Геннадий Відгук додано 27 січня, 2021 год50 переглядів
Купили плиту(стеклокерамика), принесли домой, не включался вентилятор, даже на холодной плите. На следующий день отнесли в магазин, отказались вернуть деньги и отказались заменить товар. Отправили на сервисный центр. Из сервисного центра пришла с поломкой(вентилятор тарабанил по корпусу). В магазине требуют, чтобы мы приняли поломанный товар. Звонил на горячую линию, там сказали тоже, что бы приняли товар. Буду обращаться в суд. И на телевидение. Ужасный магазин Comfy. Люди не берите там ничего.
Доброго дня! Якщо вами було виявлено, що техніка працює некоректно, то магазин завжди готовий надати допомогу та передати плиту у сервісний центр, де професійні майстри будуть проводити діагностику та сервісне обслуговування по гарантії. Ви надали інформацію, що після того, як товар прибув із сервісу з'явилась нова поломка. Давайте разом з вами розберемося в цьому питанні, адже магазин не міг вам відмовити в повторній передачі плити до ремонту в разі виникнення гарантійної поломки, але нам для цього потрібно більше інформації. Напишіть на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1353139 дані про покупку: фото чеку, номер телефону. Також вкажіть номер акту прийому-передачі товару в ремонт. Ми перевіримо які саме були роботи виконані в сервісному центрі та спробуємо максимально швидко допомогти вам.
Обман покупателей - Відгуки про Comfy
На следующий день отнесли в магазин, отказались вернуть деньги и отказались заменить товар. Отправили на сервисный центр.
Из сервисного центра пришла с поломкой(вентилятор тарабанил по корпусу). В магазине требуют, чтобы мы приняли поломанный товар. Звонил на горячую линию, там сказали тоже, что бы приняли товар.
Буду обращаться в суд. И на телевидение. Ужасный магазин Comfy. Люди не берите там ничего.
відгук
Коментарі до відгуку