy
За минулий рік в даній точці продажу зробили сім'єю покупок на суму близько 60 тис. грн. , але після чергового, сьогоднішнього, візиту зробив висновок - це буде останній магазин в списку, де будемо витрачати кошти.
За ті 10 хв., що пробули з дружиною в магазині обурило дві речі:
1. Не компетентність продавця. З цим ще можна миритися і прийняти. Головне базові речі робить вірно.
Дівчина-продавець, на жаль не запам'ятав ім'я, привітна, посміхається, але на мою думку не зовсім розуміє що потрібно робити. Їй озвучили продукт (прилад) за яким прийшли, вона задала лише одне уточнююче питання і почала "пропонувати" продукт за майже 20 тис. грн. При цьому я не почув від неї ні якої характеристики виробу. Аргумент, що вона "хороша" і що "по скидці"... думаю це ні про що. Ніякого виявлення потреби, техніки продажі.... хоча б мінімальне - ТТХ виробу. І бюджет з яким прийшли. (((
Хоча, можливо вона це все і знає, але під кінець робочого дня просто втомилася.
2. Хамська поведінка працівника. Ніколи з цим не мирюся.
Коли приємній дівчині-продавцю задали питання, чи це крайня знижка на ціннику і вона в свою чергу пішла уточнити питання у директора до нас підійшов інший працівник. Представився, здається Віталій. Запитав чим може допомогти, на мою відповідь: "дякую, не потрібно, чекаємо "свого" продавця" почав в нав'язливо озвучувати, що він теж продавець і може допомогти. На другу мою відмову поцікавився: "...що ви тут робите ?" На моє запитання чи я зобов'язаний перед ним відчитатися, відповів, що ні, але м'яко кажучи ПОПРОСИВ залишити це місце і повернутися в район каси. Зіславшись, що магазин працює в "специфічному" режимі, в зв'язку з карантином. І взагалі я не бачу, що у них все обмотане червоними стрічками, і знаходитися покупцям тут заборонено.
Шановне керівництво, поясніть будь ласка, як так, один продавець до стенду підводить, а інший в цей же момент говорить, що знаходитися тут категорично забороненоми і ми порушуємо правила ? Персонал працює в різних системах координат ?
Буду вдячний за зворотній зв'язок.
відгук
Коментарі до відгуку