Посилка прийшла вчасно і в ідеальному стані. Тож я зі спокійною душею можу порекомендувати цей магазин іншим. 👍️Усе пройшло швидко і легко. Ідеальне обслуговування клієнтів. Посилка виглядає чудово завдяки додатковій упаковці. Приємно, що вони не нехтують оновленням термінів доставки на веб-сайті. 🔥
Я давно з цією платформою і на 90% все було добре, крім передостанньої покупки - в піжаму поклали верх розміру L, як замовлено, а низ розміру S! Це перший негативний досвід за років 6… Добре що підтримка оформила мені повернення після мого звернення, але тепер я навряд буду брати тут речі на подарунок (піжаму брала не собі і мусила оперативно... Читати відгук Я давно з цією платформою і на 90% все було добре, крім передостанньої покупки - в піжаму поклали верх розміру L, як замовлено, а низ розміру S! Це перший негативний досвід за років 6… Добре що підтримка оформила мені повернення після мого звернення, але тепер я навряд буду брати тут речі на подарунок (піжаму брала не собі і мусила оперативно шукати альтернативу). В іншому для мене цей магазин зручний, продовжу купувати і далі, і він всеодно заслуговує моєї рекомендації!
Переваги:
Великий асортимент, програма лояльності, сезонні знижки, легке повернення, безкоштовна доставка (є умови), тепер і відгуки там можна читати/лишати, є післяплата з НП
Недоліки:
Треба враховувати час на доставку, поріг для безкоштовної доставки немалий, повернення товару за власний кошт (колись давно це компенсували..ех)
При оформленні замовлення у додатку злетів код знижки прямо при оформленні. Побачила це вже на пошті . навіть через півгодини вже змінити чи скасувати не можна. У службі підтримки один тезіс- нічого не знаємо - не може бути і в такому стилі "сам дурак". і купа рекомендацій, які не просили. Будь ласка, зверніть увагу на технічний збій , а також... Читати відгук При оформленні замовлення у додатку злетів код знижки прямо при оформленні. Побачила це вже на пошті . навіть через півгодини вже змінити чи скасувати не можна. У службі підтримки один тезіс- нічого не знаємо - не може бути і в такому стилі "сам дурак". і купа рекомендацій, які не просили. Будь ласка, зверніть увагу на технічний збій , а також не треба витрачати мій час на балачки, якщо я хочу отримати відповідь по суті. Ще пару таких багів і я перейду на модіво.
Я свою майбутню покупку побачила на відомій моделі Клаудії Шиффер в інтернеті-не думала,що такий товар існує реально,не думала,що так легко знайду потрібний товар і за привабливою ціною на Answear.Просто побачила цікавий образ,як мрію,як задумку.Раз-і мрія з інтернета,уже в мене дома.Я порівнювала ціни на всіх платформах,тут виявилось найдешевше,значно,суттєво дешевше,в наявності товар і представленний в усій красі,можна роздивитися,підібрати розмір.Я в захваті.Найкращий... Читати відгук Я свою майбутню покупку побачила на відомій моделі Клаудії Шиффер в інтернеті-не думала,що такий товар існує реально,не думала,що так легко знайду потрібний товар і за привабливою ціною на Answear.Просто побачила цікавий образ,як мрію,як задумку.Раз-і мрія з інтернета,уже в мене дома.Я порівнювала ціни на всіх платформах,тут виявилось найдешевше,значно,суттєво дешевше,в наявності товар і представленний в усій красі,можна роздивитися,підібрати розмір.Я в захваті.Найкращий магазин!🔥💯🚀
Переваги:
Вже не раз переконуюсь,що в цему магазині можна знайти всі найсміливіші образи
Недоліки:
Немає,зараз магазин змінив інтернет сторінку,вона дуже сучасна,інформативна,моделі привабливі,товар представленний в найкращому вигляді
форма з відгуками не працює, можете самі подивитись, як не в змозі навіть нормально протестувати перед відправкою: 1. немає нормальної таблиці розмірів, в тій що є — не вказано навіть близько розміри які були на товарах — 50 і вище через це довелось ледь не навмання вибирати речі, які в результаті не підійшли за розміром і тепер я маю ще... Читати відгук форма з відгуками не працює, можете самі подивитись, як не в змозі навіть нормально протестувати перед відправкою:
1. немає нормальної таблиці розмірів, в тій що є — не вказано навіть близько розміри які були на товарах — 50 і вище
через це довелось ледь не навмання вибирати речі, які в результаті не підійшли за розміром і тепер я маю ще більше проблем з тим що треба організовувати повернення, витрачати на це час, і ще й втрачати гроші на пустому місці бо «сервісні збори» і мито не повертаються
2. якби хоч звʼязатись з кимось можна було ШВИДКО і ЗРУЧНО перед покупкою за допомогою, щоб підказали по проблемі з сіткою і допомогли знайти рішення — так ні, контакти знаходяться бозна-де, телефонна лінія працює 9-17 (я про всяк напишу якщо це не очевидно — в цей час люди зазвичай ПРАЦЮЮТЬ, і я особисто не збираюсь замість своїх задач, планів та цілей розбиратись з підтримкою, це задача надавача сервісу зробити все зручним клієнту, щоб вони хотіли нести туди свої гроші, а не так що я витрачаю свої гроші і я ще й маю сам думати як мені зручніше запаритись щоб занести їм гроші — а саме такий в них і є підхід, вочевидь)
а з альтернатив дзвінкам 9-17 — тільки контактна форма👍👍👍👍 з обмеженнями в символах і зі зворотнім звʼязком протягом 24 годин, дуже "оперативно"👍
хоч би мейл був, я вже не кажу про чат, тим більше не цілодобовий навіть, чи хоча б з адекватним графіком, та навіть цього нема
фактично ситуація "сиди вибирай сам, таблицю не дамо, нормально не зробимо, сиди сам придумуй собі рішення, і сам будеш винен якщо зробиш щось неправильно, ми просто показуємо товар, а все інше — розбирайся сам і нас це не стосується, нам головне гроші заплати і йди собі"
дуже «френдлі» сервіс🤝
P.S.: таблицю шукав в інших сервісах, схожих застосунках з речами, сайтах, шукав офіційні сторінки виробника — в результаті куртка на 2 розміри більше ніж треба :)
зрештою: я без куртки, проблем більше ніж було до того як я скористався сервісом, гроші втратив, часу витрачаю більше ніж без цього сервісу
нема жодної причини вертатись до цього сервісу, хороші ціни і красивий застосунок я можу знайти і без цього сервісу, а більше там нічого нема🤷🏻♂️
P.P.S.; ще й сервіс оцінки не працює нормально, 10 разів «не вдалось зберегти відгук». Що йому не так — здогадайся сам, це ж напевно мені треба, витрачати час на відгуки щоб було зрозуміло чому клієнти можуть відмовлятись
це 3. причина чому я хочу ніколи більше не бачити і не вертатись до answear — дуже показова історія що їм все одно на клієнтів, з усіх боків клали)
втрачені гроші всюди, я фактично заплатив за витрачені час та нерви і нічого не отримав натомість гроші на вітер, при тому що це взагалі навіть блиииизько не win-win — я втрачаю, answear — як мінімум в нулі, а фактично вони ж все одно продадуть цей товар і зароблять гроші)
бізнес-модель звісно хороша, а для мене як для клієнта — це тільки показник що там все одно на все інше і мені краще обирати інші сервіси де про мене подумають хоч трошки
Переваги:
красивий застосунок, які є і не тільки тут
інколи хороші ціни можуть бути на знижках
доставка відносно швидка
Недоліки:
все інше:
зручність застосунку
зручність доставки
відсутність інформації що необхідна для купівлі — банально коректних таблиць/сіток розмірів
сервіс/підтримка
оцінки
додаткові витрати на "сервіс", типу "сервісні збори" — мито, доставка і т.і.
