Це вже друга велика наша покупка в цьому магазині і чесно кажучи до цього моменту був кращої думки про магазин та їх сервіс. Замовили в інтернет-магазині Comfy - Праску Bosch TDI953022V з самовивозом з магазину Comfy, що в ТЦ Форум (Львів) Хотілось замовити з доставкою на поштового перевізника, але виявляється, якщо я хочу оплатити частину покупки балами то обов'язково маю їхати в магазин (а це через пів міста). За декілька днів прийшло смс, що можна забирати, видача пройшла без проблем, товар включили в розетку - лампа засвілась, ніби нічого не віщувало проблем. Приїхавши додому та розпакувавши товар, взялись тестувати. Інструкцію по прасці я заздалегідь завантажив з сайту Bosch та достеменно її перечитав, бо праска технічно сучасніша ніж попередня Tefal. Якщо коротше, то праски вистарчило буквально на 5-10 хв, попрасувати один медичний халат. Вона виключилась в руках, без шуму, без запаху, просто вимкнулись вся підсвітка та перестав генеруватись пар. Ніякі маніпуляції з інструкції та здорового глузду не принесли жодного ефекту.
Так, заводський брак, таке невезіння. Я одразу ж звернувся в чат служби підтримки на сайті, в мене спитали як була оформлена покупка, номер замовлення і т.д. дали рекомендацію відвезти: УВАГА "в будь-який магазин Comfy, для здачі її на експертизу". Зрозуміло, що просто так замінити на іншу, магазин не буде, бо тут Вам не Європа..
Наступного дня повезли праску в цей же магазин у якому її забирали, але яке було здивування коли дівчата котрі оформляють товар почали футболити, всім що їм приходило в голову: А може ви її впустили, ну вчора ж включали в нас - вона світилась, а може у Вас в розетці 300V ? І взагалі чого ви прийшли, ми тут продаємо, а сервіс он на тій вулиці (в іншому кінці міста). Їм було сказано, що це пряма рекомендація служби підтримки і вони зобов'язані прийняти товар та видати акт прийому-передачі техніки. І тут чудо, вони згадали, що так можуть брати техніку, але треба чекати не менше місяця бо Комфі користується для перевезення техніки волами, а не сучасними авто, от якщо б ми самі відвезли то 2-3 дні і готово. Але все ж таки прийняли і видали акт, дивно але от в особистому кабінеті пише зовсім інше, а саме "техніка буде передана на СЦ протягом 2-ох днів". Надіємось в СЦ будуть більш адекватні та компетентні люди і вони швиденько відремонтують або видадуть акт по браку.
P.S Раджу Comfy узгодити і донести до відома своїх працівників єдині і діючі правила щодо таких випадків. Бо права рука незнає що робить ліва.
Доброго дня! Дякуємо вам за звернення та опис ситуації, що виникла з вами.
Прикро, що ви описуєте свій негативний відгук про нашу мережу, але ми готові пропрацювати цю проблему для того, що уникнути її в майбутньому.
Хотіли би детальніше відповісти про те, що вам не сподобалось. Розраховуватися бонусною карткою в мережі наших магазинів можливо в доставку за адресою, чи при самовивозі з магазину. На жаль, в доставку Новою поштою така функція поки що недоступна. Дуже важливо ознайомитися з інструкцією користування перед початком роботи з пристроєм, але дефект, або заводський брак можна визначити тільки під час повноцінного користування товаром.
Спасибі, що звернулися до нас за консультацією по цьому питанню. Так, найкращим рішенням в подібній ситуації буде отримання кваліфікованої відповіді від авторизованого сервісного центру виробника. Ми виконуємо свої гарантійні зобов'язання перед клієнтами, але техніку направляємо до сервісного центру виробника, тому що у нас немає власних сервісних центрів. Це ніяким чином не впливає на якість та швидкість робіт. Терміни ремонту мають бути узгоджені з клієнтом, від 14 до 30 днів. Також ви маєте право звернутися до сервісного центру виробника самостійно. Ви можете вказати ваш номер акту прийому-передачі товару, для того, щоб ми змогли відстежувати вашу заявку разом з вами. При виникненні будь-яких питань, напишіть нам на [email protected]
Праска Bosch Праска Bosch TDI953022V - Відгуки про Comfy
Якщо коротше, то праски вистарчило буквально на 5-10 хв, попрасувати один медичний халат. Вона виключилась в руках, без шуму, без запаху, просто вимкнулись вся підсвітка та перестав генеруватись пар. Ніякі маніпуляції з інструкції та здорового глузду не принесли жодного ефекту.
Так, заводський брак, таке невезіння. Я одразу ж звернувся в чат служби підтримки на сайті, в мене спитали як була оформлена покупка, номер замовлення і т.д. дали рекомендацію відвезти: УВАГА "в будь-який магазин Comfy, для здачі її на експертизу". Зрозуміло, що просто так замінити на іншу, магазин не буде, бо тут Вам не Європа..
Наступного дня повезли праску в цей же магазин у якому її забирали, але яке було здивування коли дівчата котрі оформляють товар почали футболити, всім що їм приходило в голову: А може ви її впустили, ну вчора ж включали в нас - вона світилась, а може у Вас в розетці 300V ? І взагалі чого ви прийшли, ми тут продаємо, а сервіс он на тій вулиці (в іншому кінці міста). Їм було сказано, що це пряма рекомендація служби підтримки і вони зобов'язані прийняти товар та видати акт прийому-передачі техніки. І тут чудо, вони згадали, що так можуть брати техніку, але треба чекати не менше місяця бо Комфі користується для перевезення техніки волами, а не сучасними авто, от якщо б ми самі відвезли то 2-3 дні і готово. Але все ж таки прийняли і видали акт, дивно але от в особистому кабінеті пише зовсім інше, а саме "техніка буде передана на СЦ протягом 2-ох днів". Надіємось в СЦ будуть більш адекватні та компетентні люди і вони швиденько відремонтують або видадуть акт по браку.
P.S Раджу Comfy узгодити і донести до відома своїх працівників єдині і діючі правила щодо таких випадків. Бо права рука незнає що робить ліва.
відгук
Коментарі до відгуку
Прикро, що ви описуєте свій негативний відгук про нашу мережу, але ми готові пропрацювати цю проблему для того, що уникнути її в майбутньому.
Хотіли би детальніше відповісти про те, що вам не сподобалось. Розраховуватися бонусною карткою в мережі наших магазинів можливо в доставку за адресою, чи при самовивозі з магазину. На жаль, в доставку Новою поштою така функція поки що недоступна. Дуже важливо ознайомитися з інструкцією користування перед початком роботи з пристроєм, але дефект, або заводський брак можна визначити тільки під час повноцінного користування товаром.
Спасибі, що звернулися до нас за консультацією по цьому питанню. Так, найкращим рішенням в подібній ситуації буде отримання кваліфікованої відповіді від авторизованого сервісного центру виробника. Ми виконуємо свої гарантійні зобов'язання перед клієнтами, але техніку направляємо до сервісного центру виробника, тому що у нас немає власних сервісних центрів. Це ніяким чином не впливає на якість та швидкість робіт. Терміни ремонту мають бути узгоджені з клієнтом, від 14 до 30 днів. Також ви маєте право звернутися до сервісного центру виробника самостійно. Ви можете вказати ваш номер акту прийому-передачі товару, для того, щоб ми змогли відстежувати вашу заявку разом з вами. При виникненні будь-яких питань, напишіть нам на [email protected]