Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А 3 дні тому купила у вас iPhone і одразу мені наклеїли захисне скло ,пройшло всього лиш 3-й дні, з’явилась тріщина ,хоча телефон не падав, за скло я заплатила біля 350 грн чек у мене є ,як так сталося,звичайно зараз ви напишите ,що я не правильно користувалася і тд. Також Коли купувала iPhone мені підключили без мого відома пакет телебачення All... Читати відгук 3 дні тому купила у вас iPhone і одразу мені наклеїли захисне скло ,пройшло всього лиш 3-й дні, з’явилась тріщина ,хоча телефон не падав, за скло я заплатила біля 350 грн чек у мене є ,як так сталося,звичайно зараз ви напишите ,що я не правильно користувалася і тд. Також Коли купувала iPhone мені підключили без мого відома пакет телебачення All TV на 365 днів за 1200 чи 1300 грн, Який мені абсолютно не потрібен, на моє запитання, мені сказали що це нібито подарунок, дійсно гарний подарунок і всього лиш коштує 1200
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук. Нам завжди дуже шкода, коли ви не отримуєте щиру радість від покупки, а стикаєтесь із непорозуміннями.
У нас існує гарантія на послугу наклеювання протягом 14 днів і розповсюджується на ситуації з неякісно проведеною роботою саме процесу поклейки, на механічні пошкодження(розбиття, подряпини, тріщини) ця гарантія, на жаль, не розповсюджується, оскільки ці моменти вже не залежать від якості скла. Ми розуміємо ваше ставлення та настрій, перепрошуємо, що у магазині одразу Вам не пояснили та не допомогли. Ми завжди робимо наголос саме на обслуговуванні та лояльному ставленні до клієнтів у будь-яких ситуаціях.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та фото вашого чеку. Ми залюбки проконсультуємо вас за складом чеку та детальніше розповімо про послугу захисту екрану, що ви придбали, та які переваги та програми вона містить у собі. Дякуємо!
Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А Долго выбирали, аж голова закружилась. Выбрали с ПЕНТИУМ и НВИДИА,Продавец сказал уплатите 10000, а я сейчас вынесу. Долго ждали,Он подходит и говорит заберите у кассы, а сам убежал.Мы попросили, чтобы его проверили, бо распечатан. Опять никого нет, Одон прмелькнул и говорит мы не прверяем, Он плохо работал.В мастерской сказали, что там его плата заменена на старую немощную. ... Читати відгук Долго выбирали, аж голова закружилась. Выбрали с ПЕНТИУМ и НВИДИА,Продавец сказал уплатите 10000, а я сейчас вынесу. Долго ждали,Он подходит и говорит заберите у кассы, а сам убежал.Мы попросили, чтобы его проверили, бо распечатан. Опять никого нет, Одон прмелькнул и говорит мы не прверяем, Он плохо работал.В мастерской сказали, что там его плата заменена на старую немощную. НЕ ХОДИТЕ К ЭТИМ МОШЕННИКАМ! ОБМАНУТ!
Вітаємо! Кожний ваш відгук та досвід від співпраці з нашим магазином для нас дуже цінний, адже це допомагає опрацювати наші недоліки та стати кращими для вас! Продавці в магазині в першу чергу знаходяться для того, щоб допомагати нашим клієнтам зробити вибір товару, розповісти про всі переваги та недоліки. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо написати на нашу електронну адресу: [email protected] з поміткою відгуки на otzyvua.net з текстом цього відгуку, коли ви відвідували магазин, чи вдалось вам зробити покупку. Ми обов'язково проведемо роботу з консультантами, щоб в наступний раз ви відчули дійсно якісний сервіс.
Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А Купували в даному горе-магазині (в Хмельницькому) пральну машину на початку грудня. Замовили доставку магазину. Працівники привезли машинку із запізненням. Чеку не дали, ми заплатили їм готівкою. Після підключення машини - виявили, що вона "тече". Звязалися із представниками LG (оск. машина даного виробника), які приїхали і встановили, що на баку - тріщина+зімятий корпус. В заключенні - написали,... Читати відгук Купували в даному горе-магазині (в Хмельницькому) пральну машину на початку грудня. Замовили доставку магазину. Працівники привезли машинку із запізненням. Чеку не дали, ми заплатили їм готівкою. Після підключення машини - виявили, що вона "тече". Звязалися із представниками LG (оск. машина даного виробника), які приїхали і встановили, що на баку - тріщина+зімятий корпус. В заключенні - написали, що бак пробитий під час транспортування. Відразу ж звернулися в магазин і написали заяву на заміну із поданням усіх документів, що були в нас на руках (в тому ж числі заключення). 30 грудня 2020 р. - отримали відмову, яка спиралася на той факт, що немає чеків про доставку і ми самі пошкодили бак під час транспортування. В магазині Директор на питання: чому юристи Комфі вважають, що достака була наша - відповів, що для нас використали "Сіру" доставку, і ми нічого не зможемо тепер доказати, оскільки чеків при такій доставці - немає. І, (як ми зрозуміли) - дана доставка це особисті домовленості між Директором і доставщиками в обхід керівництва Комфі. тому наша справа так довго вирішувалася. По-факту, придбали ми машину 02.12.2020, зараз 31.12.2020 - і ми ще досі нею не перемо. Магазин - не орієнтований на клієнтів взагалі. Шахрайство та брехня - головні цінності даного мангазину.