Повернення грошей є невід'ємною частиною при покупці товарів у магазині. Враховуйте те, що магазин Ансвер свідомо і штучно зятягує повернення грошей. І чи влаштовуэ вас неможливість скористатися своїми коштами довжиною в місяць. (а може вже взагалі вирішив їх не повертати) Отримали посилку з повернення товарів від мене ще 2 листопада. Писала їм два листи 12 і 20 листопада, додаю їх,... Читати відгук Повернення грошей є невід'ємною частиною при покупці товарів у магазині. Враховуйте те, що магазин Ансвер свідомо і штучно зятягує повернення грошей. І чи влаштовуэ вас неможливість скористатися своїми коштами довжиною в місяць. (а може вже взагалі вирішив їх не повертати) Отримали посилку з повернення товарів від мене ще 2 листопада. Писала їм два листи 12 і 20 листопада, додаю їх, там вказані дати отримання листа. Не завжди відповідають в той же день. У обох листах визнали що посилка пройшла перевірку складом ще 05 листопада. Тобто з 5 листопада магазин вже знав що потрібно повертати гроші. Станом на 20 листопада так і не здійснив переказ коштів. Це і є штучно створене затягування переказу. Чим довше магазин не повертає кошти, тим більше часу він може отримувати прибуток від користування ними (депозити ще ніхто не відміняв, як бажання вкрасти на кожному рівні, де є найменша можливість). Чому магазин не повертає гроші в перші дні, коли стало відомо що їх потрібно повертати, а тягне час ТИЖНЯМИ щоб їх не повертати?! У листі вказано, що повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів, тобто це напротязі трьох робочих тижнів. І магазин схоже тягне до останнього дня третього тижня. Пройшло більше двох тижнів - гроші не переказав. Чи три тижні рахувати як надіслав лист, що посилки пройшли перевірку на складі, а це було 14 листопада (через 10 днів після того як "Міст" прийняв посилку на складі), бо вони майстри затягувати? Через скільки тижнів повернуть гроші відпишусь.
Останній час дуже зіпсувалася якість товарів, відсотків 50 змушена повертати, це стосується навіть дорогих речей. Спілкування з операторами центру підтримки це реально ад, підтримую тих хто так само висловився, абсолютно не компетентні, завчили кілька стандартних фраз і ними відповідають ніби боти. Шкода, що на стільки не цінують своїх клієнтів, я раніше була просто в захваті від магазину.
Замовляю в answear вже багато років і жодних нарікань не маю. Речі нові, якість відповідає ціновій політики, один раз було повернення кросівок, гроші прийшли швидко, інший розмір підійшов ідеально. Один раз замовила сережки біжутерія, не дуже гарно були запаковані і були маленькі подряпини. Це єдиний раз, коли були питання. А так все добре буду замовляти і далі.
Спілкування з Центром обслуговування клієнтів - окремий вид аду. Постійна брехня, рішення "під настрій" менеджера та повне ігнорування Законів України. Поки з вами не трапляється необхідності спілкування з ЦОК - все добре. Чудовйи магазин. Як тільки вам присилають не той товар, вам необхідно зробити рекламацію ТОЩО - бардак і самоуправство. Купувала парасолю, яка НАЗИВАЛАСЬ автоматичною, у її описі це також... Читати відгук Спілкування з Центром обслуговування клієнтів - окремий вид аду. Постійна брехня, рішення "під настрій" менеджера та повне ігнорування Законів України. Поки з вами не трапляється необхідності спілкування з ЦОК - все добре. Чудовйи магазин. Як тільки вам присилають не той товар, вам необхідно зробити рекламацію ТОЩО - бардак і самоуправство. Купувала парасолю, яка НАЗИВАЛАСЬ автоматичною, у її описі це також було зазначено, але по факту це був напівавтомат. Звернулась щодо помилки, відповідь: "Якщо вас щось не влаштовує - відправляйте назад за свй рахунок". А як щодо вибачень? А як щодо вашої помилки? А як щодо роботи у правовому полі України за Законом Про захист прав споживачів? Необхідна була рекламація кросівок, у яки гарантія виробника 2 роки. Відправила. Відписали - виробник відмовив. Кажу ок, дайте офіційну відповідь виробника, буду до нього звертатися - що це таке? Гарантія є, але при цьому її чомусь не дотримуються. НІ! ЦЕ ОСОБСИСТА ПЕРЕПИСКА. З яких пір офіційна відповідь виробника - це офіційна переписка? Де висновок експертизи? Це жах! І найгірше те, що це просто діяльність, яка залежить від настроїв менеджера. Мен "подарували" купон на знижку у 15%, при тому, що я досить багато купую, і маю вже знижку 20%. Це як плювок в обличчя.
