Пропрацювала в цій шарашкіній конторі деякий час і все що я можу сказати про неї, це те що працювати в ній не можливо, графік виставляють як зручно КЕРІВНИКУ, а ще також обирають собі кращих і їм ставлять графік такий як треба, а ти повинен робити стільки днів і без вихідних, Ти працюєш за продавця - консультанта і за розкладчика товара... Читати відгук Пропрацювала в цій шарашкіній конторі деякий час і все що я можу сказати про неї, це те що працювати в ній не можливо, графік виставляють як зручно КЕРІВНИКУ, а ще також обирають собі кращих і їм ставлять графік такий як треба, а ти повинен робити стільки днів і без вихідних, Ти працюєш за продавця - консультанта і за розкладчика товара і за прибиральницю, а платять копійки, та ще й графік не підлаштовують так як вказано. За керівника я взагалі мовчу , відношення до співробітників та ще і поділені на кращих та гірших. Одним словом , жахлива компанія, жахливе відношення, жахливий керівник. Пішла туди працювати, бо потрібні були кошти, в результаті витратила кучу нервів, сил та здоров'я. НІКОМУ НЕ РАДЖУ ТУДИ ЙТИ ПРАЦЮВАТИ!!!
Дякуємо за відгук. Нам шкода, що ви мали такий досвід у «Червоному маркеті». Ми обов’язково врахуємо ваші зауваження. Якщо готові поділитися деталями — напишіть на [email protected]
11 липня в магазині, що знаходиться за адресою вул. Вернигори 4 в Черкасах, біля каси я побачила кисневий плямовивідник з акційною наліпкою. Виник намір придбати, але товар не пробивався на касі. Продавець Ірина запропонувала прийти наступного дня і, мовляв, старший продавець зробить товар таким, що буде пробиватись на касі по акції. Акція і знижка, як виявилось, була пов'язана з закінченням... Читати відгук 11 липня в магазині, що знаходиться за адресою вул. Вернигори 4 в Черкасах, біля каси я побачила кисневий плямовивідник з акційною наліпкою. Виник намір придбати, але товар не пробивався на касі. Продавець Ірина запропонувала прийти наступного дня і, мовляв, старший продавець зробить товар таким, що буде пробиватись на касі по акції. Акція і знижка, як виявилось, була пов'язана з закінченням терміну придатності і далі було все дуже дивно. Я кілька разів заходила купити цей товар, але мені морочили голову відмовками, то "завтра", то "старший продавець буде в понеділок"... і абсолютно серйозно пропонували купити цей товар за ПОВНУ вартість, без акційної знижки! Я відмовилась, не приховуючи свого скепсису: який дурень платитиме більше?) Через три дні мені сказали, що термін придатності засобу закінчився і вони його викинули. Така от, мовляв, кумедна акція!)) Вперше бачу продавців, які мутять з цінами і акціями таким нахабним чином, щоб до кінця терміну лишались лічені дні, а вони його намагаються втюхати по повній вартості... За законом, здається, товар має бути придатним не менш як 6 місяців до закінчення терміну використання і обов'язково мати відповідний ярлик чи цінник з попередженням. А тут фактично сміття мені кілька разів торгували як якісний товар по повній вартості, ще й обманювали брехливими обіцянками про знижку! Тобто кілька днів вони мені просто безсоромно морочили голову, а насправді намагались продати просрочений товар не по знижці, а за повну вартість. Тобто у дівчат свій власний бізнес уже там! На ЧУЖОМУ бізнесі.))) ШОК.
Ціни не відповідають цінникам( 30.06.25 м.Київ, Вокзальна Сказали , що зробили повернення на карту, так як ціни в чеку були набагато більші ніж на ціннику, я відмовилася від покупок. Пройшла доба!!!! ПОВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, КОШТИ
Придбала сьогодні овочерізку найсер дайсер плюс. Повноцінно не оглянула у магазині комплектацію,але прийшовши до дому помітила що відсутні декілька елементів із вказаних на малюнку. Періодично купую товари у цій мережі магазинів ,але таке розчарування вперше.
Переваги:
Овочерізка супер зручна. Пришвидшує і полегшує приготування страв.
Жахливе обслуговування. Хамовиті касири. На академмістечку матом обклали дівчинку, що лише хотіла купити щось. Дитині 17 років, накинулися на неї дві марамойки, які є всього-навсього обслуговуючим персоналом. Не могли пробити їй товар, і її ж зробили винуваною. Погано керівництво дивиться у камери як працюють їх підлеглі.
Щиро дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже прикро, що така ситуація мала місце у нашому магазині.
Ми вже провели внутрішню перевірку за цим інцидентом. Зі співробітником, який порушив стандарти обслуговування, проведено відповідну роботу. Для нас надзвичайно важливо, щоб кожен покупець почувався комфортно, а персонал залишав позитивне враження про компанію.
