На кассе обслуживания хорошее. А вот в зале противное. Заказывала колонки через интернет. И попросила их послушать как звучат . В ответ услышала только хамство " А у вас есть куда подключать? "
Доброго дня! Дарія, повністю підтримуємо вас в тому, що кожен покупець може ознайомитись з технікою в момент покупки, а наші консультанти завжди повинні допомогти в цьому та надати консультацію. Ми обов'язково проведемо роботу з продавцями та будемо дуже вдячні вам, якщо відправите інформацію про вашу покупку: фото чеку, номер телефону на нашу пошту: [email protected], з номером вашого відгуку: 1348095. Будемо очікувати від вас зворотний зв'язок!
Хамское обслуживание - Відгуки про Comfy
. В ответ услышала только хамство " А у вас есть куда подключать? "
відгук
Коментарі до відгуку