Задоволена своєю покупкою, повернулась через тиждень бо прийшли бонуси і вирішила одразу ж ще щось замовити) Загалом дуже задоволена одягом і аксесуари які купила, подобається якість та великий вибір в магазині
Я не розумію,чого на цему сайті стільки негативних відгуків стосовно "аnswer" .Я за 4 чи 5 років,відколи купую в цему магазині,ніколи не мала претензій чи до якості товарів,чи до обслуговування.Окуляри фірмові мали підтвердженні книжечки-сертифікати,взуття мали теж сертифікати,бірки.І сумніватися в якості не доводилося.Остання покупка- це фірмовий купальник Banana moon,дуже його хотіла придбати,його не було навіть на офіційному сайті цего бренду... Читати відгук Я не розумію,чого на цему сайті стільки негативних відгуків стосовно "аnswer" .Я за 4 чи 5 років,відколи купую в цему магазині,ніколи не мала претензій чи до якості товарів,чи до обслуговування.Окуляри фірмові мали підтвердженні книжечки-сертифікати,взуття мали теж сертифікати,бірки.І сумніватися в якості не доводилося.Остання покупка- це фірмовий купальник Banana moon,дуже його хотіла придбати,його не було навіть на офіційному сайті цего бренду і ніде більше,в жодному магазині.А на "аnswer"від з'явився,навіть після того як всі розміри розкупили.
Переваги:
Сучасні,актуальні моделі,є товар,якого ніде не можеш знайти,завдяки ассортименту на сайті,в голові виникають нові ідеї для стилю,приємні ціні в вигляді знижок і бонусів
Покупаю на answear довольно давно, но раньше не сталкивалась с возвратом. На этот раз пришли кроссовки маловатые, была вынуждена вернуть и заказать на размер больше. Новые кроссовки я получила через пять дней, и через шесть дней мне пришли деньги за предыдущий заказ. Приятно удивлена сервисом.
Спробую коротко і по факту розповісти про їхню недобросовісну торгівлю і як це перевірити. Було замовлено сумку, але прийшли легінси. Про це їх повідомлено, товар відправлено назад. До останнього дня перевірки вони писали, що скоро буде нарахування коштів. Але потім, як уже відомо, вони вирішили просто вкрасти товар без повернення грошей. Написали, що це нібито не їхній товар і вони... Читати відгук Спробую коротко і по факту розповісти про їхню недобросовісну торгівлю і як це перевірити.
Було замовлено сумку, але прийшли легінси. Про це їх повідомлено, товар відправлено назад. До останнього дня перевірки вони писали, що скоро буде нарахування коштів. Але потім, як уже відомо, вони вирішили просто вкрасти товар без повернення грошей.
Написали, що це нібито не їхній товар і вони його не відправляли. Нагадую: огляду немає. У «доказах» були дві мікро-картинки без дати, на яких неможливо ідентифікувати ані отримувача, ані товар. Їм було повідомлено, що це не є доказом, а також що оголошена цінність і опис не відповідають замовленому. У відповідь — ігнор, пояснень немає.
Потім вони без попередження відправили цей товар третій особі. Це можна назвати «відправочкою по Фрейду» — абсолютне підтвердження їхньої роботи.
Далі почали погрожувати: якщо я не зроблю переадресацію (звісно, за мій рахунок), то пошта утилізує товар. Без доказів я відмовився, і вони повернули товар собі й забрали.
Я надіслав лист, де бренд Lacoste офіційно підтвердив, що вони не є партнерами Answear і напряму оригінальні товари не купують. На це «юристи» Answear відповіли інвойсом без дати і текстом у стилі «як я провів літо» та «мамою клянусь, що товар оригінальний». Жодних реальних доказів.
Після мого звернення до Guess вони взагалі перестали відповідати. І, увага, просто вкрали товар.
Я писав відгуки в Instagram. Деякі користувачі цікавилися ситуацією, переглядали листування, деякі писали їм і пересилали мені відповіді. Наприклад, «потенційному покупцю» вони відповіли, що не обслуговують без оплати. Хоча, як видно з моєї ситуації, після оплати вони лише крадуть кошти та товари.
Чи потрібно пояснювати, що навмисна відмова надати підтвердження оригінальності, спроби змусити купувати і привласнення товару без повернення коштів — це не просто обман, а пряме шахрайство і незаконні дії?
Про їхні методи роботи було повідомлено блогерів, які з ними співпрацювали. Надано докази. Одна блогерка видалила пости та навіть свою сторінку. Я писав їй, щоб вимагала відповіді, адже це теж її відповідальність. Але вона вирішила просто втекти. Це дуже гучне підтвердження того, що вона визнала їх шахраями.
Хочете здивуватися? Напишіть бренду, товар якого ви купували на Answear. Отримаєте підтвердження, що оригінальність не підтвердять. Потім надішліть це на [email protected] і подивіться, як вас ігнорують і не рахують за людей.
Ось такі «білі» джинси я сьогодні отримала… з волоссям та пʼятнами бруду і рожевими розводами, хтось вже намагався це відіпрати, віджимав, висушив і так і відправив їм на повернення, а вони мені. Я в шоці просто! І подивитися на пошті неможна, тож і підсовують отаке.
Замовляю одяг в ANSWEAR.ua вже близько року і загалом задоволений. Доставка завжди вчасна, а асортимент товарів вражає своєю різноманітністю. Єдине, що іноді розміри не зовсім відповідають опису, тому доводиться іноді повертати товар, але процес повернення простий та зрозумілий.
Замовляла босоніжки, прийшли бракованими/пошкодженими, ще й сильно маломірили, про що не вказано на сайті. Не стала лишати поганих відгуків, вирішила дати шанс і почекати повернення, щоб замовити на розмір більше. Повернення на склад і очікування грошей з усією бюрократією неймовірно довге, за цей час купили останній розмір, котрий я хотіла знову замовити з повернених коштів.