Недоліки:
Магазин - не орієнтований на клієнтів взагалі.
Шахрайство та брехня - головні цінності даного мангазину.
Доброго дня. Дякуємо, що ви розповіли про цю ситуацію. Ми б хотіли відновити всю хронологію подій, для цього, будь ласка, надайте нам дані на покупку: чек, номер бонусної картки або контактний номер телефону на електронну адресу [email protected]. Вибачте за незручності, які вам надав магазин, ми постараємося з'ясувати деталі вашого візиту до нас. Дякуємо.
Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А Купили.29.11.19 пральну машину у комфі Старокостянтинів арістон AQUALTIS. 7кг 1000об італійська збірка Зламалась при першому запуску 30.11.19 Звернулися у магазин,а там нам дають телефон гарячої лінії Дзвоніть на цей номер САМІ,а комфі виявляється що немає ніякого ВІДНОШЕННЯ ДО ЦЬОГО... На слідуючий раз я 100 раз подумаю чи стоїть з цією мережею КОМФІ мати справу...
Дуже прикро, що нещодавно куплений товар спрацював не найкращим чином при першому включенні. На жаль, товар, що був у використанні або який має дефект, повернути просто так немає можливості. Треба знати, чому дефект виник та з чиєї провини, тому товар рекомендуємо передати в сервісний центр на обстеження. У разі, якщо дефект виявиться суттєвим, працівники сервісного центру нададуть вам акт на списання товару, завдяки якому можна буде товар замінити на аналогічний або інший.
Якщо вам потрібна допомога з передачею техніки в сервіс, напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] з темою відгуку - 1065642. Спасибі.
Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А 18 го січня купили пральну машину в магазині Comfy у Хмельницькому,замовили доставку,яку нам обіцяли 19 го січня з 15 до 17 години,заплатили 199 грн))доставки не було до 18 набрали їх сказали що будуть з 21 до 22 години вечора в субботу у свято!!!!!!Якби нас попередили що у вас такі умови роботи що як хочете так і доставляєте- краще взяти таксі... Читати відгук 18 го січня купили пральну машину в магазині Comfy у Хмельницькому,замовили доставку,яку нам обіцяли 19 го січня з 15 до 17 години,заплатили 199 грн))доставки не було до 18 набрали їх сказали що будуть з 21 до 22 години вечора в субботу у свято!!!!!!Якби нас попередили що у вас такі умови роботи що як хочете так і доставляєте- краще взяти таксі заплатити 90 грн і ніяких нервів
Доброго дня! Катерино, дякуємо вам за відгук та просимо пробачення за затримку. Давайте все перевіримо чому так сталось. Повідомте нам на пошту [email protected] номер вашого замовлення, будь ласка, та посилання на цей пост. Ми переглянемо умови доставки та надамо вам обґрунтовану відповідь.
Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А Вчера купила варочную поверхность,оплатили полную стоимость,обещали доставить сегодня,день прошел,товара нет,а мне эта поверхность нужна срочно,позвонила на горячую линию,заверили,что сегодня поверхность прибудет,но до закрытия магазина осталось 30 минут,если завтра с утра мой товар не прибудет,придется требовать возврата денег
Добрый день, Ирина! Извините, что так произошло. Помогите нам во всем разобраться. Напишите на [email protected] информацию о вашей покупке: номер чека, или номер телефона на который оформлена доставка для более подробного разбирательства. Постараемся выяснить в чем дело и доставить товар на ближайшее время. Заранее спасибо! Показати 1 відповідь
Відгук про Comfy за адресою Хмельницький, вул. Степана Бандери, 2А 07.05.2018 г. приобрели через интернет-магазин COMFY сушилку для овощей и фруктов Gorenje за 1189 грн. На сайте, где оформляли покупку, слова БЕСПРОБЛЕМНЫЙ ВОЗВРАТ сыграли важную роль. Прислали быстро Новой почтой. На этом все хорошее и закончилось. Сушилка оказалась неисправной. Все обращения вернуть неисправную технику обратно (на Горячую линию, непосредственно к сотрудникам некоторых отделов, которые на словах изображали полную готовность помочь)... Читати відгук 07.05.2018 г. приобрели через интернет-магазин COMFY сушилку для овощей и фруктов Gorenje за 1189 грн. На сайте, где оформляли покупку, слова БЕСПРОБЛЕМНЫЙ ВОЗВРАТ сыграли важную роль. Прислали быстро Новой почтой. На этом все хорошее и закончилось. Сушилка оказалась неисправной. Все обращения вернуть неисправную технику обратно (на Горячую линию, непосредственно к сотрудникам некоторых отделов, которые на словах изображали полную готовность помочь) оказались лишь отговорками, и сдали мы свой супераппарат в гарантийную мастерскую, т.к. сотрудники COMFY, с которыми пришлось пообщаться, утверждали, что им необходимо подтверждение того, что мы этой сушилкой не пользовались, что, извините, не заездили ее за 6 дней ее безмолвного присутствия в нашей квартире. При этом сказали, что, если бы сушилка была исправной, то ее приняли бы обратно без проблем))). Вердикт в гарантийной мастерской получили через 5 недель - ПОДАЧА НА СПИСАНИЕ (ІСТОТНИЙ НЕДОЛІК). И вот теперь нам предлагают отвезти эту технику в ближайший магазин COMFY, а это 120 км от нашего населенного пункта, для обмена или возврата денежных средств. И вот теперь мы с мужем, пенсионеры, должны потратить время, деньги на проезд для нас немалые, чтобы добраться в другой город, где есть этот магазин, найти его там и сделать попытку вернуть неисправную технику. И чем все это закончится, еще неизвестно. Почему нельзя отправить так же, как получили - Новой почтой? Короче - не советую никому, если не хотите себе лишних проблем!!!
Здравствуйте, Татьяна! Спасибо, что поделились своей историей покупки. Мы бы хотели перед вами извиниться. Да, обстоятельства вашего дела очень сложные и техника, которая уже была в использовании, не подлежит возврату. Мы с вами связывались несколько раз, было зафиксировано обращение и на всех этапах мы хотели быть вам полезны. К сожалению, для того, чтобы совершить процедуру возврата, нам необходимо подтверждение от сервисного центра о том, что в устройстве есть существенный недостаток. Мы всегда рады пригласить вас в наш магазин для передачи техники в авторизованный сервисный центр производителя, также вы можете обратиться к ним лично. Что вы и сделали с супругом. Мы за это вам очень признательны. Теперь, когда вы получили подтверждение от сервисного центра - акт о списании, мы готовы вернуть вам денежные средства за технику. Да, как правило, мы приглашаем наших клиентов в магазин. Но, учитывая то, что вам супругом это сделать некомфортно и прочитав ваше письмо, мы просто не смогли не отреагировать. Наша сотрудница связалась с вами сегодня и рассказала, что необходимо сделать дальше. Теперь, как только мы получим технику от вас, то сможем, в рамках лояльного отношению к клиенту, произвести обмен самостоятельно. Татьяна, от такого рода случая никто не может быть застрахован, увы. С каждым из нас может произойти подобное и вы все сделали правильно. Очень бы все-таки нам хотелось, чтобы мы с вами смогли найти компромиссное решение и чтобы эта ситуация имела положительный результат. Будем ждать выполнения вами наших рекомендации и с удовольствием поддержим вас в дальнейшей процедуре. Спасибо!
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
Ужасное качество
Також Коли купувала iPhone мені підключили без мого відома пакет телебачення All... Читати відгук 3 дні тому купила у вас iPhone і одразу мені наклеїли захисне скло ,пройшло всього лиш 3-й дні, з’явилась тріщина ,хоча телефон не падав, за скло я заплатила біля 350 грн чек у мене є ,як так сталося,звичайно зараз ви напишите ,що я не правильно користувалася і тд.
Також Коли купувала iPhone мені підключили без мого відома пакет телебачення All TV на 365 днів за 1200 чи 1300 грн, Який мені абсолютно не потрібен, на моє запитання, мені сказали що це нібито подарунок, дійсно гарний подарунок і всього лиш коштує 1200
Дякуємо за ваш відгук.
Нам завжди дуже шкода, коли ви не отримуєте щиру радість від покупки, а стикаєтесь із непорозуміннями.
