дуже засмутили своїми діями. Купили ми 10 лютого 2020р телевізор самсунг у comfy м. Охтирка попрацював він до 30 квітня і перестав. Звернулися 1 травня у магазин так як гарантія 2роки. В магазині нам пішли на зустріч так як поломка була не з нашої провини. От і почалося дали нам акт передачи та договір в якому прописано що через 31день вони нам повернуть телевізор ми терпляче очикували вони сказали що в зв'язку з карантином це може продовжуватися 45 днів ми чекали(хоча в договорі 31д)по договору прострочили на 15 днів самі вони не дзвонять не попередили, а тепер як виявилося вони загубили пульт і нам ще треба чекати 5-10днів. Як ви розумієте це буде 2 місяця там підключені мегаго яким ми не користувалися протягом 49днів на сьогодні. На питання хто буде компенсувати вони умовчують і годують нас завтраками.
С моменту придбання товару ви маєте певні права, як споживач.
Згідно ч. 9 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів"
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
Перекладаю вам з юридичної мови на загальну.
Магазин Комфі повинен зробити вам гарантійний ремонт у строк до 14 календарних днів. Це його проблеми, як він це буде робити, тому вони вас не торкаються. Тобто, надалі, якщо продавець будь-якого магазину приносить вам заяву від вас, яку просить підписати, уважно її читайте. У випадку, якщо там будуть строки відмінні від встановленних законом, вимагайте дотримання закону, або зазначайте у заяві, що понад 14 саме календарних днів ремонту вам повинні сплачувати 1 % вартості товару за кожен день прострочки.
Ми співпрацюємо з сервісними центрами які надає виробник, в нас немає власних сервісних центрів. В зв'язку з карантином багато сервісних центрів не працювало, тому наплив клієнтів був очікуваний після карантину. Якщо термін ремонту був перевищений, ви можете написати заяву на компенсацію, яка буде розглянута та надана відповідь. Відносно ситуації з пультом зафіксовано звернення за номером 1014731. Яке знаходиться на розгляді у наших колег та буде наданий зворотній зв'язок.
Хочемо зауважити, що Магого є можливість активувати на 5-ти пристроях. І поки ви очікуєте техніку з сервісного центру, насолоджуватись переглядами улюблених фільмів.
Якщо будуть питання, пишіть нам на електронну адресу [email protected]. Дякуємо.
телевізор MUE32N5300AUXUA Samsung - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
До вашого відома.
С моменту придбання товару ви маєте певні права, як споживач.
Згідно ч. 9 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів"
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
Перекладаю вам з юридичної мови на загальну.
Магазин Комфі повинен зробити вам гарантійний ремонт у строк до 14 календарних днів. Це його проблеми, як він це буде робити, тому вони вас не торкаються. Тобто, надалі, якщо продавець будь-якого магазину приносить вам заяву від вас, яку просить підписати, уважно її читайте. У випадку, якщо там будуть строки відмінні від встановленних законом, вимагайте дотримання закону, або зазначайте у заяві, що понад 14 саме календарних днів ремонту вам повинні сплачувати 1 % вартості товару за кожен день прострочки.
Ми співпрацюємо з сервісними центрами які надає виробник, в нас немає власних сервісних центрів. В зв'язку з карантином багато сервісних центрів не працювало, тому наплив клієнтів був очікуваний після карантину. Якщо термін ремонту був перевищений, ви можете написати заяву на компенсацію, яка буде розглянута та надана відповідь. Відносно ситуації з пультом зафіксовано звернення за номером 1014731. Яке знаходиться на розгляді у наших колег та буде наданий зворотній зв'язок.
Хочемо зауважити, що Магого є можливість активувати на 5-ти пристроях. І поки ви очікуєте техніку з сервісного центру, насолоджуватись переглядами улюблених фільмів.
Якщо будуть питання, пишіть нам на електронну адресу [email protected]. Дякуємо.