Компания недоношенных и хитровыебанных пшеков. То блять примерить обувь не разрешают без полной предоплаты,то наличку уже не берут. Я хуею с этих недоумков.
В последние месяцы где-то пол года у меня создается впечатление что компания действует нечестно по отношению к клиентам, а просто наживается получая прибыль от удержания их денег, которые должна выплатить за возврат товаров. Возвраты получает, оформляет, и возвращает во много зарубежных магазинов одна компания - "Мист". Потом она дает информацию о принятых от клиентов товарах в магазины, которые обслуживает. Или... Читати відгук В последние месяцы где-то пол года у меня создается впечатление что компания действует нечестно по отношению к клиентам, а просто наживается получая прибыль от удержания их денег, которые должна выплатить за возврат товаров. Возвраты получает, оформляет, и возвращает во много зарубежных магазинов одна компания - "Мист". Потом она дает информацию о принятых от клиентов товарах в магазины, которые обслуживает. Или же сама и содержит по паре человек на каждый магазин: т.н. контент-менеджер, служба поддержки и бухгалтерия. Еще в прошлом году письмо от "Мист" о том, что он проверил мой товар и принял на склад приходило через 2-4 дня после получения посылки, дня через два письмо от "Ансвер" что товар принят на складе и ожидайте выплату денег, и в срок до недели приходили деньги. Итого на практике процес возврата занимал где-то полторы недели.
В последние пол года началось вечное ожидание возврата: только через неделю приходит (или часто и не приходит) письмо от "Мист"о том, что он проверил мой товар и принял на склад, дней через 6 письмо от "Ансвер" что магазин наконец-то получил возврат товара и можно ожидать возврат денег. И только РОВНО через неделю приходят деньги. Я считаю что если у магазина есть кто-то кто отслеживает сроки выплаты денег - ровно день в день через неделю после письма - то это не случайность, а целенаправленное удержание денег, с целю получения себе прибыли. Чем дольше придерживают, тем больше магазин получает прибыль. Почему не выплачиваются деньги в день (или на следующий) как возврат получен на втором складе? Это же возможно. Сейчас магазин "Модиво" из группы, обслуживающейся компанией "Мист", почему-то способен за неделю (раньше было дня за 3-4): принять возврат компанией "Мист" на складе в Украине, переслать на склад в городе, где расположен магазин, и прислать письмо от магазина что возврат принят. И в течение от дня до 4-х (если попало на выходные) вернуть деньги. Но только только возвраты "Ансвер" компания "Мсит" по неделе никак не может принять на складе. Не верим. "Ансвер" самый хитрый и жадный до денег магазин. Прибыли нехватает? Ну так клиенты посмотрят на ваши долгие проблемные возвраты - и накажут вас деньгами, не будут покупать. У меня вон уже неделя прошла как они мурыжат мой возврат только с первым принятием на складе, уже отписались что естественно еще не приняли даже на первом складе в Украине. Я их просто ненавижу когда нужно делать возврат. Это ты просто на три недели даришь свои деньги, зная что они просто будут специально искуственно придерживаться делками, которые получают с них доход.
Переваги:
быстрая доставка
Недоліки:
- маленький порог суммы на предоплату 5500 грн.
когда оплачиваешь онлайн, и при возврате этого товара, с тебя вычитается сумма денег за двойную конвертацию.
- "универсальная" размерная сетка не подходит под все предоставленные бренды.
отсутствует специальная размерная сетка под штаны и джинсы.
Замовлення обробили швидко, доставка також не змусила довго чекати. Асортимент в інтернет-магазині досить широкий, знайшов все, що хотів. Якість товарів відповідає опису на сайті.
Обходіть стороною даний магазин. Краще замовляйте напряму з оф. сайтів брендів. Продають підробки. Товари з браком та без коробки. На твої звертання тикають тобі купонами зі знижкою.
Переваги:
Немає
Недоліки:
Продають підробки. Товари з браком та без коробки.
Оформила два замовлення в один день, оплатила, застосувала знижки, які були доступні. Доставка ніби-то безкоштовна. Через два дні з карти зняли 103 грн (перерахунок на Answear), це за що взагалі? Обирала доставку Новою Поштою, продавець чомусь вирішив передати на Meest... Тепер переживаю, щоб із доставкою та самими товарами додаткових сюрпризів не було :) Це точно було перше і... Читати відгук Оформила два замовлення в один день, оплатила, застосувала знижки, які були доступні. Доставка ніби-то безкоштовна. Через два дні з карти зняли 103 грн (перерахунок на Answear), це за що взагалі?