Просимо вибачення за цей випадок. Дякуємо, що не залишили ситуацію без уваги — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими.
Доброго дня, чому у ваших торгових точках цінники не відповідають товару? Це такий маркетинговий хід для обдурювання гостей? Біла Церква магазин на Площі волі. Відповідь працівника - можете не брати, супер сервіс.
Сьогодні вранці відвідала Червоний маркет на вул. Чорнобильській (Ірпінській?). Точніше кінцева зупинка громадського транспорту (тр. 7, 36, 39, авт. 97 к, 103). Купила три клеї і на касі мені здалося, що ціна виявилася більшою, ніж я думала. Я попросила касира сказати ціну за кожний клей, на що вона відповіла російскою мовою на зразок: Вы смотрели цены, Вы что не... Читати відгук Сьогодні вранці відвідала Червоний маркет на вул. Чорнобильській (Ірпінській?). Точніше кінцева зупинка громадського транспорту (тр. 7, 36, 39, авт. 97 к, 103). Купила три клеї і на касі мені здалося, що ціна виявилася більшою, ніж я думала. Я попросила касира сказати ціну за кожний клей, на що вона відповіла російскою мовою на зразок: Вы смотрели цены, Вы что не видели цены. Працюючи касиром я б ввічливо озвучила ціну покупцеві і на цьому все скінчилося б. Ще й перепросила б. А ще я попросила спілкуватися українською мовою. На що вона відповіла, що буде спілкуватися мовою якою захоче. Це відповідь більш старшої продавчині. Молода продавчиня тут же підключилася до розмови і почала мене виховувати. Вставити слово вже не можна було. Жалкую, що зайшла сюди. Виходячи, сказала, що тут працює невиховане бидло. Це було вранці десь приблизно 9.30.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом відвідування нашого магазину. Нам дуже шкода, що ваш візит не залишив позитивних вражень. Ми щиро перепрошуємо за неприємну ситуацію, яку ви описали.
В компанії ми прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував не лише якісні товари, але й привітне, ввічливе обслуговування. Ваш коментар щодо поведінки наших співробітників у магазині на вул. Чорнобильській був переданий керівництву, і ми вже проводимо внутрішнє розслідування.
Щодо питання мови спілкування: державна мова є обов'язковою у сфері обслуговування, крім того, це є частиною внутрішніх стандартів нашої компанії. Ми обов'язково наголошуємо на цьому в рамках внутрішніх навчальних програм для персоналу.
Сподіваємось, ви надасте нам ще одну можливість виправдати вашу довіру та завітаєте до наших магазинів знову.
Добрий день відпрацювавши у вас місяць зарплата 7330 ? Це як зрозуміти ? За навчання за три дні 300 гр ?кождий місяць по 700 гр за ревізію , чому працівник має відповідати за людські крадіжки , коли ми на касі ми не можемо контролювати хто що робить на залі , і потому що завжди сумки приходиш показуєш ідеш показуєш ,
Вітаємо. Якщо у вас виникли питання щодо заробітної плати чи відрахувань, ми готові їх розглянути та надати необхідні пояснення. Тому просимо вас надати більше деталей: ваше прізвище, ім’я та торгову точку, на якій ви працюєте. Цю інформацію можна надіслати на [email protected], і ми обов’язково перевіримо всі деталі та надамо зворотний зв'язок.
Чекаємо на ваш лист, щоб розв'язати ваше питання. З повагою – команда Червоного маркету.
Нещодавно відвідала Ваш магазин в Кам'янці-Подільському по вул. Соборності. Сказати що я розчарована, це не сказати нічого. Цю скаргу носила в собі кілька днів. Але все-таки вирішила написати, тому що так до людей не можна!!! На касі тоді була білява дівчина в окулярах, якщо чесно ім'я не розгледіла, так як поганий зір. Дівчина не те що голосно говорила, вона кричала... Читати відгук Нещодавно відвідала Ваш магазин в Кам'янці-Подільському по вул. Соборності. Сказати що я розчарована, це не сказати нічого. Цю скаргу носила в собі кілька днів. Але все-таки вирішила написати, тому що так до людей не можна!!! На касі тоді була білява дівчина в окулярах, якщо чесно ім'я не розгледіла, так як поганий зір. Дівчина не те що голосно говорила, вона кричала на весь магазин. Хоча могла спокійним тоном обслуговувати клієнтів, як це робив її напарник на сусідній касі, але ж ні, дівчина кричала таким тоном, що люди які перебували в залі були шоковані разом зі мною! До мене як до клієнта говорила хамовито, навіть зі зверхністю. Під час обслуговування не задала жодного уточнюючого питання, при оплаті карткою подивилась на мене так, ніби я їй винна гроші! На дану Вашу співробітницю потрапляла й моя дитина, до якої ставлення було ідентичне, на питання чому товар брудний відповіла "а вам яке діло?". Прошу прийняти міри на рахунок своїх співробітників і навчити їх ставитись до людей по-людськи! З повагою Галина!
