ANSWEAR. - міжародний мультибрендовий інтернет-магазин, який пропонує понад 150 000 товарів, а це більше 500 світових брендів одягу, взуття та аксесуарів. Крім того, в пропозиції є категорія Дім & Лайфстайл - дивовижний світ естетики та затишку. Доступ до сотень тисяч товарів 24 години на добу. Зручно обирати на сайті answear.ua...
детальніше
витрачені час, гроші і нерви, хотів би щоб я ніколи не стикнувся з цим сервісом - Відгуки про ANSWEAR.ua
1. немає нормальної таблиці розмірів, в тій що є — не вказано навіть близько розміри які були на товарах — 50 і вище
через це довелось ледь не навмання вибирати речі, які в результаті не підійшли за розміром і тепер я маю ще більше проблем з тим що треба організовувати повернення, витрачати на це час, і ще й втрачати гроші на пустому місці бо «сервісні збори» і мито не повертаються
2. якби хоч звʼязатись з кимось можна було ШВИДКО і ЗРУЧНО перед покупкою за допомогою, щоб підказали по проблемі з сіткою і допомогли знайти рішення — так ні, контакти знаходяться бозна-де, телефонна лінія працює 9-17 (я про всяк напишу якщо це не очевидно — в цей час люди зазвичай ПРАЦЮЮТЬ, і я особисто не збираюсь замість своїх задач, планів та цілей розбиратись з підтримкою, це задача надавача сервісу зробити все зручним клієнту, щоб вони хотіли нести туди свої гроші, а не так що я витрачаю свої гроші і я ще й маю сам думати як мені зручніше запаритись щоб занести їм гроші — а саме такий в них і є підхід, вочевидь)
а з альтернатив дзвінкам 9-17 — тільки контактна форма👍👍👍👍 з обмеженнями в символах і зі зворотнім звʼязком протягом 24 годин, дуже "оперативно"👍
хоч би мейл був, я вже не кажу про чат, тим більше не цілодобовий навіть, чи хоча б з адекватним графіком, та навіть цього нема
фактично ситуація "сиди вибирай сам, таблицю не дамо, нормально не зробимо, сиди сам придумуй собі рішення, і сам будеш винен якщо зробиш щось неправильно, ми просто показуємо товар, а все інше — розбирайся сам і нас це не стосується, нам головне гроші заплати і йди собі"
дуже «френдлі» сервіс🤝
P.S.: таблицю шукав в інших сервісах, схожих застосунках з речами, сайтах, шукав офіційні сторінки виробника — в результаті куртка на 2 розміри більше ніж треба :)
зрештою: я без куртки, проблем більше ніж було до того як я скористався сервісом, гроші втратив, часу витрачаю більше ніж без цього сервісу
нема жодної причини вертатись до цього сервісу, хороші ціни і красивий застосунок я можу знайти і без цього сервісу, а більше там нічого нема🤷🏻♂️
P.P.S.; ще й сервіс оцінки не працює нормально, 10 разів «не вдалось зберегти відгук». Що йому не так — здогадайся сам, це ж напевно мені треба, витрачати час на відгуки щоб було зрозуміло чому клієнти можуть відмовлятись
це 3. причина чому я хочу ніколи більше не бачити і не вертатись до answear — дуже показова історія що їм все одно на клієнтів, з усіх боків клали)
втрачені гроші всюди, я фактично заплатив за витрачені час та нерви і нічого не отримав натомість
гроші на вітер, при тому що це взагалі навіть блиииизько не win-win — я втрачаю, answear — як мінімум в нулі, а фактично вони ж все одно продадуть цей товар і зароблять гроші)
бізнес-модель звісно хороша, а для мене як для клієнта — це тільки показник що там все одно на все інше і мені краще обирати інші сервіси де про мене подумають хоч трошки
відгук
Коментарі до відгуку