Обирала доставку Новою Поштою, продавець чомусь вирішив передати на Meest... Тепер переживаю, щоб із доставкою та самими товарами додаткових сюрпризів не було :)
Це точно було перше і останнє замовлення! Коли отримаю, розповім деталі
Переваги:
поки що жодних переваг не помітно
Недоліки:
приховані перерахунки, обрали на власний розсуд службу доставки, завдали хвилювань через самодіяльність
Заказала кроссовки Tommy черно -белого цвета , прислали черные. Обратилась с рекламацией, Это 100 % их ошибка все доказательства и фото предоставила, просила поменять на те что у меня были в заказе. Рассмотрение рекламации 21 день, потом еще 14 дней ждать пока вернут деньги. Сотрудники поддержки проблему не решают, просто отписываются по скриптам. Обмена нет ( хоть это их ошибка),... Читати відгук Заказала кроссовки Tommy черно -белого цвета , прислали черные. Обратилась с рекламацией, Это 100 % их ошибка все доказательства и фото предоставила, просила поменять на те что у меня были в заказе. Рассмотрение рекламации 21 день, потом еще 14 дней ждать пока вернут деньги. Сотрудники поддержки проблему не решают, просто отписываются по скриптам. Обмена нет ( хоть это их ошибка), чтобы заказать кроссовки которые я хочу, мне нужно опять заплатить, заплатить за доставку и доп скидка 5 % которая была в моем заказе (покупала 3 пары) не действует так как нужно теперь купить на большую сумму . А потом когда прочитала отзывы, поняла ,что это система и мне даже «повезло» что хоть что-то прислали. Не рекомендую заказывать на этом сайте. Не делайте моих ошибок, читайте отзывы
Будьте обережні коли замовляєте товар на сайті в магазині ANSVER. ПІДРОБКА!!!!! Сьогодні отримали товар, доказували що оригінал і підробок не мають , написали в коментар перед замовленням (ЯКЩО ПІДРОБКА НЕ ВІДПРАВЛЯТИ) отримуємо напевно оригінал. Подивитися не можна поки не оплатиш, а коли оплатиш і не влаштовує пиши на повернення і чекай кошти мінімум 14 днів. ТАК КОМПАНІЯ ЗА... Читати відгук Будьте обережні коли замовляєте товар на сайті в магазині ANSVER. ПІДРОБКА!!!!! Сьогодні отримали товар, доказували що оригінал і підробок не мають , написали в коментар перед замовленням (ЯКЩО ПІДРОБКА НЕ ВІДПРАВЛЯТИ) отримуємо напевно оригінал. Подивитися не можна поки не оплатиш, а коли оплатиш і не влаштовує пиши на повернення і чекай кошти мінімум 14 днів. ТАК КОМПАНІЯ ЗА РАХУНОК ВАШИХ КОШТІВ ПРАЦЮЄ, 14 ДНІВ КОШТИ В РОБОТІ В КОМПАНІЇ. І товар у компанії, і кошти у компанії. Виходить покупець або кредитує компанію коли відмовляється, або носить підробку думаючи що це оригінал. Ціни по знижкам такі як фірменному магазині розпродаж, коли нема акції на ANSVER така ціна як в фірменному магазині, ну можливо на трішки краща. Але краще купити оригінал, ніж гарну підробку по ціні оригіналу. Кому потрібні докази, фото можу скинути. Дуже гарні підробки продают. Коли не розумієш краще не купувати.
ВІДМІННОСТІ!!!! ANSVER 1. Більші отвори ніж в оригіналах. 2. Нема написів, товар запатентовано, оригінал має два. 3. Всередині нема знаку і напису товар запатентовано 4. Розмір шрифту на взутті 5. На коробці нема напису на всіх мовах 6 На коробці напис назви товару темний на оригіналі світлий. 7. Шрифт назви на коробці більший. 8. Кріплення відривне на дешевому китайському пластику, оригінал шнурок з пластиком. 9. Відривна частина, бумага з надписом і наклейка. Оригінал книжечка і в кінці кюаркод.
Придбала лофери Vagabond Cosmo 40 розміру чорного кольору .Модель дуже гарно виглядає, і розмір стельки відповідає заявленому, але носити їх було неможливо адже ременець и шкіряна вставка, яким прикрашено взуття, надто тиснуло. Направила рекламацію ANSWEAR.Дуже швидко відреагували, я повернула взуття, швидко здійснена експертиза, та мені повернули гроші за взуття.Дякую ANSWEAR.
Переваги:
Швидка робота команди ANSWEAR.Ввічливі, компетентні,дуже швидко реагують. Дякую.
Доброго дня Купив на цьму сайті кросівки Steve Madden, і на третій день вони розлілись, на моє прохання повернути неякісну обув, мені відповіли, що я можу повернути їм обув, але по перше пересилку за мій рахунок, по друге кошти будуть нараховані у виді знижки на інші товари,які продаються без знижки))) Однозначно не рекомендую цей магазин для купівель, обходьте цих шахраїв... Читати відгук Доброго дня Купив на цьму сайті кросівки Steve Madden, і на третій день вони розлілись, на моє прохання повернути неякісну обув, мені відповіли, що я можу повернути їм обув, але по перше пересилку за мій рахунок, по друге кошти будуть нараховані у виді знижки на інші товари,які продаються без знижки))) Однозначно не рекомендую цей магазин для купівель, обходьте цих шахраїв стороною
Досить великий та Хороший асортимент. Постійна наявність знижок та акційних пропозицій, досить швидка доставка. Ходові розміри частенько не в наявності, але це, впринципі, зрозуміло)
Замовили дві пари взуття. Одна пара взуття прийшла зовсім не те що я замовляла. На моє звернення написали що обміну немає а якщо я хочу повернути товар то я повинна розрахуватися за шлях доставки по Україні. На мої претензії що я не хочу обмінювати і повертати я хочу товар який я замовила!! Відповіли що їм прикро але такі умови. Дуже... Читати відгук Замовили дві пари взуття. Одна пара взуття прийшла зовсім не те що я замовляла. На моє звернення написали що обміну немає а якщо я хочу повернути товар то я повинна розрахуватися за шлях доставки по Україні. На мої претензії що я не хочу обмінювати і повертати я хочу товар який я замовила!! Відповіли що їм прикро але такі умови. Дуже цікаві умови - тобто надсилають зовсім не той товар і оформлюють повернення - хоча це помилка магазину. Я може зробити висновок що таким чином вони змушують людей приймати товар який ніхто не заказує. Тому коли будете відкривати посилки після того як заплатили за них не дивуйтесь що замість туфель буду щось інше!!!! Я там замовляти більше не буду. Так как таких сюрпризів не люблю
Переваги:
Інтернет-магазин (це єдина зручність)
Недоліки:
Правила які на сторінці не дотримується сам магазин
Підклали інший товар і не захотіли виправляти свою помилку
Зайві хвилювання при спілкуванні з службою підтримки