У нас існує гарантія на послугу наклеювання протягом 14 днів і розповсюджується на ситуації з неякісно проведеною роботою саме процесу поклейки, на механічні пошкодження(розбиття, подряпини, тріщини) ця гарантія, на жаль, не розповсюджується, оскільки ці моменти вже не залежать від якості скла. Ми розуміємо ваше ставлення та настрій, перепрошуємо, що у магазині одразу Вам не пояснили та не допомогли. Ми завжди робимо наголос саме на обслуговуванні та лояльному ставленні до клієнтів у будь-яких ситуаціях.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та фото вашого чеку. Ми залюбки проконсультуємо вас за складом чеку та детальніше розповімо про послугу захисту екрану, що ви придбали, та які переваги та програми вона містить у собі.
Дякуємо!
"Купил" ноутбук.
Кожний ваш відгук та досвід від співпраці з нашим магазином для нас дуже цінний, адже це допомагає опрацювати наші недоліки та стати кращими для вас!
Продавці в магазині в першу чергу знаходяться для того, щоб допомагати нашим клієнтам зробити вибір товару, розповісти про всі переваги та недоліки. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Просимо написати на нашу електронну адресу: [email protected] з поміткою відгуки на otzyvua.net з текстом цього відгуку, коли ви відвідували магазин, чи вдалось вам зробити покупку. Ми обов'язково проведемо роботу з консультантами, щоб в наступний раз ви відчули дійсно якісний сервіс.
магазин шахраїв
Замовили доставку магазину.
Працівники привезли машинку із запізненням. Чеку не дали, ми заплатили їм готівкою.
Після підключення машини - виявили, що вона "тече". Звязалися із представниками LG (оск. машина даного виробника), які приїхали і встановили, що на баку - тріщина+зімятий корпус. В заключенні - написали,... Читати відгук Купували в даному горе-магазині (в Хмельницькому) пральну машину на початку грудня.
Замовили доставку магазину.
Працівники привезли машинку із запізненням. Чеку не дали, ми заплатили їм готівкою.
Після підключення машини - виявили, що вона "тече". Звязалися із представниками LG (оск. машина даного виробника), які приїхали і встановили, що на баку - тріщина+зімятий корпус. В заключенні - написали, що бак пробитий під час транспортування.
Відразу ж звернулися в магазин і написали заяву на заміну із поданням усіх документів, що були в нас на руках (в тому ж числі заключення). 30 грудня 2020 р. - отримали відмову, яка спиралася на той факт, що немає чеків про доставку і ми самі пошкодили бак під час транспортування.
В магазині Директор на питання: чому юристи Комфі вважають, що достака була наша - відповів, що для нас використали "Сіру" доставку, і ми нічого не зможемо тепер доказати, оскільки чеків при такій доставці - немає.
І, (як ми зрозуміли) - дана доставка це особисті домовленості між Директором і доставщиками в обхід керівництва Комфі.
тому наша справа так довго вирішувалася.
По-факту, придбали ми машину 02.12.2020, зараз 31.12.2020 - і ми ще досі нею не перемо.
Магазин - не орієнтований на клієнтів взагалі.
Шахрайство та брехня - головні цінності даного мангазину.
Старокостянтинів комфі
Зламалась при першому запуску 30.11.19
Звернулися у магазин,а там нам дають телефон гарячої лінії Дзвоніть на цей номер САМІ,а комфі
виявляється що немає ніякого ВІДНОШЕННЯ ДО ЦЬОГО...
На слідуючий раз я 100 раз подумаю чи стоїть з цією мережею КОМФІ мати справу...
Дуже прикро, що нещодавно куплений товар спрацював не найкращим чином при першому включенні.
На жаль, товар, що був у використанні або який має дефект, повернути просто так немає можливості.
Треба знати, чому дефект виник та з чиєї провини, тому товар рекомендуємо передати в сервісний центр на обстеження.
У разі, якщо дефект виявиться суттєвим, працівники сервісного центру нададуть вам акт на списання товару, завдяки якому можна буде товар замінити на аналогічний або інший.
Якщо вам потрібна допомога з передачею техніки в сервіс, напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] з темою відгуку - 1065642.
Спасибі.
Доставка ужаааас!!
Плохое качество
С COMFY больше не связываюсь и никому не советую!!!
Татьяна, от такого рода случая никто не может быть застрахован, увы. С каждым из нас может произойти подобное и вы все сделали правильно. Очень бы все-таки нам хотелось, чтобы мы с вами смогли найти компромиссное решение и чтобы эта ситуация имела положительный результат. Будем ждать выполнения вами наших рекомендации и с удовольствием поддержим вас в дальнейшей процедуре. Спасибо!