Переваги:
Відсутні
Недоліки:
В залі брудно, співробітники не слідкують за чистотою і порядком на полицях!
Дякуємо, що поділитися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що під час відвідування нашого магазину в Кам'янці-Подільському Ви зіткнулися з таким ставленням – це абсолютно неприпустимо, і ми розуміємо Ваше обурення. Запевняємо вас, що після ретельного з’ясування всіх обставин будуть вжиті необхідні заходи, аби подібне більше не повторилося. Для нас дуже важливо, щоб кожен клієнт відчував себе комфортно в магазинах нашої мережі, тому щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
Марчук Андрій Васильович він касир завжди зустрічає покупців із посмішкою. Завжди допомагає Знайти товар.сама ввічлива людина у тому магазині. Директор якщо ви читаєте цей коментар я вас дуже прошу про підвищення саме цієї людини. Або якусь премію за його старання дужє Вас прошу. Я ще й і на гарячою лінію подзвоню. Нехай знають що е така людина яка на 100/... Читати відгук Марчук Андрій Васильович він касир завжди зустрічає покупців із посмішкою. Завжди допомагає Знайти товар.сама ввічлива людина у тому магазині. Директор якщо ви читаєте цей коментар я вас дуже прошу про підвищення саме цієї людини. Або якусь премію за його старання дужє Вас прошу. Я ще й і на гарячою лінію подзвоню. Нехай знають що е така людина яка на 100/ вміє переконати, підказати , допомогти!!!!!
Ціни на цінниках та на касі різні.Продавці на зауваження реагують грубістю.Неприємне враження від відвідування магазину(маг. на пл.Космонавтів,поряд з новусом)
Наталіє, нам щиро прикро, що ваш візит був затьмарений такою ситуацією. Ми розуміємо, як це неприємно. Під час зміни промоперіоду ми оновлюємо акційні пропозиції та цінники. На жаль, інколи можливі затримки, але це не виправдовує дискомфорт для вас. А грубість персоналу – взагалі неприпустима. Ми вже розбираємося та обов’язково вживемо заходів. Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими. Сподіваємось, наступного разу ви отримаєте лише приємні враження від покупок у «Червоному маркеті».
Вкотре купую речі в цьому магазині і переконуюсь, що дурять страшно. Ще й касира не дочекаєшся. Поки зробиш покупку, прослухаєш що ще в них можна купити. Це дуже сердить, особливо коли прийшла конкретно за чимось і дуже поспішаєш. м.Умань вул. Небесної сотні 5. :(
Недоліки:
Ціна наприклад шкарпеток вказана 24.99, а на касі 40. І так майже з усім товаром. Я працювала в торгівлі, в нас за таке штрафували
Наталія, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже шкода, що у вас склалося таке враження. У період зміни промоперіоду ми оновлюємо акційні пропозиції та цінники, тому можлива ситуація, коли не все ще встигли замінити. Щоб уникнути непорозумінь, завжди радимо перевіряти актуальну ціну на прайсчекерах, встановлених в магазині.
Щодо каси: щоб клієнти могли скористатися вигідними пропозиціями, продавці завжди повідомляють про акційні товари. Проте ми врахуємо ваше зауваження щодо часу обслуговування. Дякуємо за зворотний зв’язок та будемо щиро раді бачити вас знову.
Доброго дня,працювала в червоному маркеті який знаходиться на вул Василя Порика 13,я звільнилася керуючий обіцяв ще у грудні місяці виплатити премію яку ми виграли по кухні і батарейках,але він мене заблокував мене і по цю пору не заплатив,мені дуже обідню що старалась працювала і так мене киданули
Олено, ми уважно розглянули ваше звернення та намагалися з вами зв’язатися, щоб вирішити це питання. Неодноразово телефонували та писали в месенджерах, але, на жаль, усі наші спроби зв’язку залишаються без відповіді. Ми зацікавлені у справедливому вирішенні ситуації та готові надати всю необхідну інформацію щодо премії. Будь ласка, зв’яжіться з нами у зручний для вас спосіб, щоб ми могли уточнити всі деталі. Чекаємо на ваш зворотний зв’язок! З повагою, команда «Червоного маркету»
При відвідуванні магазину адреса: м.Київ, площа Привокзальна буд.1 касир Олена (чорненьке волосся з хвостиком) спілкується російською мовою. Було дуже не приємно слухати!!! Прошу провести бесіду в звʼязку з тим що це не є нормою і вжити заходів, відвідую магазин часто тому проконтролюю це звернення.
Переваги:
-
Недоліки:
Спілкуються російською мовою, довше обслуговування.
Мережа «Червоний маркет» працює згідно з чинним законодавством України, зокрема відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Всі наші співробітники зобов’язані здійснювати обслуговування та надавати інформацію про товари й послуги державною мовою.