ANSWEAR. - міжародний мультибрендовий інтернет-магазин, який пропонує понад 150 000 товарів, а це більше 500 світових брендів одягу, взуття та аксесуарів. Крім того, в пропозиції є категорія Дім & Лайфстайл - дивовижний світ естетики та затишку. Доступ до сотень тисяч товарів 24 години на добу. Зручно обирати на сайті answear.ua... детальніше
Гарний сайт
Купую 6 років і буду далі
Злетів код у застосунку, відсутність комунікації зі службою підтримки
Із серії,як дістати зірку з неба,ніби неможливо,але з Answear все можливо
витрачені час, гроші і нерви, хотів би щоб я ніколи не стикнувся з цим сервісом
1. немає нормальної таблиці розмірів, в тій що є — не вказано навіть близько розміри які були на товарах — 50 і вище
через це довелось ледь не навмання вибирати речі, які в результаті не підійшли за розміром і тепер я маю ще... Читати відгук форма з відгуками не працює, можете самі подивитись, як не в змозі навіть нормально протестувати перед відправкою:
1. немає нормальної таблиці розмірів, в тій що є — не вказано навіть близько розміри які були на товарах — 50 і вище
через це довелось ледь не навмання вибирати речі, які в результаті не підійшли за розміром і тепер я маю ще більше проблем з тим що треба організовувати повернення, витрачати на це час, і ще й втрачати гроші на пустому місці бо «сервісні збори» і мито не повертаються
2. якби хоч звʼязатись з кимось можна було ШВИДКО і ЗРУЧНО перед покупкою за допомогою, щоб підказали по проблемі з сіткою і допомогли знайти рішення — так ні, контакти знаходяться бозна-де, телефонна лінія працює 9-17 (я про всяк напишу якщо це не очевидно — в цей час люди зазвичай ПРАЦЮЮТЬ, і я особисто не збираюсь замість своїх задач, планів та цілей розбиратись з підтримкою, це задача надавача сервісу зробити все зручним клієнту, щоб вони хотіли нести туди свої гроші, а не так що я витрачаю свої гроші і я ще й маю сам думати як мені зручніше запаритись щоб занести їм гроші — а саме такий в них і є підхід, вочевидь)
а з альтернатив дзвінкам 9-17 — тільки контактна форма👍👍👍👍 з обмеженнями в символах і зі зворотнім звʼязком протягом 24 годин, дуже "оперативно"👍
хоч би мейл був, я вже не кажу про чат, тим більше не цілодобовий навіть, чи хоча б з адекватним графіком, та навіть цього нема
фактично ситуація "сиди вибирай сам, таблицю не дамо, нормально не зробимо, сиди сам придумуй собі рішення, і сам будеш винен якщо зробиш щось неправильно, ми просто показуємо товар, а все інше — розбирайся сам і нас це не стосується, нам головне гроші заплати і йди собі"
дуже «френдлі» сервіс🤝
P.S.: таблицю шукав в інших сервісах, схожих застосунках з речами, сайтах, шукав офіційні сторінки виробника — в результаті куртка на 2 розміри більше ніж треба :)
зрештою: я без куртки, проблем більше ніж було до того як я скористався сервісом, гроші втратив, часу витрачаю більше ніж без цього сервісу
нема жодної причини вертатись до цього сервісу, хороші ціни і красивий застосунок я можу знайти і без цього сервісу, а більше там нічого нема🤷🏻♂️
P.P.S.; ще й сервіс оцінки не працює нормально, 10 разів «не вдалось зберегти відгук». Що йому не так — здогадайся сам, це ж напевно мені треба, витрачати час на відгуки щоб було зрозуміло чому клієнти можуть відмовлятись
це 3. причина чому я хочу ніколи більше не бачити і не вертатись до answear — дуже показова історія що їм все одно на клієнтів, з усіх боків клали)
втрачені гроші всюди, я фактично заплатив за витрачені час та нерви і нічого не отримав натомість
гроші на вітер, при тому що це взагалі навіть блиииизько не win-win — я втрачаю, answear — як мінімум в нулі, а фактично вони ж все одно продадуть цей товар і зароблять гроші)
бізнес-модель звісно хороша, а для мене як для клієнта — це тільки показник що там все одно на все інше і мені краще обирати інші сервіси де про мене подумають хоч трошки
Затягування повернення коштів
Враховуйте те, що магазин Ансвер свідомо і штучно зятягує повернення грошей.
І чи влаштовуэ вас неможливість скористатися своїми коштами довжиною в місяць.
(а може вже взагалі вирішив їх не повертати)
Отримали посилку з повернення товарів від мене ще 2 листопада.
Писала їм два листи 12 і 20 листопада, додаю їх,... Читати відгук Повернення грошей є невід'ємною частиною при покупці товарів у магазині.
Враховуйте те, що магазин Ансвер свідомо і штучно зятягує повернення грошей.
І чи влаштовуэ вас неможливість скористатися своїми коштами довжиною в місяць.
(а може вже взагалі вирішив їх не повертати)
Отримали посилку з повернення товарів від мене ще 2 листопада.
Писала їм два листи 12 і 20 листопада, додаю їх, там вказані дати отримання листа. Не завжди відповідають в той же день.
У обох листах визнали що посилка пройшла перевірку складом ще 05 листопада.
Тобто з 5 листопада магазин вже знав що потрібно повертати гроші.
Станом на 20 листопада так і не здійснив переказ коштів.
Це і є штучно створене затягування переказу. Чим довше магазин не повертає кошти, тим більше часу він може отримувати прибуток від користування ними (депозити ще ніхто не відміняв, як бажання вкрасти на кожному рівні, де є найменша можливість).
Чому магазин не повертає гроші в перші дні, коли стало відомо що їх потрібно повертати, а тягне час ТИЖНЯМИ щоб їх не повертати?!
У листі вказано, що повернення коштів здійснюється протягом 14 робочих днів, тобто це напротязі трьох робочих тижнів.
І магазин схоже тягне до останнього дня третього тижня.
Пройшло більше двох тижнів - гроші не переказав.
Чи три тижні рахувати як надіслав лист, що посилки пройшли перевірку на складі, а це було 14 листопада (через 10 днів після того як "Міст" прийняв посилку на складі), бо вони майстри затягувати?
Через скільки тижнів повернуть гроші відпишусь.
Рулетка 50х50
Багато років замовляю - все чудово
Жахливий сервіс
Купувала парасолю, яка НАЗИВАЛАСЬ автоматичною, у її описі це також... Читати відгук Спілкування з Центром обслуговування клієнтів - окремий вид аду. Постійна брехня, рішення "під настрій" менеджера та повне ігнорування Законів України. Поки з вами не трапляється необхідності спілкування з ЦОК - все добре. Чудовйи магазин. Як тільки вам присилають не той товар, вам необхідно зробити рекламацію ТОЩО - бардак і самоуправство.
