Зачем вы обманываете людей?! Купили в Комфи бойлер, проработал он от силы 3 месяца, поломался! Позвонили в сервис от Комфи, вот уже четвертый день «едим» обещания, что приедет мастер! Но никого нет, а мы сидим без горячей воды! Я буду обращаться в службу защиты прав потребителей!
- Коли покупці мають право звертатися за гарантійним ремонтом техніки? Які терміни та умови?
- Звертатися можна протягом гарантійного терміну, який визначають у технічному паспорті. Якщо ні там, ні в магазині його не вказали, в такому випадку він складає 2 роки. Це стосується не тільки ремонту, але і можливості зменшення вартості товару, а у випадках коли в товарі проявився істотний недолік, то і обміну товару на іншій або розірвання договору купівлі продажу товару та повернення грошей.
Якщо ж ви придбали неякісний прилад або ж зрозуміли, що вам не підходить його колір, вигляд чи розмір, то маєте на повернення - 14 днів.
У період гарантійного терміну споживач має право на зменшення ціни на товар, безоплатне усунення недоліків у короткі терміни, ремонт або обмін. Якщо ж покупець за свої гроші зробив ремонт у гарантійний період, то магазин відшкодовує ці витрати.
У цьому випадку, товар мають право повернути до магазину де його купували,так як гарантійний строк ще не пройшов,а магазин зобов"язаний його прийняти ,так як магазин є останнім реалізатором товару ,то вони мають вирішувати ці недоліки товару,а не покладати цю проблему на плечі покупця.
Жаль, что техника вышла из строя, но в таких ситуациях помогает бесплатная гарантия от производителя.
Обращаем ваше внимание, что наш магазин не проводит ремонтные работы и не имеет личных сервисных центров.
Уточните, пожалуйста, бойлер был сдан в ремонт через нашу горячую линию или вы обращались к производителю напрямую?
Если водонагреватель передавали через нас, отправьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] с темой письма "1050488" фото чека на покупку или номер заказ-наряда, чтобы мы смогли уточнить статус вашей заявки.
- Коли покупці мають право звертатися за гарантійним ремонтом техніки? Які терміни та умови?
- Звертатися можна протягом гарантійного терміну, який визначають у технічному паспорті. Якщо ні там, ні в магазині його не вказали, в такому випадку він складає 2 роки. Це стосується не тільки ремонту, але і можливості зменшення вартості товару, а у випадках коли в товарі проявився істотний недолік, то і обміну товару на іншій або розірвання договору купівлі продажу товару та повернення грошей.
Якщо ж ви придбали неякісний прилад або ж зрозуміли, що вам не підходить його колір, вигляд чи розмір, то маєте на повернення - 14 днів.
У період гарантійного терміну споживач має право на зменшення ціни на товар, безоплатне усунення недоліків у короткі терміни, ремонт або обмін. Якщо ж покупець за свої гроші зробив ремонт у гарантійний період, то магазин відшкодовує ці витрати.
У цьому випадку, товар мають право повернути до магазину де його купували,так як гарантійний строк ще не пройшов,а магазин зобов"язаний його прийняти ,так як магазин є останнім реалізатором товару ,то вони мають вирішувати ці недоліки товару,а не покладати цю проблему на плечі покупця.
Поломка бойлера. - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
- Звертатися можна протягом гарантійного терміну, який визначають у технічному паспорті. Якщо ні там, ні в магазині його не вказали, в такому випадку він складає 2 роки. Це стосується не тільки ремонту, але і можливості зменшення вартості товару, а у випадках коли в товарі проявився істотний недолік, то і обміну товару на іншій або розірвання договору купівлі продажу товару та повернення грошей.
Якщо ж ви придбали неякісний прилад або ж зрозуміли, що вам не підходить його колір, вигляд чи розмір, то маєте на повернення - 14 днів.
У період гарантійного терміну споживач має право на зменшення ціни на товар, безоплатне усунення недоліків у короткі терміни, ремонт або обмін. Якщо ж покупець за свої гроші зробив ремонт у гарантійний період, то магазин відшкодовує ці витрати.
У цьому випадку, товар мають право повернути до магазину де його купували,так як гарантійний строк ще не пройшов,а магазин зобов"язаний його прийняти ,так як магазин є останнім реалізатором товару ,то вони мають вирішувати ці недоліки товару,а не покладати цю проблему на плечі покупця.
Відповісти
Жаль, что техника вышла из строя, но в таких ситуациях помогает бесплатная гарантия от производителя.
Обращаем ваше внимание, что наш магазин не проводит ремонтные работы и не имеет личных сервисных центров.
Уточните, пожалуйста, бойлер был сдан в ремонт через нашу горячую линию или вы обращались к производителю напрямую?
Если водонагреватель передавали через нас, отправьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected] с темой письма "1050488" фото чека на покупку или номер заказ-наряда, чтобы мы смогли уточнить статус вашей заявки.
Благодарим.
- Звертатися можна протягом гарантійного терміну, який визначають у технічному паспорті. Якщо ні там, ні в магазині його не вказали, в такому випадку він складає 2 роки. Це стосується не тільки ремонту, але і можливості зменшення вартості товару, а у випадках коли в товарі проявився істотний недолік, то і обміну товару на іншій або розірвання договору купівлі продажу товару та повернення грошей.
Якщо ж ви придбали неякісний прилад або ж зрозуміли, що вам не підходить його колір, вигляд чи розмір, то маєте на повернення - 14 днів.
У період гарантійного терміну споживач має право на зменшення ціни на товар, безоплатне усунення недоліків у короткі терміни, ремонт або обмін. Якщо ж покупець за свої гроші зробив ремонт у гарантійний період, то магазин відшкодовує ці витрати.
У цьому випадку, товар мають право повернути до магазину де його купували,так як гарантійний строк ще не пройшов,а магазин зобов"язаний його прийняти ,так як магазин є останнім реалізатором товару ,то вони мають вирішувати ці недоліки товару,а не покладати цю проблему на плечі покупця.