Ваше звернення передано керівництву магазину, і зі згаданим працівником буде проведена роз’яснювальна бесіда.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими! Сподіваємося, що ваші наступні візити в магазини нашої мережі будуть лише приємними.
Харків, Холодна гора, Полтавський шлях 134 Хочу щоб покупці мали на увазі, що продукти стоять в туалеті біля унітазу, бо не має місця на складі, а зверху товару лежить волосся, брудні шкарпетки робітників та взуття. Усі бризги унітазу прямо на ваших продуктах харчування.
(Харків, Холодна Гора, ул. Полтавский Шлях 134) Добрий день, хочу, щоб цю скаргу побачили інші люди, які шукають роботу, та не потрапили в ці помиї під красивою назвою «Червоний маркет». Пішла я на співбесіду та заповнила анкету «кандидата». Там, мʼяко кажучі, були такі запитання, які їх аж ніяк не повинні цікавити. Пропрацювала менше тижня, все була написана заява про те,... Читати відгук (Харків, Холодна Гора, ул. Полтавский Шлях 134) Добрий день, хочу, щоб цю скаргу побачили інші люди, які шукають роботу, та не потрапили в ці помиї під красивою назвою «Червоний маркет». Пішла я на співбесіду та заповнила анкету «кандидата». Там, мʼяко кажучі, були такі запитання, які їх аж ніяк не повинні цікавити. Пропрацювала менше тижня, все була написана заява про те, щоб мене взяли на роботу з випробувальним терміном (1 місяць). Але зазначу, що в заяві чітко написано, що у випробувальний термін, кількість годин на тиждень складає 20 годин! Але ж мені відповіли на це: «Ну тобі ж казали як воно насправді буде і скільки годин на тиждень працювати будеш!», а це по 13 годин у день. Може це вони так налогові служби за носа водять, не знаю. Потім в мене склалась така ситуація, що вимагала термінового переїзду за сімейним обставинами. Я була не офіційно оформлена, перебувала на випробувальному терміні, але з мене дуже вимагали щоб я відпрацювала ще 2 тижні (хоча я ж не офіційно оформлена і не складала договір про роботу), я сказала що мені потрібно звільнитись одним днем без збереження заробітної плати ( хоча це заборонено Законом України), але мене все ж настойчиво попросили відпрацювати 3 зміни поспіль по 13 годин, а потім я вже можу бахнуть заяву про звільнення без збереження заробітної плати, потім ще після заяви 3 дні відпрацювати і таке інше, отже і рибку зʼїсти і н…. сісти. Зі скандалом і погрозою визвати на мене поліцію ми все ж таки написали заяву про звільнення одним днем. Розмовляти керуюча магазином без «гонора» і криків не може, а сперечатися з тою пустою макітрою, яка на ходу видумує якусь нісенітницю - це самому собі нерви потріпати. Навіть не дали копію заяви, відмахуючись тим, що «она тебе не нужна, Дорогуша» (напевно чергова «ждун» російського вторгнення). Отже, дякую за досвід, який би він не був, і дякую нашим захисникам за захист рідної України! Ми поборемо орків, хитрих роботодавців і ждунів російського вторгнення. Слава Україні!
Працював в Києві в нічну зміну, скажу відразу тому що про це не повідомляють. Якщо ти відпрацював менше місяця тобі заплатять 100грн за зміну, я за 20 годин нічного часу отримав 200 грн, при чому це не моя вина що я не відпрацював місяць, закрили посаду нічного працівника. Керівник намахує на робочих годинах і каже що це твій політик коли... Читати відгук Працював в Києві в нічну зміну, скажу відразу тому що про це не повідомляють. Якщо ти відпрацював менше місяця тобі заплатять 100грн за зміну, я за 20 годин нічного часу отримав 200 грн, при чому це не моя вина що я не відпрацював місяць, закрили посаду нічного працівника. Керівник намахує на робочих годинах і каже що це твій політик коли просиш показати зарплатну відомість, то її немає рахуй сам.
Ігорю, вітаємо! Дякуємо за те, що поділилися своїм досвідом роботи в компанії. Щоб мати можливість більш детально розібратися в ситуації, яку ви описали, будь ласка, зателефонуйте на нашу гарячу лінію (800) 750-135, та надайте ваші контактні дані та № ТТ, на якій працювали, щоб ми могли детально пропрацювати вашу скаргу та й надалі забезпечувати прозорість і справедливість у трудових питаннях.