Купувала парасолю, яка НАЗИВАЛАСЬ автоматичною, у її описі це також було зазначено, але по факту це був напівавтомат. Звернулась щодо помилки, відповідь: "Якщо вас щось не влаштовує - відправляйте назад за свй рахунок". А як щодо вибачень? А як щодо вашої помилки? А як щодо роботи у правовому полі України за Законом Про захист прав споживачів?
Необхідна була рекламація кросівок, у яки гарантія виробника 2 роки. Відправила. Відписали - виробник відмовив. Кажу ок, дайте офіційну відповідь виробника, буду до нього звертатися - що це таке? Гарантія є, але при цьому її чомусь не дотримуються. НІ! ЦЕ ОСОБСИСТА ПЕРЕПИСКА. З яких пір офіційна відповідь виробника - це офіційна переписка? Де висновок експертизи? Це жах! І найгірше те, що це просто діяльність, яка залежить від настроїв менеджера.
Мен "подарували" купон на знижку у 15%, при тому, що я досить багато купую, і маю вже знижку 20%. Це як плювок в обличчя.
Чудовий магазин
Загалом дуже задоволена одягом і аксесуари які купила, подобається якість та великий вибір в магазині
За багато років не було ніяких нарікань
Отличный сервис
Новые кроссовки я получила через пять дней, и через шесть дней мне пришли деньги за предыдущий заказ. Приятно удивлена сервисом.
Якщо ви купили на Answear, то вітаю, Вас розвели
Було замовлено сумку, але прийшли легінси. Про це їх повідомлено, товар відправлено назад. До останнього дня перевірки вони писали, що скоро буде нарахування коштів. Але потім, як уже відомо, вони вирішили просто вкрасти товар без повернення грошей.
Написали, що це нібито не їхній товар і вони... Читати відгук Спробую коротко і по факту розповісти про їхню недобросовісну торгівлю і як це перевірити.
Було замовлено сумку, але прийшли легінси. Про це їх повідомлено, товар відправлено назад. До останнього дня перевірки вони писали, що скоро буде нарахування коштів. Але потім, як уже відомо, вони вирішили просто вкрасти товар без повернення грошей.
Написали, що це нібито не їхній товар і вони його не відправляли. Нагадую: огляду немає. У «доказах» були дві мікро-картинки без дати, на яких неможливо ідентифікувати ані отримувача, ані товар. Їм було повідомлено, що це не є доказом, а також що оголошена цінність і опис не відповідають замовленому. У відповідь — ігнор, пояснень немає.
Потім вони без попередження відправили цей товар третій особі. Це можна назвати «відправочкою по Фрейду» — абсолютне підтвердження їхньої роботи.
Далі почали погрожувати: якщо я не зроблю переадресацію (звісно, за мій рахунок), то пошта утилізує товар. Без доказів я відмовився, і вони повернули товар собі й забрали.
Я надіслав лист, де бренд Lacoste офіційно підтвердив, що вони не є партнерами Answear і напряму оригінальні товари не купують. На це «юристи» Answear відповіли інвойсом без дати і текстом у стилі «як я провів літо» та «мамою клянусь, що товар оригінальний». Жодних реальних доказів.
Після мого звернення до Guess вони взагалі перестали відповідати. І, увага, просто вкрали товар.
Я писав відгуки в Instagram. Деякі користувачі цікавилися ситуацією, переглядали листування, деякі писали їм і пересилали мені відповіді. Наприклад, «потенційному покупцю» вони відповіли, що не обслуговують без оплати. Хоча, як видно з моєї ситуації, після оплати вони лише крадуть кошти та товари.
Чи потрібно пояснювати, що навмисна відмова надати підтвердження оригінальності, спроби змусити купувати і привласнення товару без повернення коштів — це не просто обман, а пряме шахрайство і незаконні дії?
Про їхні методи роботи було повідомлено блогерів, які з ними співпрацювали. Надано докази. Одна блогерка видалила пости та навіть свою сторінку. Я писав їй, щоб вимагала відповіді, адже це теж її відповідальність. Але вона вирішила просто втекти. Це дуже гучне підтвердження того, що вона визнала їх шахраями.
Хочете здивуватися? Напишіть бренду, товар якого ви купували на Answear. Отримаєте підтвердження, що оригінальність не підтвердять. Потім надішліть це на [email protected]
і подивіться, як вас ігнорують і не рахують за людей.
Отак працюють поляки
Купував Кросівки Fila Ray Tracer
Самі кросівки виглядали як на фотці,даже краще. Оригінал в гарному стані.
Присилають речі в жахливому стані
Добре місце для онлайн-шопінгу
Брак, довге повернення
Шняжная компания
искуственно придерживают деньги клиентов за возвраты чтобы получать доход
Возвраты получает, оформляет, и возвращает во много зарубежных магазинов одна компания - "Мист". Потом она дает информацию о принятых от клиентов товарах в магазины, которые обслуживает. Или... Читати відгук В последние месяцы где-то пол года у меня создается впечатление что компания действует нечестно по отношению к клиентам, а просто наживается получая прибыль от удержания их денег, которые должна выплатить за возврат товаров.
Возвраты получает, оформляет, и возвращает во много зарубежных магазинов одна компания - "Мист". Потом она дает информацию о принятых от клиентов товарах в магазины, которые обслуживает. Или же сама и содержит по паре человек на каждый магазин: т.н. контент-менеджер, служба поддержки и бухгалтерия.
Еще в прошлом году письмо от "Мист" о том, что он проверил мой товар и принял на склад приходило через 2-4 дня после получения посылки, дня через два письмо от "Ансвер" что товар принят на складе и ожидайте выплату денег, и в срок до недели приходили деньги. Итого на практике процес возврата занимал где-то полторы недели.
В последние пол года началось вечное ожидание возврата: только через неделю приходит (или часто и не приходит) письмо от "Мист"о том, что он проверил мой товар и принял на склад, дней через 6 письмо от "Ансвер" что магазин наконец-то получил возврат товара и можно ожидать возврат денег. И только РОВНО через неделю приходят деньги. Я считаю что если у магазина есть кто-то кто отслеживает сроки выплаты денег - ровно день в день через неделю после письма - то это не случайность, а целенаправленное удержание денег, с целю получения себе прибыли.
