РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Гарантийное обслуживание - Відгуки про АЛЛО
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
В вашем случае проблема с экраном повторяется после ремонта (не говорите никому, что вернули из сервиса неисправный - вернули исправный, и через день опять та же проблема; но акт выполненных работ выбейте, или отметку в гарантийном талоне пусть сделают), на ремонт требуется более 14 дней (ремонтировали с 19-07 по 31-08). Значит у вас "істотний недолік".
Не соглашайтесь больше на ремонт, он всё равно опять поломается, требуйте возврат денег. Лучше купите новый неглючнутый телефон.