Город Харьков, улица полтавский шлях 152 магазин 385. Управляющая Филатова, не компетентная,приходит не работу когда хочет, уходит тоже когда хочет, а зарплату гребет себе нормальную, ещё не дочка тоже там же работает, типа заместитель тоже когда хочет приходит на работу, зарплату вовремя не платять, я отработала месец, мне заплатили 5 тисяч , в обещали 13,двери открыты постоянно ты болееш, я... Читати відгук Город Харьков, улица полтавский шлях 152 магазин 385. Управляющая Филатова, не компетентная,приходит не работу когда хочет, уходит тоже когда хочет, а зарплату гребет себе нормальную, ещё не дочка тоже там же работает, типа заместитель тоже когда хочет приходит на работу, зарплату вовремя не платять, я отработала месец, мне заплатили 5 тисяч , в обещали 13,двери открыты постоянно ты болееш, я заболела из-за этого, вообщем самый конче'' плохой магазин и самая чмощная управляющая, чтоб она жила на одну зарплату в 5 тисяч
Вікторія, нам дуже важливо почути думку кожного співробітника, адже це допомагає вдосконалювати нашу роботу. Саме тому ми обов’язково перевіримо наведені вами факти щодо роботи керуючої та організації умов праці в магазині за адресою: вул. Полтавський Шлях, 152.
Щодо температурного режиму: звертаємо вашу увагу, що двері магазинів регулюються відповідно до встановлених стандартів, зокрема, для збереження комфорту співробітників і відвідувачів у холодну пору року. Якщо цей стандарт було порушено, ми приймемо всі необхідні заходи, щоб вирішити ситуацію.
Наша компанія дотримується політики своєчасної виплати заробітної плати. Інформація про строки та умови виплат надається співробітникам під час прийняття на роботу. Якщо у вас виникли питання чи непорозуміння щодо розміру виплат ви можете звернутися до безпосереднього керівництва або Територіального менеджера.
Жахливий персонал та сама їхня головна керуюча персонал на розрив на касі не дочекаєшся на прохання підійти на касу керуюча хамка крикнула ПОДОЖДІТЬ БЛ!!! І це не перший раз взагалі не зрозуміло як таке може працювати там головною повна не повага Рідко заходжу але постійно попадаю саме на неї Моя знайома працювала в їхньому магазині то говорила що постійно дурила... Читати відгук Жахливий персонал та сама їхня головна керуюча персонал на розрив на касі не дочекаєшся на прохання підійти на касу керуюча хамка крикнула ПОДОЖДІТЬ БЛ!!! І це не перший раз взагалі не зрозуміло як таке може працювати там головною повна не повага Рідко заходжу але постійно попадаю саме на неї Моя знайома працювала в їхньому магазині то говорила що постійно дурила її на зарплату та якісь штрафи придумувала постійно змінюється колектив зрозуміло з яких причин Пропоную подивитись вищому керівництву на дану особу та змінити її місце роботи такій особі не місце праці з людьми Тетяна звати вроді Це просто жах Бажання ходити в магазин цей більше не маю і нікому не совітую
Переваги:
Приємні продавці
Недоліки:
Звільніть свою недокиркючу вона великий мінус вашого закладу
Вітаємо! Дякуємо за ваш відгук та те, що знайшли час поділитися своїм досвідом від відвідування магазину мережі за адресою пр. Лісовий, 25-б. Нам шкода, що відвідування залишило у вас негативне враження.
Ваше звернення вже передано до відповідального фахівця для детального розгляду ситуації, яку ви описали. Зауваження щодо поведінки керуючої та також будуть ретельно вивчені.
Дякуємо за те, що привернули нашу увагу до цієї ситуації. Для нас дійсно дуже важливо, щоб у наших магазинах панувала атмосфера поваги, професійності та якісного обслуговування.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Сподіваємося, що ви зможете дати нам ще один шанс виправити ваше враження. Будемо раді бачити вас знову.
Дуже гарний магазин! Туда краще заходити з невеликими грошима, а то можна витратити все. Не так давно купував батарейки. Прадавчинн дала пораду які краще придбати) Я їй дуже вдячний. Взагалі то все добре
Переваги:
Є все, що треба людині
Недоліки:
Міну один. Багато товарів, і міста мало. Але це можно пережити
Вітаємо, дякуємо за ваш відгук! Будемо вдячні, якщо зазначите адресу магазину, щоб ми мали змогу передати ваш відгук безпосередньо команді магазину. Показати 1 відповідь
Вирішили перед новим роком завітати до червоного маркету в магазин в нашому містечку Макарів. І.. пожалкували. Настрій попортили ще й гроші здерли. Як це вийшло, а дуже просто, моє постійне бажання до порядку. Чогось серед рюкзачків опинилась скляна іграшка стакан для коктейля. Один рюкзачок звісав до полу і коли я його намагалась поправити звалилась та іграшка. Через дві хвилини... Читати відгук Вирішили перед новим роком завітати до червоного маркету в магазин в нашому містечку Макарів. І.. пожалкували. Настрій попортили ще й гроші здерли. Як це вийшло, а дуже просто, моє постійне бажання до порядку. Чогось серед рюкзачків опинилась скляна іграшка стакан для коктейля. Один рюкзачок звісав до полу і коли я його намагалась поправити звалилась та іграшка. Через дві хвилини прибігла працівниця і не добрий день ні здрастє відразу ЦЕ ВИ РОЗБИЛИ іграшку, вам потрібно за неї оплати. Ніякої ввічливості і поваги до клієнта. Чесно, по нормальному. В мене один раз був випадок коли в єві моя дитина розбила лак для нігтів і я розуміючи Потім на касі без всякого пішла і сплатила і там до мене ніхто не біг. Але в даному випадку взагалі.. Нікому не рекомендую цей магазин. Немає там того що не можна знайти в іншому магазині!!!! І працівників неприємні( і товар так собі!