Чем дольше придерживают, тем больше магазин получает прибыль.
Почему не выплачиваются деньги в день (или на следующий) как возврат получен на втором складе? Это же возможно.
Сейчас магазин "Модиво" из группы, обслуживающейся компанией "Мист", почему-то способен за неделю (раньше было дня за 3-4): принять возврат компанией "Мист" на складе в Украине, переслать на склад в городе, где расположен магазин, и прислать письмо от магазина что возврат принят. И в течение от дня до 4-х (если попало на выходные) вернуть деньги.
Но только только возвраты "Ансвер" компания "Мсит" по неделе никак не может принять на складе. Не верим. "Ансвер" самый хитрый и жадный до денег магазин.
Прибыли нехватает?
Ну так клиенты посмотрят на ваши долгие проблемные возвраты - и накажут вас деньгами, не будут покупать.
У меня вон уже неделя прошла как они мурыжат мой возврат только с первым
принятием на складе, уже отписались что естественно еще не приняли даже на первом складе в Украине.
Я их просто ненавижу когда нужно делать возврат.
Это ты просто на три недели даришь свои деньги, зная что они просто будут
специально искуственно придерживаться делками, которые получают с них доход.
Задоволений покупкою
Не клієнт орієнтованість зашкалює
Продають підробки. Товари з браком та без коробки. На твої звертання тикають тобі купонами зі знижкою.
Швидка доставка та приємні ціни відносно фізичних магазинів України.
Дуже радує безкоштовна доставка.
Замовляю вже не в перший раз - рекомендую.
Перше замовлення - і вже неприємності. Не рекомендую!
застосувала знижки, які були доступні.
Доставка ніби-то безкоштовна.
Через два дні з карти зняли 103 грн (перерахунок на Answear), це за що взагалі?
Обирала доставку Новою Поштою,
продавець чомусь вирішив передати на Meest...
Тепер переживаю, щоб із доставкою та самими товарами додаткових сюрпризів не було :)
Це точно було перше і... Читати відгук Оформила два замовлення в один день, оплатила,
застосувала знижки, які були доступні.
Доставка ніби-то безкоштовна.
Через два дні з карти зняли 103 грн (перерахунок на Answear), це за що взагалі?
Обирала доставку Новою Поштою,
продавець чомусь вирішив передати на Meest...
Тепер переживаю, щоб із доставкою та самими товарами додаткових сюрпризів не було :)
Це точно було перше і останнє замовлення!
Коли отримаю, розповім деталі
Не рекомендую
Продають підробку
Сьогодні отримали товар, доказували що оригінал і підробок не мають , написали в коментар перед замовленням (ЯКЩО ПІДРОБКА НЕ ВІДПРАВЛЯТИ) отримуємо напевно оригінал. Подивитися не можна поки не оплатиш, а коли оплатиш і не влаштовує пиши на повернення і чекай кошти мінімум 14 днів. ТАК КОМПАНІЯ ЗА... Читати відгук Будьте обережні коли замовляєте товар на сайті в магазині ANSVER. ПІДРОБКА!!!!!
Сьогодні отримали товар, доказували що оригінал і підробок не мають , написали в коментар перед замовленням (ЯКЩО ПІДРОБКА НЕ ВІДПРАВЛЯТИ) отримуємо напевно оригінал. Подивитися не можна поки не оплатиш, а коли оплатиш і не влаштовує пиши на повернення і чекай кошти мінімум 14 днів. ТАК КОМПАНІЯ ЗА РАХУНОК ВАШИХ КОШТІВ ПРАЦЮЄ, 14 ДНІВ КОШТИ В РОБОТІ В КОМПАНІЇ. І товар у компанії, і кошти у компанії. Виходить покупець або кредитує компанію коли відмовляється, або носить підробку думаючи що це оригінал. Ціни по знижкам такі як фірменному магазині розпродаж, коли нема акції на ANSVER така ціна як в фірменному магазині, ну можливо на трішки краща. Але краще купити оригінал, ніж гарну підробку по ціні оригіналу. Кому потрібні докази, фото можу скинути. Дуже гарні підробки продают. Коли не розумієш краще не купувати.
ВІДМІННОСТІ!!!!
ANSVER
1. Більші отвори ніж в оригіналах.
2. Нема написів, товар запатентовано, оригінал має два.
3. Всередині нема знаку і напису товар запатентовано
4. Розмір шрифту на взутті
5. На коробці нема напису на всіх мовах
6 На коробці напис назви товару темний на оригіналі світлий.
7. Шрифт назви на коробці більший.
8. Кріплення відривне на дешевому китайському пластику, оригінал шнурок з пластиком.
9. Відривна частина, бумага з надписом і наклейка. Оригінал книжечка і в кінці кюаркод.
Швидко відреагували на реклацію товару.Молодці.
було неможливо адже ременець и шкіряна вставка, яким прикрашено взуття, надто тиснуло. Направила рекламацію ANSWEAR.Дуже швидко відреагували, я повернула взуття, швидко здійснена експертиза, та мені повернули гроші за взуття.Дякую ANSWEAR.
Продають неякісне взуття
Купив на цьму сайті кросівки Steve Madden, і на третій день вони розлілись, на моє прохання повернути неякісну обув, мені відповіли, що я можу повернути їм обув, але по перше пересилку за мій рахунок, по друге кошти будуть нараховані у виді знижки на інші товари,які продаються без знижки)))
Однозначно не рекомендую цей магазин для купівель, обходьте цих шахраїв... Читати відгук Доброго дня
Купив на цьму сайті кросівки Steve Madden, і на третій день вони розлілись, на моє прохання повернути неякісну обув, мені відповіли, що я можу повернути їм обув, але по перше пересилку за мій рахунок, по друге кошти будуть нараховані у виді знижки на інші товари,які продаються без знижки)))
Однозначно не рекомендую цей магазин для купівель, обходьте цих шахраїв стороною
Хороший асортимент
Шахраї які не дотримуються умов договору купівлі-продажу
Рекомендую. Гарний продавець
До речі, вже не перший раз замовляю на Ансвері, і все чудово)