Гарантийное обслуживание - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Украина, Одеса Відгук додано 31 серпня, 2016 год 557 переглядів
Купил в Алло планшет NOMI C10103 11.05.2016 года. Через месяц потух экран. Вернули 14.07.2016 года. 18.07.2016 появились полосы по центру экрана и в правом верхнем углу. 19.07.2016 года АКТ №2978-000261 от 19.07.2016 повторно сдал в сервис. Сегодня 31.08.2016 года он пришел. НЕИСПРАВНОСТЬ ОСТАЛАСЬ!!!! АКТ выполненых работ отсутствует. В магазине на повторное сервисное обслуживание не смогли взять, так как не видят базы. Обращался на горячую линию 0800300100 просят подождать. Вопрос сколько? Когда Мне отремонтируют или заменят мою покупку? Сроки ремонта тоже не соблюдены что является моих прав как потребителя и хозяйственного кодекса Украины. Мой тел 0686353919
3 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника АЛЛО 1 вересня, 2016 год
Добрый день. Александр, приносим извинения за неудобства. Ваш вопрос находиться под контролем сотрудников и руководства магазина. Прилагаем максимум усилий для решения в кратчайшие сроки. Ожидайте, пожалуйста, звонка от сотрудников магазина. Спасибо Вам за отзыв об АЛЛО. Всего доброго. Обращайтесь к нам еще.
Гость (Украина, Маріуполь) 31 серпня, 2016 год
Ч. 1 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків... споживач має право за своїм вибором вимагати від продавця: - розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

В вашем случае проблема с экраном повторяется после ремонта (не говорите никому, что вернули из сервиса неисправный - вернули исправный, и через день опять та же проблема; но акт выполненных работ выбейте, или отметку в гарантийном талоне пусть сделают), на ремонт требуется более 14 дней (ремонтировали с 19-07 по 31-08). Значит у вас "істотний недолік".

Не соглашайтесь больше на ремонт, он всё равно опять поломается, требуйте возврат денег. Лучше купите новый неглючнутый телефон.


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5801 відгук / 917941 перегляд
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.8
225 відгуків
​bluettipower.com.ua интернет-магазин
​bluettipower.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3.7
3 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
161 відгук
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1704 відгука
aks.ua
aks.ua

Рейтинг: 1.4
37 відгуків
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 4.1
468 відгуків
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
647 відгуків
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 2.9
54 відгука
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
25 відгуків