Дякуємо за ваше відгук! Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження про обслуговування в магазині нашої мережі. Це зовсім не відповідає стандартам сервісу, яких ми дотримуємося.
Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів, просимо вас уточнити: у якому саме магазині це сталося; дату та час інциденту. Ця інформація допоможе нам знайти рішення та уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Анонімно пишу, як минулий працівник про червоний маркет що у місті Вишневе, Першотравнева 2. Хочу сказати, що керуюча цього маркету взагалі не адекватна людина, яка на перше місце ставить кар'єру. Постійно скидає на інших свою роботу, викликає на повний день, ставляє зміни без попереджень. Навіть у вихідний зранку може викликати. І їй постійно мало, спілкується використовуючи всілякого роду знущання (... Читати відгук Анонімно пишу, як минулий працівник про червоний маркет що у місті Вишневе, Першотравнева 2. Хочу сказати, що керуюча цього маркету взагалі не адекватна людина, яка на перше місце ставить кар'єру. Постійно скидає на інших свою роботу, викликає на повний день, ставляє зміни без попереджень. Навіть у вихідний зранку може викликати. І їй постійно мало, спілкується використовуючи всілякого роду знущання ( обзиває), ніби то з жартом, але жартом це не назвеш. З нею якщо працювати, можна взагалі впасти з ніг, ніякого відпочинку і особистого життя. Більшість хто працював, звільнилися через неї, новенькі не затримуються довго. З нею потрібно щось робити, куди дивиться вишка, її потрібно було давно звільнити.
Консультант в смт. Макарів підлетів на дворі з претензіями за те, що два дня ходила , обирала собі помаду, та нічого не могла обрати, після того як їй сказали, що в цьому нічого такого немає та те, що не підходять відтінки та те що вона хвора на голову розвернулась і пішла.
Переваги:
Плюсів не має
Недоліки:
Постійно не задоволені чимось консультанти та завжди хамлять, охорона не дає проходу. Товари постійно, або відкритті , або брудні та все накидано в купу так , що нічого не можливо знайти
Були в магазині на Сосюри в Києві. Продавці завжди чимось невдоволені. А охорона просто бидлота...Мало того що розмовляють російською мовою не зважаючи на те що їх просиш розмовляти українською, та ще й хамлять... Просто цікаво куди давиться керівництво...? Обслуговування просто жахливе... А всю вашу охорону потрібно відправити на війну щоб вони зрозумілі що це і як.
18.11 2024 р. повернула товар і отримала чек на повернення. Обіцяли кошти повернути на банківську картку на протязі 3 днів. 21.11 2024 гроші на банківську карту не поступили Замість акта повернення товару складають акт повернення грошей за товар. Щоб людина розписалася, що гроші отримала. Хоча цей акт складається тільки при поверненні готівки з каси, а не при поверненні... Читати відгук 18.11 2024 р. повернула товар і отримала чек на повернення. Обіцяли кошти повернути на банківську картку на протязі 3 днів. 21.11 2024 гроші на банківську карту не поступили Замість акта повернення товару складають акт повернення грошей за товар. Щоб людина розписалася, що гроші отримала. Хоча цей акт складається тільки при поверненні готівки з каси, а не при поверненні грошей на банківську картку.. Висновок: в червоному маркеті в м. Київ вулиця Івана Миколайчука, 4 працюють аферисти, які поклали мої гроші у власну кишеню. Хотіла б отримати адекватну відповідь з цього приводу.
Не вздумайте покупать там электронику. Все голимое Китайское деоьмо. Купили фонарик 69 гр. При проверке светил. Оказывется, что он светит не долго и если вы его перед эти заряжали пол дня. Сколько он держит заряд, не понятно. Полежал пол дня и работает пару минут. Короче, деньги на ветер или на обогащение этого недомаркета.
Переваги:
возможно товары для уборки
Недоліки:
не покупайте электронику: лампы, фонарики, светильники. Все дешевый китайский кал.
