Купивши бойлер марки Атлантік, який має суттєвий брак ( не вимикається терморегулятором та не працює регуліровка температури) отримала від адміністратора магазина комфі Городок приниження. Замість того, щоб обміняти бракованний товар, вона зробила винуватою мене, бо я неперевірила бойлер при покупці, але це неможливо. Гіршого магазину важко навіть уявити, у них винен покупець, який вже наказаний необхідністю возити бракований товар, так його ще накажуть неможливістю обміняти його. Ганьба!
Прикро, що куплений товар вийшов з ладу. Але для цього й існує офіційна гарантія виробника, завдяки якій дефект можна безкоштовно усунути, якщо він виникає.
Aylantic - бренд, який приймає замовлення на виклик майстра тільки від покупців, а не від магазину. Будь ласка, зателефонуйте на номер 0 800 500 885, щоб оформити виклик майстра.
Вибачте, якщо поведінка нашої працівниці була некоректною стосовно вашого випадку. Уточніть, коли саме ви зверталися в магазин та що саме було образливим у словах консультанта? Відправте, будь ласка, час, дату відвідування магазину та фото чека на покупку на пошту [email protected] з темою листа - 1078275. Ми роздивимося ваш випадок та застосуємо міри.
Як Комфи обдурює покупців - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Прикро, що куплений товар вийшов з ладу. Але для цього й існує офіційна гарантія виробника, завдяки якій дефект можна безкоштовно усунути, якщо він виникає.
Aylantic - бренд, який приймає замовлення на виклик майстра тільки від покупців, а не від магазину. Будь ласка, зателефонуйте на номер 0 800 500 885, щоб оформити виклик майстра.
Вибачте, якщо поведінка нашої працівниці була некоректною стосовно вашого випадку. Уточніть, коли саме ви зверталися в магазин та що саме було образливим у словах консультанта? Відправте, будь ласка, час, дату відвідування магазину та фото чека на покупку на пошту [email protected] з темою листа - 1078275. Ми роздивимося ваш випадок та застосуємо міри.
Спасибі!