Олександр Відгук додано 20 жовтня, 2020 год79 переглядів
23.11.2017 придбав телевізор KiVI 32HK30G SN20100309630265 , з гарантією на 3роки та після 2х років бережного використання виявив незначні засвічення екрану(які не заважали перегляду) Для зясування подальших дій щодо гарантії на данний телевізор звязався з менеджером гарячої лінії COMFY який перевіривши серійний номер, переконав що данна модель підлягає гарантійному ремонту від виробника і я можу звернутися в магазин . Тому я 26.06.2020 звернувся в магазин та впередав телевізор в робочому стані з незначними подряпинами корпусу про, що свідчить запис в Акті, на гарантійний ремонт. 13.07.2020 отримав повідомлення , що замовлення на сервіс виконано. 15.07.2020 прийшов отримати телевізор з ремонту, але виявилось що телевізор уже не підлягає гарантії, оглянувши товар був шокований, так як телевізор був в розібраному стані, болти валялись в пошарпаній коробці, задня кришка лежала окремо від телевізора , тобто після сервісу я мав отримати набір запчастин до телевізора KiVI 32HK30G SN20100309630265. Після зясування обставин працівниками магазину 21.07.2020 було запропоновано повторно відправити телевизор на сервісний цент, Про те отримавши повідомлення 03.08.2020 року та звернувшись в магазин менеджери повідомили що після так званого ремонту телевізор уже не включається. Після чого мені було запропоновано знову ж таки менеджерами гарячої лінії скласти заяву, щодо розірвання договору куплі- продажу товару так як у звязку з некомпетенними діями відповідальних працівників техніку було зіпсовано та телевізор в непрацюючому стані. На заяву про розірвання договору куплі – прдажу від 04.08.2020 отримав відмову. Написав повторно 07.09.2020, а 18.09.2020 отримав відповідь що оскільки я "вимагав "гарантії (мабуть бив та різав Директора магазину) вони були вимушені взяти в мене телевізор , розібрати його та зламати ! Ну що ж далі захист прав споживачів ! Люди обходьте те Комфі десятою дорогою ! Шахраї !!!
Доброго дня! Олександр, при передачі техніки по гарантії виробника ми завжди направляємо її в авторизований сервісний центр, де проводиться ремонт та усунення некоректної роботи телевізора. В сервісному центрі або ремонтують техніку, щоб ви могли нею в подальшому користуватись або, якщо ремонт по гарантії неможливий, надають спеціальний акт на списання, завдяки якому ми вам проводимо обмін телевізора на новий або повернення коштів. Напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1280786 такі дані: фото чека про покупку, номер акту прийому-передачі товару в сервісний центр. Ми проведемо перевірку та уточнимо всі необхідні дані, після чого надамо вам зворотній зв’язок для того, щоб розібратись в цій ситуації.
професійне обслуговування та післяпродажна підтримка в магазинах ,на великий жаль, це не про Комфі - Відгуки про Comfy
Для зясування подальших дій щодо гарантії на данний телевізор звязався з менеджером гарячої лінії COMFY який перевіривши серійний номер, переконав що данна модель підлягає гарантійному ремонту від виробника і я можу звернутися в магазин .
Тому я 26.06.2020 звернувся в магазин та впередав телевізор в робочому стані з незначними подряпинами корпусу про, що свідчить запис в Акті, на гарантійний ремонт. 13.07.2020 отримав повідомлення , що замовлення на сервіс виконано. 15.07.2020 прийшов отримати телевізор з ремонту, але виявилось що телевізор уже не підлягає гарантії, оглянувши товар був шокований, так як телевізор був в розібраному стані, болти валялись в пошарпаній коробці, задня кришка лежала окремо від телевізора , тобто після сервісу я мав отримати набір запчастин до телевізора KiVI 32HK30G SN20100309630265. Після зясування обставин працівниками магазину 21.07.2020 було запропоновано повторно відправити телевизор на сервісний цент, Про те отримавши повідомлення 03.08.2020 року та звернувшись в магазин менеджери повідомили що після так званого ремонту телевізор уже не включається.
Після чого мені було запропоновано знову ж таки менеджерами гарячої лінії скласти заяву, щодо розірвання договору куплі- продажу товару так як у звязку з некомпетенними діями відповідальних працівників техніку було зіпсовано та телевізор в непрацюючому стані. На заяву про розірвання договору куплі – прдажу від 04.08.2020 отримав відмову. Написав повторно 07.09.2020, а 18.09.2020 отримав відповідь що оскільки я "вимагав "гарантії (мабуть бив та різав Директора магазину) вони були вимушені взяти в мене телевізор , розібрати його та зламати ! Ну що ж далі захист прав споживачів !
Люди обходьте те Комфі десятою дорогою ! Шахраї !!!
відгук
Коментарі до відгуку