Шукаєте товари для дому за доступними цінами? Завітайте до Червоного маркету! Ми – всеукраїнська мережа магазинів, яка пропонує широкий спектр товарів для всієї родини. Ми постійно проводимо акції та пропонуємо знижки, щоб зробити ваші покупки максимально вигідними та доступними. Червоний маркет – ваш надійний партнер для щоденних покупок за розумні... детальніше
Неповага керівника
Ти працюєш за продавця - консультанта і за розкладчика товара... Читати відгук Пропрацювала в цій шарашкіній конторі деякий час і все що я можу сказати про неї, це те що працювати в ній не можливо, графік виставляють як зручно КЕРІВНИКУ, а ще також обирають собі кращих і їм ставлять графік такий як треба, а ти повинен робити стільки днів і без вихідних,
Ти працюєш за продавця - консультанта і за розкладчика товара і за прибиральницю, а платять копійки, та ще й графік не підлаштовують так як вказано.
За керівника я взагалі мовчу , відношення до співробітників та ще і поділені на кращих та гірших.
Одним словом , жахлива компанія, жахливе відношення, жахливий керівник.
Пішла туди працювати, бо потрібні були кошти, в результаті витратила кучу нервів, сил та здоров'я.
НІКОМУ НЕ РАДЖУ ТУДИ ЙТИ ПРАЦЮВАТИ!!!
Вернигори 4, Черкаси
Обслуговування на касі жахливе
Не повернули кошти
30.06.25 м.Київ, Вокзальна
Сказали , що зробили повернення на карту, так як ціни в чеку були набагато більші ніж на ціннику, я відмовилася від покупок.
Пройшла доба!!!!
ПОВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, КОШТИ
Неукомплектованість товару
Періодично купую товари у цій мережі магазинів ,але таке розчарування вперше.
Жахливе обслуговування
Ми вже провели внутрішню перевірку за цим інцидентом. Зі співробітником, який порушив стандарти обслуговування, проведено відповідну роботу. Для нас надзвичайно важливо, щоб кожен покупець почувався комфортно, а персонал залишав позитивне враження про компанію.
Просимо вибачення за цей випадок. Дякуємо, що не залишили ситуацію без уваги — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими.
Цінники жах
Дуже погано.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом відвідування нашого магазину. Нам дуже шкода, що ваш візит не залишив позитивних вражень. Ми щиро перепрошуємо за неприємну ситуацію, яку ви описали.
В компанії ми прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував не лише якісні товари, але й привітне, ввічливе обслуговування. Ваш коментар щодо поведінки наших співробітників у магазині на вул. Чорнобильській був переданий керівництву, і ми вже проводимо внутрішнє розслідування.
Щодо питання мови спілкування: державна мова є обов'язковою у сфері обслуговування, крім того, це є частиною внутрішніх стандартів нашої компанії. Ми обов'язково наголошуємо на цьому в рамках внутрішніх навчальних програм для персоналу.
Сподіваємось, ви надасте нам ще одну можливість виправдати вашу довіру та завітаєте до наших магазинів знову.
З повагою – команда Червоного маркету
Заробітня плата
Чекаємо на ваш лист, щоб розв'язати ваше питання.
З повагою – команда Червоного маркету.
ЗМІНІТЬ ПРАЦІВНИКІВ!!!
Дякуємо, що поділитися своїм досвідом. Нам щиро прикро, що під час відвідування нашого магазину в Кам'янці-Подільському Ви зіткнулися з таким ставленням – це абсолютно неприпустимо, і ми розуміємо Ваше обурення.
Запевняємо вас, що після ретельного з’ясування всіх обставин будуть вжиті необхідні заходи, аби подібне більше не повторилося.
Для нас дуже важливо, щоб кожен клієнт відчував себе комфортно в магазинах нашої мережі, тому щиро перепрошуємо за цю ситуацію.
З повагою – команда Червоного маркету.
Хочю подякувати продавця Марчук Андрій Васильович, адреса магазину Маяковського 89 б
Неприємно Ціни на цінниках та на касі різні.Продавці на зауваження реа
Під час зміни промоперіоду ми оновлюємо акційні пропозиції та цінники. На жаль, інколи можливі затримки, але це не виправдовує дискомфорт для вас. А грубість персоналу – взагалі неприпустима. Ми вже розбираємося та обов’язково вживемо заходів.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими. Сподіваємось, наступного разу ви отримаєте лише приємні враження від покупок у «Червоному маркеті».
Ціна не співпадає
Щодо каси: щоб клієнти могли скористатися вигідними пропозиціями, продавці завжди повідомляють про акційні товари. Проте ми врахуємо ваше зауваження щодо часу обслуговування.
Дякуємо за зворотний зв’язок та будемо щиро раді бачити вас знову.
Хотілось щоб усім виплачували
Ми зацікавлені у справедливому вирішенні ситуації та готові надати всю необхідну інформацію щодо премії. Будь ласка, зв’яжіться з нами у зручний для вас спосіб, щоб ми могли уточнити всі деталі.
Чекаємо на ваш зворотний зв’язок!
З повагою, команда «Червоного маркету»
Незадоволення
Мережа «Червоний маркет» працює згідно з чинним законодавством України, зокрема відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Всі наші співробітники зобов’язані здійснювати обслуговування та надавати інформацію про товари й послуги державною мовою.
