Покупка кондиціонера з установкою - Відгуки про Comfy

Comfy
Відгук додано 18 червня, 2020 год 73 перегляда
12.06 в магазині К-16, м.Київ, придбали кондиціонер з установкою і доставкою на 14.06
Після оформлення чека ЧКІY1-0017 12.06 я подзвонила на гарячу лінію і активувала установку кондиціонера, оператор відповів очікуйте дзвінка від майстра на протязі 2-х днів. В понеділок телефоную на гр.лінію, щоб уточнити чому майстер не телефонує, оператор відповів: «Очікуйте дзвінка у вівторок».
У вівторок на протязі дня майстер так і не зателефонував((( Я телефоную повторно на гр.лінію, оператор уже говорить, очікуйте дзвінка від майстра у середу. Ну в середу так в середу, прийшла середа, майстер не телефонує...
Я знову телефоную на гр.лінію, оператор відповів очікуйте дзвінка у четвер. Сьогодні четвер, майстер не телефонує. Повторно звертаюсь на гр.лінію, оператор знову одне і те, ми вашу заявку зафіксували, очікуйте дзвінка на протязі 2-х днів....
Серйозно, знову на протязі 2-х днів? Ви що там подуріли усі? Які 2 дня? Уже 5- днів пройшло від ваших обіцянок.
Шановні працівники Кол-центру зробіть так, щоб нарешті ваш майстер зателефонував. Скільки можна чекати, його дзвінка? І потім щє чекати 3-неділі поки ваш майстер виконає установку?
Незнаю який грець мене укусив, щоб я купила у вас Кондеціонер... Ніколи нікому не пораджу вашу шарашкіну контору, мало того, що кондиціонер привезли без wifi модуля, так ви щє із установкою не можете вирішити питання.
Про продавця взагалі мовчу, стояв біля каси, щоб касир поставила його мен. Як тільки касир поставила його мен, і продавець одразу зник з горизонту, замість того щоб розказати про вашу чудо-установку, так він втік...
Чому при покупкі кондиціонера ви і ваші продавці не повідомляють, що майстер не телефонує на протязі
2-х днів? Якщо б ваші працівники зарання попереджали, що у вас проблеми із установкою, то я б установку купила в іншому місці, а не очікувала ваших дзвінків завтра, після завтра...

Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Не надають точної інформації, ніхто нічого не знає...




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Comfy 19 червня, 2020 год
Добрий день. Дякуємо за відгук. Отримали ваш лист в особисті повідомлення та зафіксували звернення за номером 1014677. Наші колеги уточнять всі деталі відносно ситуації яка склалась і зателефонують вам. Якщо будуть питання, пишіть нам на електронну адресу [email protected] з номером відгуку - 1204172. Дякуємо.


Comfy
Всі відгуки

1.6 5
7018 відгуків / 1247480 переглядів
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні

Супермаркети електроніки
Фокстрот
Фокстрот

Рейтинг: 1.4
5140 відгуків
Интернет-магазин Domopolis
Интернет-магазин Domopolis

Рейтинг: 2.6
14 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
132 відгука
​Компания Goodok
​Компания Goodok

Рейтинг: 3.9
7 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 відгуків
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 відгуків
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 відгуків