Ваше звернення передано керівництву магазину, і зі згаданим працівником буде проведена роз’яснювальна бесіда.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими! Сподіваємося, що ваші наступні візити в магазини нашої мережі будуть лише приємними.
З повагою,
Команда «Червоного маркету»
Унітаз та продукти харчування.
Хочу щоб покупці мали на увазі, що продукти стоять в туалеті біля унітазу, бо не має місця на складі, а зверху товару лежить волосся, брудні шкарпетки робітників та взуття. Усі бризги унітазу прямо на ваших продуктах харчування.
Скарга від колишнього працівника
Обіцяють одне а по факту інше
Щоб мати можливість більш детально розібратися в ситуації, яку ви описали, будь ласка, зателефонуйте на нашу гарячу лінію (800) 750-135, та надайте ваші контактні дані та № ТТ, на якій працювали, щоб ми могли детально пропрацювати вашу скаргу та й надалі забезпечувати прозорість і справедливість у трудових питаннях.
Филатова руководитель полный ноль
Щодо температурного режиму: звертаємо вашу увагу, що двері магазинів регулюються відповідно до встановлених стандартів, зокрема, для збереження комфорту співробітників і відвідувачів у холодну пору року. Якщо цей стандарт було порушено, ми приймемо всі необхідні заходи, щоб вирішити ситуацію.
Наша компанія дотримується політики своєчасної виплати заробітної плати. Інформація про строки та умови виплат надається співробітникам під час прийняття на роботу. Якщо у вас виникли питання чи непорозуміння щодо розміру виплат ви можете звернутися до безпосереднього керівництва або Територіального менеджера.
Лісовий проспект 25Б зверніть увагу на те кого ви берете на роботу керуюча просто жах як завжди
І це не перший раз взагалі не зрозуміло як таке може працювати там головною повна не повага
Рідко заходжу але постійно попадаю саме на неї
Моя знайома працювала в їхньому магазині то говорила що постійно дурила... Читати відгук Жахливий персонал та сама їхня головна керуюча персонал на розрив на касі не дочекаєшся на прохання підійти на касу керуюча хамка крикнула ПОДОЖДІТЬ БЛ!!!
І це не перший раз взагалі не зрозуміло як таке може працювати там головною повна не повага
Рідко заходжу але постійно попадаю саме на неї
Моя знайома працювала в їхньому магазині то говорила що постійно дурила її на зарплату та якісь штрафи придумувала постійно змінюється колектив зрозуміло з яких причин
Пропоную подивитись вищому керівництву на дану особу та змінити її місце роботи такій особі не місце праці з людьми
Тетяна звати вроді
Це просто жах
Бажання ходити в магазин цей більше не маю і нікому не совітую
Ваше звернення вже передано до відповідального фахівця для детального розгляду ситуації, яку ви описали. Зауваження щодо поведінки керуючої та також будуть ретельно вивчені.
Дякуємо за те, що привернули нашу увагу до цієї ситуації. Для нас дійсно дуже важливо, щоб у наших магазинах панувала атмосфера поваги, професійності та якісного обслуговування.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Сподіваємося, що ви зможете дати нам ще один шанс виправити ваше враження. Будемо раді бачити вас знову.
Джуе гарний магазин
Не так давно купував батарейки. Прадавчинн дала пораду які краще придбати) Я їй дуже вдячний. Взагалі то все добре
Магазин жахливий і персонал неприємний
Жахливе ставлення до покупців
Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації та вжити необхідних заходів, просимо вас уточнити: у якому саме магазині це сталося; дату та час інциденту.
Ця інформація допоможе нам знайти рішення та уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо, що допомагаєте нам ставати кращими!
Персонал Червоного маркету
Жахливіше магазину в Макарові немає
Хамлять та розмовляють російською мовою.
Жахливе обслуговування
21.11 2024 гроші на банківську карту не поступили
Замість акта повернення товару складають акт повернення грошей за товар. Щоб людина розписалася, що гроші отримала.
Хоча цей акт складається тільки при поверненні готівки з каси, а не при поверненні... Читати відгук 18.11 2024 р. повернула товар і отримала чек на повернення. Обіцяли кошти повернути на банківську картку на протязі 3 днів.
21.11 2024 гроші на банківську карту не поступили
Замість акта повернення товару складають акт повернення грошей за товар. Щоб людина розписалася, що гроші отримала.
Хоча цей акт складається тільки при поверненні готівки з каси, а не при поверненні грошей на банківську картку..
Висновок: в червоному маркеті в м. Київ вулиця Івана Миколайчука, 4 працюють аферисти, які поклали мої гроші у власну кишеню. Хотіла б отримати адекватну відповідь з цього приводу.
Хамки продавчині.
Хамлять покупцям!
Не вздумайте покупать там электронику.